Як вернуть мужа в сімю
У мужа є настороні жінка як мені поводитися. і що зробити щоб його донеї нетягло. Як мені вернути чоловіка в сімю
Вопрос от: ; Возраст: 27
консультация психолога
Доброго дня. Важливо зрозуміти, в чому причина появи жінки на стороні. Коли це почалося, які зміни у Вашому сімейному житті відбулися.

психолог онлайн
Доброе утро!
А как Вы об этом узнали? Какие отношения с мужем? Вы с ним говорили об этом?
Дополнение от автора
Вони знайомі віддавно опщалиси як друзі і впослідне время вони стали частіше общатиси знев і близость міжними є сам чоловік сказав . Ми зчоловіком обговорюєм цю ситуацію але він катигорично проти того щоб вони общалися
психолог онлайн
Доброго дня!
Дивні у вас стосунки з чоловіком.
Чоловік вам розповів про відносини з іншою жінкою. А навіщо?
Це ви витягли з нього признання, чи він сам розповів?::smile::
Чи довго тягнеться цей "роман"?
Виникає також питання, а чого він живе на дві сім*ї?
Ви запитували в чоловіка чого йому не вистачає з вами?
Чи є у вас діти? Який ваш чоловік як батько?
Надайте, будь ласка, відповіді::smile::
психолог онлайн
Доброго дня! Я правильно Вас зрозуміла, чоловік проти того, щоб вони мали стосунки з тою жінкою? "Ми зчоловіком обговорюєм цю ситуацію але він катигорично проти того щоб вони общалися..." Тобто, хоче, але не вистачає сили розірвати з нею?
Дополнение от автора
Я случайно взнала про роман. Та стосунки вроді нормальні зним. Діти є і батько він хороший іх любить і нівчом невідказує. Але він каже що любить мене а знев тіки общеніє приємне і тіки два рази знев у близості був за 5років що вони прообщалися.
психолог онлайн
Те, що я напишу, можливо Вас сильно здивує: але сильніше остерігатися потрібно саме дружніх стосунків чоловіка з жінкою, аніж якогось інтиму... Бо дружба - тримає міцніше, а секс, то так...
Дополнение от автора
Я вже то поняла. Вінже сказав що знев йому цікаво общатися і легше ніж зомнов. І ще проблема втом що вона старша нього на 10 років
психолог онлайн
Як на мою думку, щоб повернути чоловіка в родину, Вам потрібно повністю змінити свою поведінку... Бо одні лише розмови ніякої користі не дадуть. Вона його "тягне", а Ви повинні "перетягнути" своєю мудрістю та жіночою силою... Ви, як на мене, надміру психо-емоційно залежні від чоловіка, що робить Вас дуже слабкою і нерішучою, а він відчуває Вашу слабкість...
Дополнение от автора
Так ви праві вцему є слабкість івін то відчуває. Аяк мені ізмінитися і що саме ви порадите мені робити як його перетягнути насві бік
психолог онлайн
Мені б дуже хотілося Вам дати просто поради: робіть так і буде вам те... Але Ваша проблема глибша і стосується загалом поведінкових установок, які швидше за все сформувалися в дитинстві... дівчинка як правило поводить себе з чоловіком так, як поводила себе її мама... окрім того, вибір чоловіка залежить від стосунків дівчинки з батьком... Це такі собі, зачасти, повтори сімейних сценаріїв.. Потрібна індивідуальна робота з психологом (онлайн чи очно - не суттєво, ефект однаковий), у переписці цього не зробиш, мені шкода...
Дополнение от автора
Жаль
Дополнение от автора
Доброго дня хотіла ще спитати вас чоловік мені сказав якщо я пойму вчом суть щовін так зробив то попросить пробаченння я неможу поняти
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня?
Хіба це питання до психолога?
Це питання до вашого чоловіка!
Ви спитали його?
Ви більше любого психолога повинні знати чому так сказав чоловік. Бо ми не знаємо ні вас, ні вашого чоловіка, ні ваше життя. Потрібно багато інформації про вас, щоб відповісти, що з вами не так.
Щось в вас є те, що не подобається чоловіку.
От і задумайтесь, або запитайте чоловіка, що зі мною не так?
Що мені потрібно змінити? А потім звертайтесь до психолога, щоб зрозуміти, як змінитися.
Замислитесь: ви сучасна жінка (як одягаєтесь, як поводитесь), ви сварлива чи не сварлива жінка, чи ви мудра жінка, чи ви опрятна жінка, яка ви хозяйка, яка в ліжку, чи поважають вас друзі в таке інше ::smile::