Ревність до минулого дівчини
Ми з дівчиною разом майже рік.. Все чудово. Живемо разом. Розуміємось, любимось, нам весело разом, ми щасливі один з одним. На 4 місяці я спитав про її минуле. Я розпитував усе до дрібниць. Мені було боляче, але я якби живився тим болем і хотів почути ше шось болючіше і заходив дальше і дальше.. і тепер в нашому спільному житті, коли в мою голову заходить якась думка, про то шо з моїм ангелом хтось кохався, зразу появляється поганий настрій, дівчина виясняє в чому проблема, я кричу з нервами шо я того не витримую, вона плаче, я заспокоюю і проходить. І так до того моменту поки знову в голові не побачу картинку їхньої сцени... То відчуття ніби мене зрадили. Мене тушнить від того, що я хочу з нею створити сім'ю, а з нею просто хтось переспав
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Александр Анатольевич Бескоровайный
Доброго дня, Микола. Минуле дівчини, то частина її життя. Якщо ви маєте плани створити з нею сім'ю в подальшому, вам доведеться його прийняти, або зрозуміти, що це занадто і перевищує ваші внутрішні резерви і можливості. В сімейному житті вам також доведеться багато чого приймати, або намагатися змінити ті речі, які вам не подобаються. Але справа в тому, що дещо дійсно таки можна змінити, а дещо - ні, як от минуле, хоч своє, хоч чуже.
У прийнятті чогось нового в своє життя є 5 стадій: шок, запереченя; гнів (провина); торг; депресія, апатія; смуток і прийняття. Якщо є усвідомлення, що ви часом переходите на попередні стадії, або ходите по колу, так і не дійшовши до прийняття, зверніться до конкретного психолога і попрацюйте з цим.
На першому етапі стосунків люди зазвичай воліють бачити лише світлу сторону один одного, але в людському житті присутнє і світле, і не дуже. І для формування дійсної близькості варто навчитися сприймати обидві сторони. До речі, те саме стосується і вас особисто. Можливо і у вашому минулому також є щось, про що ви б воліли не згадувати. Можливо намагання приховати все те активізує ваше неприйняття минулого дівчини. Це теж може бути однією з цілей внутрішньої роботи.
Дополнение от автора
Дякую)
консультация психолога
Здрастуйте, Миколо. Ви абсолютно вірно назвали своє питання – ревнощі. Це те, що дуже часто руйнує прекрасні стосунки.
цитата:
Ми з дівчиною разом майже рік.. Все чудово. Живемо разом. Розуміємось, любимось, нам весело разом, ми щасливі один з одним.
"І так до того моменту поки знову в голові не побачу картинку їхньої сцени... То відчуття ніби мене зрадили."
::wub::
Ви випитували дівчину про минуле, а потім почали використовувати це проти неї і поранити її. Ось що більше схоже на зраду... Минуле вже пішло, майбутнє ще не настало. Але тепер можна загробити те, що так добре починалося. А хіба Ви цього хотіли, коли починали стосунки? Для чого Вам ця дівчина та сім'я з нею? Поміркуйте на дозвіллі... ::confused::