Чому людина так довго ображається ??
Раніше хлопець залицявся до мене,писав,звав гуляти,я вела себе з ним так наче він мені не цікавий.ВІн потім різко став мене ігнорірувати.Вирішила йому написати в інстаграмі вибач,за те що зробила боляче,на що він відповів,бог простить.
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
і чи образа це насправді??

психолог онлайн
Добрий день, Іра.
А як Ви б відреагували, якби Вам подобався хлопець, Ви до нього проявляли знаки уваги, а він би Вас ігнорував? Що б Ви відчули у цей момент?
І тоді навіщо Ви його ігнорували, з якою метою, якщо зараз хочете контакту з ним?
Дополнение от автора
Доброго дня Оксана,було б образливо.Але я раніше думала в нього все гаразд з самооцінкою і він адекватно буде реагувати.Тепер думаю навіщо я попросила це вибачення,як унизила себе
Дополнение от автора
ну бо в мене є хлопець.
психолог онлайн
Ви пишете, що Вам було б образливо, тоді, за Вашою логікою, у Вас також проблеми із самооцінкою?) Відчувати неприємні емоції коли вас ігнорують і відштовхують - це нормально і це не про самооцінку. Те, що він почав ігнорувати Вас у відповідь на Ваше ігнорування його, закономірний і логічний процес. В нього дійсно були б проблеми із самооцінкою, якби після Вашого ігнорування він всерівно продовжував спілкуватися з Вами, не поважаючи себе. У нього цілком зріла доросла позиція, він має на це право, має право на свої почуття, але чому тоді це настільки зачіпає Вас, що Ви навіть написали сюди?
ОК, якщо у Вас є хлопець і Ви не хочете стосунків і уваги збоку іншого, то так йому і напишіть, що Ви вже у стосунках. А що Ви робите замість цього - ігноруєте, потім ображаєтеся, що Вас ігнорують у відповідь, на хлопця від якого Ви начебто і не хотіли уваги.
Дополнение от автора
я написала було б образливо,а на справді,що я відчувала б я не знаю,так як ні разу в такій обстановці не була.По ідеї-ображати має,коли тебе принижують при відмові.В тому і справа,що він спочатку писав мені,запропонував зустрітись,я погодилась,і в кущі-це не по дорослому,а потім сразу ігнор.Який у мене був ігнор до нього-я не завжди ішла з ним гуляти як він звав(це було разів 3 може).Я образилась на на те що він мене ігнорує,а на те що я вирішила вибачитись перед ним,а він відповів так''Бог простить''як йому байдуже.Вот і все....
психолог онлайн
цитата:
По ідеї-ображати має,коли тебе принижують при відмові.
Ігнорування - це також про неповагу.
цитата:
В тому і справа,що він спочатку писав мені,запропонував зустрітись,я погодилась,і в кущі-це не по дорослому,а потім сразу ігнор.Який у мене був ігнор до нього-я не завжди ішла з ним гуляти як він звав(це було разів 3 може).
Я не зовсім розумію, що Ви хочете отримати тут від психологів. Ви в стосунках з хлопцем, при цьому зустрічаєтеся і переписуєтеся з іншим. Хто "пішов в кущі" не зрозуміло. Що помітно одне - Ви граєте в якісь психологічні ігри і отримали передбачувану розплату.
Дополнение от автора
Господи,що ви хочете від психологів.Раз ви такий розумний психолог,то мали помітити ,''Тепер думаю навіщо я попросила це вибачення,як унизила себе''.А не всякими способами виправдати однуу людину і зробити винною іншу,якій і так погано''.
Дополнение от автора
по ідеї псиголог має допомагати,а не ще більше ''топити''...
психолог онлайн
Добрий день! Схоже хлопець зрозумів, що не є цікавим для Вас..., але це лише гіпотеза. Відповідь може знати лише сам хлопець.
психолог онлайн
По перше, я Вас не звинувачувала, Ви десь почули це у моїх словах і внесли власну інтерпретацію. По друге, допомога, це не завжди про "радувати", а відзеркалювати ті моменти, які існують і вносити у них ясність.
По третє,
цитата:
''Тепер думаю навіщо я попросила це вибачення,як унизила себе''
,, в цих словах я не чую, яку допомогу Ви хочете отримати тут. Я чую, що Ви говорите про свої думки.
По четверте,
цитата:
А не всякими способами виправдати однуу людину і зробити винною іншу,якій і так погано''.
, знову Ваша інтерпретація. Скоріше складається враження, що Ви прийшли почути сюди якісь конкретні слова збоку психолога, а так я їх Вам не дають, Ви пішли в гнів та агресію. Складається враження, що Ви хотіли навпаки - щоб ми звинуватили хлопця і виправдили Вас.
По п'яте,
цитата:
Раз ви такий розумний психолог,то мали помітити
Ви перейшли на особистості і почали обезцінювати мене. Припускаю, що те саме відбувається у стосунках з іншими.
На жаль, помітно, що Ви не хочете справді аналізувати ситуацію, а чого Ви хочете - також незрозуміло, тому будь-які подальші відповіді є безсенсовними.
психолог онлайн
цитата:
і чи образа це насправді??
Он обиделся.
Почитайте про треугольник Карпмана.
Возможно, будет более понятно про то, что между вами происходит.
Дополнение от автора
Доброго дня,Світлана.Прочитала ,але чесно не дуже можу зрозуміти,хто в цих стосунках є хто-чи він жертва(образився ),а я ратівник(хочу щоб він перестав ображатись),чи як
психолог онлайн
цитата:
В треугольнике Карпмана нет статических ролей.
Позиции постоянно меняются.
Вначале он Вас "преследовал" своими "ухаживаниями" и Вы не отвечали взаимностью.
Потом он пропал и Вы решили "преследовать-спасать" его своими извинениями.
На что у него включилась позиция "жертвы" (он обиделся), а отреагировал он агрессивно - из позиции "преследователя" ("бог простит"). И теперь уже позиция "жертвы" досталась Вам, отсюда и Ваше чувство -
цитата:
як унизила себе
Дополнение от автора
Дякую)тепер більш зрозуміло
психолог онлайн
цитата:
Дякую)тепер більш зрозуміло
Будь ласка)
Будут сложности, обращайтесь за помощью.