Неадекватні сусіди
Як реагувати на неадекватних сусідів?Вже більше півроку живем з хлопцем на квартирі,часто дивимось щось на ноутбуці-кіно,недавно замітила як хтось стукається,але не відкрили,так як війна ,вони залишили записку (кучу обзивань),видно,що людина неадекватна,але ге знаю ,якось не те шо неприємно ,відчуваю страх ,бо думаю,що вона неадекватна ,це даже в листі видно і може зробити все,що завгодно
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ирина, добрый день!
А как Вы сами чувствуете, какая может быть причина этого? Вы знаете этих соседей? Пытались ли с ними обсудить это? Если это какие-то угрозы, то Вы можете обратиться в полицию, особенно, если есть угроза жизни
психолог онлайн
Іра, добрий вечір! Ви якось намагались вирішити проблему? На основі яких фактів робите висновки про сусідів ?
Дополнение от автора
Добрий день,Ольга .Ні я їх не знаю,Ні я з ними не обговорила,Та я навіть не знаю,можливо якісь свої психологічні причини,бо дуже дивно ,я живу з хлопцем,а пристає вона саме до мене,звідки вона знає,шо це я шумлю
Дополнение от автора
Добрий вечір Татьяна,ні не намагалась,це було вперше ,хоча якщо зізнатись чесно було бажання відписати їй в тій записці пару лагідних слів і покласти назад,чому думаю,що неадекватна,тому що хіба буде нормальна людина ломитись так,і ше обзиватись ,я сумніваюсь що там уж прям так шумно було
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Вже більше півроку живем з хлопцем
А Ваш молодой человек не участвует в этом конфликте с соседкой?
По какой причине?
Он не может заступиться за Вас?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Вже більше півроку живем з хлопцем на квартирі,часто дивимось щось на ноутбуці-кіно
Хочу спитати, о котрій годині дивитесь щось в ноуті і о котрій завершуєте?
цитата:
недавно замітила як хтось стукається,але не відкрили,так як війна ,вони залишили записку (кучу обзивань)
То що ж хотів автор записки від Вас? Можливо, про щось просив, а не тільки обзивав?
цитата:
видно,що людина неадекватна,але ге знаю ,якось не те шо неприємно ,відчуваю страх ,бо думаю,що вона неадекватна ,це даже в листі видно і може зробити все,що завгодно
Можливо, й неадекватна. А, може, й ні. І от Ви написали, мовляв, від тієї людини можно чекати все, що завгодно. Ви особисто чого боїтесь?
Ваш хлопець якимось чином відреагував на записку?
психолог онлайн
Іра, доброго часу доби!
Не зовсім зрозуміло про що мова і у мене до Вас багато питань:
цитата:
недавно замітила як хтось стукається,але не відкрили,так як війна ,вони залишили записку (кучу обзивань),видно,що людина неадекватна
1 - Ви орендуєте вімнату чи квартиру?
2 - про що шла мова у записці? Чим був невдоволений дописувач, за що вас обзивав?
3 - по яким прикметм Ви ПОБАЧИЛИ неадекватність? Неадекватність в чому?
Дополнение от автора
Добрий день ,Наталя .
Ми знімаємо квартиру .В тому діло ,що не зрозуміло,ціла куча образ,обзивань,мол у нас робить телевізор цілодобово -і в день її дратує і в ночі,мол я тут не одна живу (хоча як вона це вичислили що це дивлюсь саме я незрозуміло,),далі ми перевіряли виходили накоридор,включили кіно і саме цікаво теп почті нічого не чутно ,як таке може дратувати ,ну це адекватно бігти від непонятно чого і писати якісь записки ,далі в домі справді ж не тільки ми живем і чутно і інші шуми,але нас Це ж не дратує .
Дополнение от автора
Доброго дня Володимир,ну дивимось вдень і вночі(про це вона і сказала в записці),чому неадекватна,бо людина від кожного шороху біжить і обзиває ломиться в квартиру до інших людей .Чого боюсь ?Що не зможу їй адекватно пояснити,мені кажеться від таких краше триматись подалі або захищати себе якимись радикальними засобами -балончиком чи 102(бо вона явно якась агресивна і запальна) .Хлопець сказав ,що на наступний раз як вона прийде потрібно йому вийти і поговорить
Дополнение от автора
Доброго дня Світлана ,участвує,він сказав,що якщо вона прийде сам вийде поговорить з нею і розбереться,якщо вона адекватна зрозуміє,а якщо ні,то потрібно,слати її куди подалі
психолог онлайн
цитата:
чи 102
Это бытовой конфликт.
И решается он точно не психологическими методами.
По какой причине Вы решили, что помогут Вам именно психологи?
Обратитесь к участковому, если соседка преследует Вас записками. Или вызывайте полицию, если она нападает на Вас.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
«ми перевіряли виходили накоридор,включили кіно і саме цікаво теп почті нічого не чутно ,як таке може дратувати»
Як я розумію сусідка не жива в коридорі - тому яка різниці чутно там телевізор чи ні. А от те, що його чують сусіди знизу, зверху, та через стіну - це залежить від самих звуків у кіно та від налаштувань звуку. Деякі високі та низькі частоти звуку дуже легко почути в сусідній квартирі, особливо в нічний час. Тож, можливо нарікання ваших сусідів не такі вже і пезпідставні, а це може бути і підставою з Ї боку звернутися до поліції. Може має сенс дивитися кіно у навушниках?
психолог онлайн
Наталія Крилова
А может ли Ваш парень поговорить с ними, чтобы Вы могли себя чувствовать более защищенной? В данном случае Вы подвергаетесь психологическому насилию
Дополнение от автора
Може ,сказав,що коли вона прийде треба вийти до неї і поговорити,але нащастя вона більше не приходить,вирішила сама їй якось відповісти ,взяла ту записку і поклала їй в ящик поштовий.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Очень важно понимать, что все люди находятся в разном психическом состоянии и Вы не знаете, все ли в порядке с этим человеком. Возможно, что Ваш молодой человек сможет Вас защитить и поговорить с соседями и тогда будет что-то понятнее для Вас