Дружба
Я прожила з подругою на квартирі 3 роки. Але зараз вона переїзжає навчатися в інше місто. Мені дуже незвично що я тепер живу одна і від цього постійно якийсь смуток. Я не знаходжу собі місця коли перебуваю в квартирі, навіть коли чимсь займаюсь, намагаюсь відволіктись але все одно думаю про це. Знаю що з часом це почуття пройде, але наразі дуже важко з ним впоратись. Що робити аби не впадати у відчай як тільки переступай поріг квартири?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ирина Николаевна Островерх
Доброго ранку!
цитата:
Що робити аби не впадати у відчай як тільки переступай поріг квартири?
Розібратись, що всередині Вас викликає реакцію відчаю, адже нічого екстраординарного не трапилось? Проте Ви саме так сприймаєте подіЇ, перебільшуючи їх значення і відтак вплив на свій емоційний стан.
То в чому саме зосереджена Ваша вразливість? Може, в тому що не відчуваєте на достатньому рівні власну особистісну автономність? І тому занадто прив'язуєтесь до наближеної людині, а потім боляче сприймаєте роз'єднання.
Вважаю, що варто звернутись до психолога, аби він допоміг відродити здатність опиратись на себе в різного роду неприємних випадках.
психолог онлайн
Здравствуйте, Світлана!
цитата:
Що робити аби не впадати у відчай
А отчего Вы впадаете в отчаяние?
Что изменилось в Вашей жизни с уходом подруги, кроме того, что не стало общения (хотя Вы можете общаться с ней онлайн)?
Дополнение от автора
А отчего Вы впадаете в отчаяние? Что изменилось в Вашей жизни с уходом подруги, кроме того, что не стало общения (хотя Вы можете общаться с ней онлайн)?
Мне непривычно быть в пустой квартире, когда вечером даже не с кем попить кофе и поговорить по душам. У меня такое не впервый раз с подругами, и после расставания почему-то через некоторое время общение прекращается.
Было у меня такое что я предлагала встретится, приезжала сама к ним в город. А они когда были у меня не говорили и не предлагали увидеться хотя бы на 5 минут.
психолог онлайн
цитата:
Вважаю цей аспект вельми цікавим. Як гадаєте, чому з їхнього боку не було зацікавленності у продовженні спілкування?
Дополнение от автора
Аважаю цей аспект вельми цікавим. Як гадаєте, чому з їхнього боку не було зацікавленності у продовженні спілкування?
---
Чесно не знаю. Не говорила з ними про це, просто припиняла спілкування. Вважаю що якщо хотіли б побачитись то запропонували. Мені такі випадки дуже неприємні, бо зачасту коли відношусь до людини з душею та вчинками показую що ця людина дуже дорога мені, у відповідь отримую якусь байдужість. Якась одностороння дружба виходить, тому припиняю таке спілкування, хоча буває часом дуже складно.
психолог онлайн
цитата:
не с кем попить кофе и поговорить по душам.
Нельзя быть такой зависимой от подруг.
Когда они уходят, у Вас начинается такая же "ломка", как и у всех зависимых.
Поэтому Вам надо учиться жить одной.
А разговоры "по душам" лучше вести со своим психологом.
психолог онлайн
цитата:
Не говорила з ними про це, просто припиняла спілкування.
Чи не варто поговрити, щоби з'ясувати, що до чого? А то як іще отримати відповідь.