Хлопець не дає грошей
Доброго вечора, Ми з хлопцем разом вже майже 1 рік, я йому від початку наших стосунків прожужала всі вуха про те, як сильно я хочу в Італію, як я люблю цю країну і хочу з‘їздити туди хоча б на 3 дні.Справа в тому я марю цією країною вже 5 років, і багато де була тільки не там.І зараз я взяла і наважлась поїхати, тепер займаюсь тим шоб знайти компанію і заробити гроші, гроші заробляються мені не легко,але я звикла шо якшо чогось хочеш то треба на це заробити.І так було завжди, але коли з‘явився хлопець для мене це опора підтримка, і сьогодні я написала другу шоб він попитав когось із своїх чи не хочуть з‘їздити зімною за компанію, він сказав шо зараз впросить свою дівчину, вона не погоджувалась бо він хотів оплатити їй подорож а їй не хотілось забирати в нього його останні степендійні гроші, але все ж він її вговорив.І я заплакала, бо я своєму прожужала все на світі про те як сильно я люблю цю країну, як я туди хочу, а він навіть не подумав мені якось фінансово допомогти, хоч сам і заробляє гроші на бізнесі у своїх батьків і заробляє непогано.Як мені бути, мене душа болить, бо я важко працюю для цього, а він навіть не подумав, і не кажіть мені просто попросити його про це, я втомилась просити поповнити рахунок, просити купити те, просити постійно про все, чому мені треба про це просити….
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Добрий вечір. В чому вбачаєте допомогу психологів сайту?
психолог онлайн
Доброго дня.
"Як мені бути, "- бути з чим самим?
" , і не кажіть мені просто попросити його про це"- я так розумію ви від психологів очікуєте конкретну думку, яка була б тотожною з вашою?
"я втомилась просити поповнити рахунок, просити купити те, просити постійно про все, чому мені треба про це просити…"-
проблема у ваших стосунках виключно фінансового характеру?
психолог онлайн
цитата:
чому мені треба про це просити….
Потому что Ваш молодой человек такой и получается, что его надо только просить.
По каким-то причинам он или не хочет давать Вам деньги, или не может это сделать, потому что в его родительской семье так заведено, или не знает вообще, что бывает по-другому, и так далее.
Может быть много причин, по которым он не делает это.
цитата:
я хочу в Італію
Взрослые люди самостоятельно обслуживают свои "хотелки".
Партнер может чем-то помочь в ответ на просьбу, но совсем не обязан это делать.
психолог онлайн
цитата:
Як мені бути, мене душа болить, бо я важко працюю для цього,
Доброго ранку, Юліє!
Перше - як Вам бути? Напевно, зрозуміти, що усі чоловіки різні. Один розбещує свою дівчину грошима і подарунками. Інший купляє тим же самим її прихильність. Третій не вважає це нормальним поки не одружені. Четвертий ... П'ятий ще якось. Ну, Ви, мабуть, зрозуміли.
Друге - потрібно розібратись з Вашими образами і претензіями до хлопця. Наскільки вони об'єктивні і реалистичні?
Третє. Подумайте, чи відкриті і щирі між вами стосунки? Хто кому і що обіцяв або не обіцяв?
Четверте. Чи вмієте звертатись з проханням, а не думати, мовляв, мав би сам второпати?
П'яте. Поїхати до Італії - це Ваша мрія. То чому б і не реалізувати свій власний життєвий принцип
цитата:
я звикла шо якшо чогось хочеш то треба на це заробити
? Причому без образ на МЧ, зате з повагою до себе?
цитата:
я втомилась просити поповнити рахунок, просити купити те, просити постійно про все, чому мені треба про це просити….
То, напевно, Ви його сприймаєте за батька, який і повинен дбати про комфорт маленької донечки. Здається, щось Ви переплутали ролі. Хлопець Вам не батько(!)
психолог онлайн
Если вы хотите, чтобы МЧ вам оплачивал что-то, то да, легче всего попросить. В чем сложность? Почему МЧ должен догадываться?
Он как реагирует на ваши просьбы что-то оплатить, купить?
Какие у вас отношения?
Какое видение у МЧ относительно финансов в паре?
Видит ли он в целом будущее с вами?
Поездка в Италию это совсем недешевый подарок. Почему вы решили, что МЧ может и должен вам такое оплачивать?
Какой помощи хотите от психологов?