Як реагувати на такі речі.
Я одружений вже 20 р.кохаю свою дружину.в нас були проблеми сімейного характеру з-за постійною відсутністю мене дома.зараз все добре. Але я став помічати,що вона спілкується з іншими чоловіками на дуже інтимні теми.в нашій переписці і інтимного характеру вона робила репост від хлопця і це відео далеко не дитяче.мені від цього дуже не приємно на душі,адже за всі 20 років сімейного життя в мене і а думках не було такого.підкажіть будь ласка,що мені в цій ситуаціїї робити,як вірно реагувати на це,для мене це не звично.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Vova, доброго часу доби!
цитата:
що мені в цій ситуаціїї робити
Якомога спокійно поговорити з дружиною.
Розкажіть про свої почуття та розгубленість.
Запитайте з якою метою вона це робить..
Скоріш за все Ваша дружина відвикла від Вашої присутності в її житті. Прийшов час Вам надолужуте втраченеОтвет отредактирован автором 08-10-2022 17:17:14
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня.
Ви пишете, що вам «дуже не приємно на душі» від того, що ваша дружина «спілкується з іншими чоловіками на дуже інтимні теми». За цим «неприємно» можуть скриватися різні почуття та думки, наприклад, ревнощі, страх втратити дружину, зниження самооцінки, що для дружини ваше самопочуття вже не так важливо, а, значить, ви на такий цінний для неї, як хотілося б, ненависть до інших чоловіків як до суперників. Все це лише мої припущення. Було б добре, як би ви розібралися, що з вами відбувається в такі моменти. І, як написала, колега в попередньому повідомленні, потрібна відверта розмова з дружиною. Приблизно така:
«Коли ти переписуєшся з іншими чоловіками, я відчуваю … (страх, ревність і т.д.).
Мені здається, що … (ти від мене дуже далеко/ ти десь з іншими чоловіками/ я відчуває себе покинутим, одиноким/ я починаю злитися).
Можеш мені розповісти, що тебе спонукає писати їм.
Я би хотів, щоб … (ти обговорювала інтимні темі лише зі мною)».
Можливо, коли дружина демонструє переписку з іншими чоловіками, вона хоче щось сказати або вплинути на вас та мотивувати на якісь дії. І потрібно прояснити, що саме вона хоче від вас отримати.
Чи є у вас зараз інші проблеми у відносинах з дружиною?
Чи задоволені ви сексуальними стосунками? Чи задоволена дружина?
20 років подружнього життя іноді призводять до рутини у сексуальній взаємодії подружжя. Можливо, дружина хоче додати трохи ревнощів для загострення почуттів, збільшення пристрасті. Може їй не хватає вогника у ваших очах, коли ви на неї дивитися?
психолог онлайн
цитата:
ласка,що мені в цій ситуаціїї робити,як вірно реагувати на це,
Прежде чем осуществлять действия, Вам надо понимать мотивы своих поступков.
Ведь от не вовремя или неправильно сказанной фразы, будут зависеть Ваши дальнейшие отношения с женой.
Что Вы хотите для себя в этой ситуации?
Отреагировать? Чтобы что?
Вы хотите расстаться или сохранить семью? Или хотите изменить поведение своей жены?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Здравствуйте!
"Але я став помічати,що вона спілкується з іншими чоловіками на дуже інтимні теми.в нашій переписці і інтимного характеру вона робила репост від хлопця і це відео далеко не дитяче.мені від цього дуже не приємно на душі"
Общение вашей жены с другими мужчинами вызывает у вас неприятные чувства, возможно вы злитесь, или ревнуете, жена делает то, что называется нарушением ваших личных границ(что для вас недопустимо в паре).
"підкажіть будь ласка,що мені в цій ситуаціїї робити,як вірно реагувати на це,для мене це не звично."
Разве это про непривычно?
А как вы раньше реагировали и доносили о том, что вам неприятно в отношениях?
Умеете ли вы отстаивать себя? Как вы конфликтуете?
"в нас були проблеми сімейного характеру з-за постійною відсутністю мене дома.зараз все добре."
Что вы подразумеваете под "все добре"?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
кохаю свою дружину.
Це, дійсно, приємно читати, адже кохання - прекрасне почуття, від якого світ стає теплішим.
цитата:
в нас були проблеми сімейного характеру з-за постійною відсутністю мене дома.зараз все добре.
Гадаю, що Ви як доросла людина маєте усвідомлювати, що тривала відсутність чоловіка в сім'ї обов'язково буде видбиватись на стосунках. Чи можете пояснити, що було у Вашому випадку? Якого роду проблеми тоді виникали? І не менш важливе питання, за рахунок чого і яким чином їх вдалося владнати?
цитата:
Але я став помічати,що вона спілкується з іншими чоловіками на дуже інтимні теми
Скажіть, як Ви особисто розцінюєте такі прояви дружини? Що це для Вас означає?
цитата:
мені від цього дуже не приємно на душі
цитата:
що мені в цій ситуаціїї робити,як вірно реагувати на це,для мене це не звично
Видно, що від такої несподіванки почуваєтесь розгубленим. Вихід з такого стану у наближенні до реальності - до своїх почуттів і бажань. Тож спитаю, що саме відчуваєте у зв'язку з такою новиною і чого хочете у вигляді вирішення проблеми?
психолог онлайн
Какие именно проблемы у вас были с женой?
Постоянное отсутствие дома - это в каком количестве и как часто вас не было дома?
Каким образом решились ваши проблемы с женой?
Как вы обнаружили ее общение с мужчинами?
Почему не поговорили с ней про данную ситуацию?
Какие чувства у вас возникают относительно общения жены с мужчинами?