Відносини
Доброго дня, мене звати Аня!
У мене така проблема, я не можу бути сама коли партнер кудись йде, навіть на роботу, мені стає дуже сумно, навіть плачу. Кожного дня дуже часто я потребую його уваги і мені завжди мало. Мені стає дуже боляче коли я розумію, що йому добре без мене з кимсь, з чимсь( коли він радіє з колегами чі з іншими людьми і головне без мене), мені здається в цей час він взагалі про мене забуває, йому і без мене добре. Хоча я розумію, що це не так, але легко мені від цього не стає. Так я працюю, в мене навіть часу немає на хоббі, щоб себе зайняти, і всерівно в голові думки лиш про нього.Скажіть це залежність, і що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня, Аня.
Тема співзалежності та контрзалежності досить велика. В основному причина таких почуттів і емоцій криється досить глибоко, швидше за все її можна знайти проаналізувавши ваші стосунки з батьками в дитинстві. Усвідомивши причини такої своєї поведінки, можна закрити прогалини в тому, чого вам справді не вистачає (забракло) і відпустити ситуацію. Простіше це зробити звичайно у роботі з терапевтом. Однак, як самотерапія можу порекомендувати вам почитати книги на тему залежності та контрзалежності у відносинах. Їх зараз досить багато в інтернеті, мені подобається "Сила уподобання" Сью Джексон, "Втеча від близькості" Беррі К., Дженей Б. Уайнхолд.
психолог онлайн
Віта Баковська
Доброго вечора, Reann!
цитата:
Скажіть це залежність
Звісно, емоційна залежність. Тут Ваші побоювання справдились.
цитата:
і що мені робити?
Працювати з психологом. Мета - відновлювати цілісність Вашого Я, щоби нарешті стали особистістю, здатною витримувати самотність, без страху бути покинутою, упевненою в собі і не використовуючою інших (в данному випадку чоловіка) задля рятування і "добудови" себе.
Як на мене, мета варта того. А Вам як здається?
консультация психолога
Доброго дня, Аня.
Так, це залежність.
Що робити? Шукати себе, свої інтереси. Розбиратися зі страхом самотності чи покинутості. Самостійно це неможливо зробити. Так, звичайно, книги чи інша інформація будуть корисні. Але для зцілення потрібна робота з психологом.
психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
У мене така проблема, я не можу бути сама коли партнер кудись йде, навіть на роботу, мені стає дуже сумно, навіть плачу.
Скажите, какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
цитата:
Скажіть це залежність?
Да, это эмоциональная зависимость.
цитата:
що мені робити?
Человек уходит в любую из зависимостей тогда, когда его не устраивает жизнь в сегодняшнем дне.
Если Вы разберетесь с тем, чего хотите и начнете осуществлять желаемое, потребность быть зависимой от других людей у Вас пропадет.
Сделать это можно будет только с помощью индивидуальной психотерапии с психологом.
психолог онлайн
Вітаю!
"Скажіть це залежність, і що мені робити?"
Це залежність. Вам необхідно звернутися на індивідуальну терапію з психологом.