Як повернути маму до життя
Добрий день. Мене звати Катя. Мені 23 роки. Недавно в нас у сім'ї сталася трагедія (два тижні тому) на війні загинув мій старший брат. Мама коли дізналась, дуже плакала, в неї була історика, так само все було на похоронах. Пройшло вже два тижні, а вона досі кожен день плаче, ходить на його могилу кожен день. Навіть з роботи пішла. Я розумію, що їй важко, мені також. Але я намагаюся якось жити далі. Я незнаю як можна повернути маму до нормального життя. З дому вона практично не виходить ( хіба на цвинтар до брата). Іноді мені навіть дзвонять сусіди, щоб я приїхала, бо вона цілий день сидить в хаті і плаче. Я боюся, щоб вона з собою чогось не зробила, бо на похоронах у брата в неї вже була спроба самогубства ( хотіла перерізати собі вени), на щастя всі тоді були вдома і завадили їй це зробити. Тому, я хвилююся за неї. Цілий день бути з нею теж не можу, бо працюю і живу в іншому місті. Я пропонувала їй звернутися до психолога, але вона категорично відмовляється. І я просто незнаю, як повернути її до нормального життя
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Оксана Анатольевна Бамбура
Нина Ивановна Уэнэм
Дина Дмитриевна Каленская
Вітаю, Катю!
Співчуваю Вашому горю.
Ваша мама зараз знаходиться в гострій фазі горювання, тому психолог їй на даному етапі не допоможе. До нього варто звернутися через 3-6 місяців, щоб горювання не стало патологічним . Якщо ще буде спроба суїциду , варто звернутися до психіатра за медикаментозною підтримкою.
Все, що з мамою зараз відбувається -нормально, вона так переживає втрату, дозвольте їй це зробити. Такий стан може тривати ще деякий час. Потрібно, щоб поруч з нею хтось був: пропонував поїсти, вийти на вулицю, обіймав, розмовляв.
Що НЕ треба робити- призивати її повертатися до нормального життя, забороняти проявляти свої почуття:плакати, кричати, ходити кожен день на кладовище.
В нормі горювання після смерті дитини триває від 2 до 6 років. Це не означає, що Ваша мама весь цей час буде знаходиться в такому стані, як зараз. Поступово прояви горювання будуть зменьшуватися, але, деякі можуть тривати довго : сумування, сльози.
Все, що Ви можете зробити зараз для мами- це бути поруч, проявляти турботу, та не ображатися на неї. Бо в такій ситуації, Вам може здатися, що вона Вас не любить або, що брата Вона любить більше. Це відбувається тому, що її"затопило" горе, коли ця хвиля схлине, поступово повернеться любов до Вас.
Час зараз- краща терапія для Вашої мами.
психолог онлайн
цитата:
пропонувала їй звернутися до психолога
Катя, Ваша мама не справляется с проживанием потери.
Поэтому ей сейчас нужен врач, а не психолог.
цитата:
в неї вже була спроба самогубства
Когда это произошло, Вы вызывали психиатра?