про наболіле..
якщо самооцінка складається з підтверджень ззовні,то мені пиз*а..у мене его розміром з планету,але їбало не дотягує до рівня поклоніння та повзання в ногах..я фанатично прагну уваги,якщо йду вулицею і якийсь хлопець не подивиться в мою сторону,я відразу думаю,що недостатньо гарно виглядаю сьогодні..зі мною знайомляться одні лохи та відщепенці,я відчуваю себе непотребом через це,мені самотньо,мені не вистачає поглядів,доторків,тих самих слів..якщо це допоможе,то я росла без тата..я хочу бути дівчинкою-дівчинкою,але коли ти йдеш тупо в чорному та закритому,себто не стараєшся привернути увагу,то одне,але якщо одягнеш якусь сукню з підборами і знову не отримуєш необхідної кількості уваги,то просто 😭..я залежна від чоловічої уваги,саме чоловічої,бо що там думають про мене жінки-мене не колихає від слова зовсім..мені хочеться щодня відчувати когось нового,але навіть коли проходжу фейс-контроль,то далі нічого не відбувається..я відчуваю себе звіром в клітці,де клітка-то мій зовнішній вигляд..от як змиритись з тим,що ти вторсировина і ніколи не отримаєш того,що отримують більш придатні самки,ем?як втамувати свій голод?по відчуттям?і виходжу щораз з дому,і зображення в люстерку подобається,але тут бл*ть суспільна думка як холодний душ,рааз..мені мало,я потребую більше емоцій щодо себе,більше дій..але нічого не можу змінити,ні на що не в силах впливати,бо світ зовнішній мене не приймає..якби я тільки могла піти в крайнощі і стати пацанкою,обстригти волосся,змити штукатурку,поміняти стиль,але я не можуууу..бо я дівчинка до останньої клітинки,від голосу до емоційного діапазону..і мене ніби байдужістю вбивають щодня((
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Здравствуйте!
У Вас очень большой акцент на внешний вид, а есть еще и внутренний мир, и людей не только по картинке принимают, но и о том, что человек транслирует. Было бы полезным разобраться с своими желаниями, потребностями и убеждениями, посмотреть на себя с другой стороны.
"бо світ зовнішній мене не приймає..якби я тільки могла піти в крайнощі і стати пацанкою" это абсолютно лишнее, и Вам не нужно впадать в такие крайности, а помочь себе раскрыть свой внутренний потенциал.
Вы можете поработать с психологом и расширить свой фокус внимания, видение ситуации под другими ракурсами.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Добрый вечер!
цитата:
якщо самооцінка складається з підтверджень ззовні,то мені пиз*а..у мене его розміром з планету,але їбало не дотягує до рівня поклоніння та повзання в ногах..я фанатично прагну уваги,якщо йду вулицею і якийсь хлопець не подивиться в мою сторону,я відразу думаю,що недостатньо гарно виглядаю сьогодні.
Если Вы ищите подтверждения своего самоощущения со стороны других людей, то это скорее говорит о некотором дисбалансе в психике и это требует индивидуальной терапевтической работы.
цитата:
о я росла без тата..я хочу бути дівчинкою-дівчинкою,але коли ти йдеш тупо в чорному та закритому,себто не стараєшся привернути увагу,то одне,але якщо одягнеш якусь сукню з підборами і знову не отримуєш необхідної кількості уваги,то просто
Возможно, что причина еще и в том, что Вы росли без отца и Вам не хватало его внимания, а сейчас Вы пытаетесь как-то закрыть эту дыру, но у Вас не получается. Скажите, в чем Ваш вопрос и какую Вы хотите получить помощь?
психолог онлайн
Це запит, який потребує роботи в індивідуальній терапії. Бо фрази зараз про прийняття себе і любов до себе мабуть навряд чи будуть для вас переконливими.
А вам точно 32?
психолог онлайн
Добрый день!
Вы написали
цитата:
про наболіле..
А чего вы хотите для себя?