Не можу відпустити колишні стосунки
Добрий день! Проблема в тому, що я не можу відпустити і забути про колишні стосунки. Присутні думки, в яких я критикую себе, згадую незручні моменти в стосунках, тішу себе надіями, що можливо не все скінчено. Справа в тому, що я справді кохав людину, але взаємності не було. Натомість було знецінення, байдуже ставлення. Я розумію, що більше такого не хочу, але шкода часу і зусиль, адже я справді турбувався, допомагав. І зараз цього немає. Вважаю, що були моменти, в яких я поводився не зовсім логічно, по дурному. Також є думки, що я розчарував в деяких аспектах. Власні ці думки не покидають мене і заважають. Хочу нарешті видихнути і прийняти цю ситуацію.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте!
"Я розумію, що більше такого не хочу, але шкода часу і зусиль, адже я справді турбувався, допомагав" Вас удерживает мысль о том,что все же жаль потраченных без толку усилий? Да, это грустно. и некий момент разочарования, но что с этого можно вынести и будет Вам полезно так это-опыт который Вы прошли, и посмотреть на эту ситуацию можно по разному, все будет зависеть от того какие выводы Вы сделаете!
"Вважаю, що були моменти, в яких я поводився не зовсім логічно, по дурному." Вы все еще тешите себя надеждами, а на очевидное закрываете глаза. Нет смысла себя критиковать. Вам действительно сложно отпустить ситуацию, и принять тот факт, что Вас не выбрали.
Вы можете обратится к психологу, чтобы "нарешті видихнути і прийняти цю ситуацію"!
психолог онлайн
Ольга Владимировна Паничева
Як давно ці стосунки закінчилися?
Чи закінчилися раптово чи вдалося обговорити?
Ви пишете, що в стосунках не було взаємності і було певне знецінення. Це добре, що ви зробили висновки, що більше не хочете такого роду стосунків .
Ви можете звернутися до психолога і опрацювати цей досвід.
психолог онлайн
Добрий, andr!
цитата:
Хочу нарешті видихнути і прийняти цю ситуацію.
І це гарне бажання, для реалізації якого слід зробити наступне:
цитата:
я критикую себе, згадую незручні моменти в стосунках
Навчитися себе вибачати, за ВСЕ і ЗАВЖДИ. А для цього віднайти ті ситуації і тих "вчителів", де Ви навчилися себе картати - і відкоректувати.
цитата:
тішу себе надіями, що можливо не все скінчено
Зрозуміти, навіщо тішите? Що отримуєте для себе в результаті? А точно отримуєте, інакше не робили б цього. Вигода існує 100%.
цитата:
взаємності не було. Натомість було знецінення, байдуже ставлення
Чому все це терпіли? Звідкіля така міцна закалка це все терпіти? Або хто навчив терпінню або кого навчилися терпіти (з батьків)?
цитата:
але шкода часу і зусиль
При цьому Вам зовсім НЕ шкода часу, витраченого на безглузде застрягання в минулому?
Надто багато питань, і досить глибоких. Раджу вирішувати їх не самотужки, а в тандемі з психологом - на особистій психотерапії.