Я стала чужою та лишньою в батьківському домі
В мене така ситуація. До війни я проживала з батьками у їхньому будинку. Потім поїхала на рік в іншу країну, багато та виснажливо працювала, але зрештою там життя все ж не склалося і я повернулась додому, мріяла як багато зміню довкола дому..Річ у тім що у батьківський дім повернулись одружений брат з його дружиною та маленькою дитиною. І вони також хочуть будувати життя тут, влаштували ремонт, старі речі викинули…ніби все дуже круто, це означає що вони і за батьками доглянуть, і з мене наче відповідальність знімається…але є одне АЛЕ: я не вписуюсь у таке життя, я живу у кімнаті поруч і відчуваю себе третім лишнім. Дружина брата ідеальна: вона красива, розумна, усьому знає своє місце, усьому може дати раду, дружить з моєю мамою і спілкується з нею як я не вмію і ніколи не вміла. З тих пір як вона з‘явилась, я соромлюся готувати та їсти на кухні, мама раніше хвалила мої господарські здібності, а тепер дружина брата там господарка, вона вміло прибрала кухню до рук, і мама з нею згодна( мамі підходить як що розставлено, що вона готує) це дуже круто що невістка навела такий клас у кухні, проте, мені не зручно..я не знаю де що лежить, соромлюся щось прийти взяти, приготувати. Мій брат заробляє у два рази більше ніж я, тож їхніх продуктів у холодильнику набагато більше, і останнім часом, коли я щось беру поїсти, при появі його дружини мене накриває сором і роздратування, вона ніби стежить що я беру, я відчуваю себе як непотрібний гість, так ніби я чужа у цьому домі, ніби мені тут давно вже не місце( а втім це так і є, мені давно вже потрібно було б будувати життя окремо самостійно, я дуже жалкую що певернулась, але час не вернеш і ті можливості за кордоном також) що мені робити? Як далі бути? Ресурсів на окреме житло в мене немає, моєї зарплати вистачає на поїсти та на транспорт зараз. Ще рік ситуація не зміниться, я не в змозі її змінити, іти мені нікуди, відчуваю себе дуже пригніченно, від цього болять коліна, нічого не хочеться, апатія накриває, і я не взмозі критично мислити, куди мені податись??
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
цитата:
Дружина брата ідеальна: вона красива, розумна, усьому знає своє місце, усьому може дати раду, дружить з моєю мамою і спілкується з нею як я не вмію і ніколи не вміла.
Аня, доброго вечора. А яка Ви, як себе можете охарактеризувати? Які у вас відносини з батьками та братом?
цитата:
при появі його дружини мене накриває сором і роздратування, вона ніби стежить що я беру, я відчуваю себе як непотрібний гість, так ніби я чужа у цьому домі, ніби мені тут давно вже не місце
Чому для Вас таке велике значення має поведінка та ставлення до Вас невістки?
Дополнение от автора
з невісткою в мене напружені відносини, від самого початку її проживання під одним дахом , між нами ніби якась дурна конкуренція, точніше вона чомусь намагається увесь час довести що краще: мій
пиріг, який в мене добре виходив, і всім сподобався, який я пекла 2 рази, вона спитала рецепт, почала його постійно пекти, і тепер усі кажуть що це її фірмовий🌝та камон, а я? Раніше я любила випікати і поратись по кухні, допомагати мамі, але з появою дружини брата, мої зусилля більше не цінуються, спочатку я дуже ревновала до мами, а тепер думаю ну й нехай, хай самі собі пораються, раз в них все так круто. Мама в мене чудова м‘яка людина, вона не скаже прямо, але іноді я відчуваю її натяки що не допомагаю по дому, по кухні, піклуюсь тільки про себе, лінива…а навіщо? В неї є така чудова невістка, нехай роблять удвох що хочуть…от тільки це автоматично означає що я лінива, егоїстична, погана-складається таке враження про мене у гостей що приходять.я тепер не допомагаю накривати на стіл, намагаюсь піти кудись щоб нікого не бачити, адже я не така доброзичлива господиня як невістка. Вона ідеальна, і хай би шла вона на всі 4 сторони, мені б до неї не було б ніякого діла, якби ця ідеальність не заполонила увесь дім: мене дратує що я не можу спокійно зранку поїсти хліба з маслом, посидіти в тиші, бо в неї особливий церемоніал з «маленькою чашечкою гарячої кави з пінкою і плиточкою молочного шоколаду під класичну музику» що триває годину, вони так довго їдять, а я чекаю десь у кімнаті, з ними їсти незручно, вона починає лізти до свого чоловіка з обіймами, стає максимально ласкавою, вголос мріє яке красиве життя вони зроблять-для кого ця показушна милота?
Мене дратує що приходячи з роботи, я не можу спокійно приготувати собі пюре чи гречку, тому що міс Ідеальність готує ідеальну вишукану страву для свого чоловіка, і маму мою обов‘язково пригостить, а те що я готую не смачне-і вже разів 5, доводилось просто викидати недоїдене собаці
Ще вона увсеь час показує що розумніша за мене, що більше книжок прочитала…і «вона дуже рекомендує прочитати те-то, зробити те-то, адже це так вишукано».Не хочу я, блін, тої вишуканості, того життя у мереживо і квіточку! Хочу жити за своїми правилами,ахах, я ж забула що тепер увесь дім живе як вона хоче..а мені куди діватись? Я зовсім інша, куди мені піти? До кого звернутись?
Дополнение от автора
Я типова сіра миша, але доволі ерудована, тож розум вважаю своєю сильною стороною. З батьком ми спілкуємось, але я не дуже йому довіряю, адже він психолог, і прекрасно вміє маніпулювати, в дитинстві він часто нас бив, короче йому самому потрібен психолог
Мій брат розумний, але не дуже любить жінок, крім своєї дружини,він каже що я розумна, коли ми були підлітками він вибив мені переднього зуба-хах, це найбільш значуща подія з ним у моєму житті,зараз він змінився, ми майже не спілкуємось, щось на рівні привіт-пока
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я стала чужою
Вам действительно будет легче жить отдельно от родителей (и семьи брата), чем что-то менять.
цитата:
куди мені податись??
Родители и/или брат не могут вам помочь материально, чтобы вы смогли от них съехать?
А что у вас с отношениями с мужчинами?
Друзей и подруг у вас тоже нет?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго вечера!
У вас много накопленно внутреннего раздражения, гнева... отчаянья... недоверия миру...
( ну оно и понятно, когда в семье ты лишний и когда в семье насилие было и не раз )
Вам надо учится не думать о других - не сравнивать себя с другими
( иначе только в минусе себя будете загонять)
Попробовать себя хоть чучуть принять - найти в себе таланты.
Но в тоже время не зазнаваться - что вот я лучше всех.
Вас в крайности уносит...
Учиться благодарности - себе и людям, кто к вам хорошо относится.
(Это будет помогать снижать негативные эмоции.)
Нужно четкий план создать - план вашего будущего.
1. Чем заниматься? Где работать?
2. Как улучшить свое материальное состояние?
3. Переезд. Снять квартиру.
То есть опираться только на себя.
4. Искать друзей - помощи от людей или совета
( этот пункт вы уже выполняете, написали на сайт )
И самое главное верить в себя!
Учиться верить в себя - вопреки всему.
( психологам вы теперь не сильно доверяете - опыт негативный - отец манипулятор)
Но найти хотя бы друга тогда - кто б вас понимал и поддерживал.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
цитата:
Ще вона увсеь час показує що розумніша за мене, що більше книжок прочитала…і «вона дуже рекомендує прочитати те-то, зробити те-то, адже це так вишукано».Не хочу я, блін, тої вишуканості, того життя у мереживо і квіточку! Хочу жити за своїми правилами,ахах, я ж забула що тепер увесь дім живе як вона хоче..а мені куди діватись?
Ви дозволяєте собі проявляти злість до невістки чи мовчите?
цитата:
Я типова сіра миша, але доволі ерудована, тож розум вважаю своєю сильною стороною.
Чому Ви не використовуєте свій розум, щоб більше заробляти?
цитата:
З батьком ми спілкуємось, але я не дуже йому довіряю, адже він психолог, і прекрасно вміє маніпулювати, в дитинстві він часто нас бив, короче йому самому потрібен психолог
Зазвичай психологи мають досвід власної психотерапії. Але, напевно, це не про Вашого батька.
До речі, чому Ви звернулись до психологів, якщо вважаєте їх маніпуляторами? Чи зможете Ви довіряти порадам психологів?
цитата:
Значить найбільше значення для Вас в сім'ї мали відносини з мамою, але вони змінились в гіршу сторону після того, як з'явилась невістка?
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
куди мені податись??
Почніть з індивідуальної психотерапії.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 351841 для Светлана Владимировна
На жаль ні
психолог онлайн
цитата:
На жаль ні
Если нельзя изменить ситуацию -
цитата:
Ще рік ситуація не зміниться
значит надо менять свое отношение к ней (к ситуации).
цитата:
я соромлюся готувати та їсти на кухні
цитата:
соромлюся щось прийти взяти, приготувати
цитата:
мене накриває сором і роздратування, вона ніби стежить що я беру
Стыд - это страхи и чувство вины.
Чего вы боитесь?
В чем чувствуете себя виноватой?
В других людях обычно раздражает то, что человек не принимает в себе.
Какой вы не позволяете себе быть?
цитата:
між нами ніби якась дурна конкуренція,
цитата:
мої зусилля більше не цінуються,
За что вы конкурируете с невесткой?
Вы хотите, чтобы мама вас оценила?
цитата:
спочатку я дуже ревновала до мами, а тепер думаю ну й нехай, хай самі собі пораються, раз в них все так круто.
У вас, кстати, получилось пересмотреть свое отношение к ревности.
Что еще вы можете изменить?