Як життя далі
Добрий день мене звати Ірина в мене дуже складна і незрозуміло для мене ситуація я з чоловіком прожила в бракі 20 років але рік назад наші стосунки дуже змінилися на гірше, він дуже мене ревнує до моїх перших стосунків коли ми почали зустрічатися я йому розповіла що в мене були стосунки до нього невдалі і недовгі він теж мені розповів про свої стосунки. Ми дуже покохала один одного і начали будувати свою родину всі 20 років я вважала ідеальну свою родину, ми всього добилися самі, а тут не ждано негадано на мій день народження,мій чоловік начав нагадувати про мої ті стосунки ображати мене, він вважає що це була зрада з моєї сторони хоч це були до нього, що я повинна була його дочекатися, тепер каже що не хоче жити і дуже через це страждає, що я йому вже не казала і до бабок водила і до психолога нічого не допомагає, ми звичайно набагато менше стали сваритися, але він каже що він про це думає кожен день і не показує це. Мене це турбує моя душа страждає я постійно в напрузі, за собою ніякої вини не відчуваю, щоб не сталося в моєму житі я роблю висновки і іду далі, мої помилки це мої помилки і я за них відповідаю,важаю ті стосунки які були у мене до чоловіка,нічого для мене не означають, сприймаю їх як житевий досвід.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Доброго вечора, Ірино!
Схоже, чоловік просто маніпулює Вами. І ревнощі до колишніх стосунків - це його проблема, а не Ваша. Бо якщо чоловік хотів у Вас бути першим, і сердиться на Вас через те, що Ви його не дочекалися, - це його особисті комплекси щодо того, який з нього чоловік для Вас і чи може він Вас задовольнити. Тобто, він не почуває себе впевнено як чоловік, і при цьому перекладає на Вас відповідальність, роблячи винною в проблемі.
Дополнение от автора
Я розумію що він маніпулятор, але я впевнена ,що він розуміє як я його кохаю, він знає що він мене задовільняє на 100% але я не можу зрозуміти чому він так довго не може заспокоїтися, чого він хоче, може в нього щось з психікою?
психолог онлайн
цитата:
чого він хоче, може в нього щось з психікою?
Цього я не знаю, бо не спілкувалась із ним особисто. По-хорошому, чоловіку треба звернутися на індивідуальну консультацію до психотерапевта, щоб вирішити свої проблеми з ревнощами. Але чи захоче він це зробити - вже його відповідальність, а не Ваша.
А питання до Вас - як Ви в цілому почуваєте себе в шлюбі з чоловіком? Чи почуваєте себе безпечно поруч з ним, чи можете розказувати йому щось про себе без осуду з його боку? Чи намагається чоловік контролювати Вас в якихось аспектах життя? Як давно у ваших стосунках почались конфлікти?
Дополнение от автора
На сьогодні я в впевнена в собі, іноді мене лякає його поведінка, почав мене дуже ревнувати, аж до смішного, постійно мене хоче зробити якийсь не такой,любить все котртолювати, де я і с ким я, але мене це не напружує, мені важко морально він мені іноді виносить мозок щоб я розповіла як це було з другим чоловіком, але а мене в памʼяті нічого не залишилося від тих стосунків, морально важко, я готова його відпустити щоб він був щасливий, і не страждав, він не хоче, Я його розумію може це дійсно його турбує ми про це розмовляли то може прийшов час заспокоїтись? він не може так довго про це балакає, думає. Я вже не знаю що думати
психолог онлайн
цитата:
іноді мене лякає його поведінка, почав мене дуже ревнувати, аж до смішного, постійно мене хоче зробити якийсь не такой,любить все котртолювати, де я і с ким я, але мене це не напружує, мені важко морально він мені іноді виносить мозок
Я б рекомендувала прислухатися до своїх почуттів у шлюбі і виходячи з цього робити висновок, чи комфортні Вам стосунки з чоловіком, чи влаштовує Вас відчувати на собі його контроль у випадку, якщо він відмовиться отримувати психологічну допомогу і змінювати свою поведінку. Бо в здорових стосунках у партнерів є довіра одне до одного і почуття безпеки. Так, ревнощі можуть мати місце, але коли вони переростають в контроль - це вже ознака, що щось іде не так. В даному випадку, ревнощі до Вашого минулого - це суто проблема чоловіка. Адже Ви не можете змінити своє минуле, а він ставлення до нього змінити може.
Дополнение от автора
Дякую) бувають моменти коли він дуже хороший а буває що я вже не витримую, якісь качелі в стосунках, він веде себе як дитина, хочу і все, часто міняється настрій, але я вже не звертаю увагу. Підскажіть як я можу йому допомогти.
психолог онлайн
Ви не можете йому допомогти, бо він доросла людина і відповідальний за свій емоційний стан і поведінку щодо Вас. Найкраще, що Ви можете зробити - це запропонувати йому звернутися по допомогу до психолога. Захоче він змінювати свою поведінку чи ні, Вам теж варто звернутися по психологічну допомогу, або хоча б порефлексувати на тему - чому Ви наразі ставите комфорт чоловіка на перше місце порівняно зі своїм, коли хочете насамперед допомогти йому, а не собі? Адже Ви теж відчуваєте дискомфорт в стосунках, але увагу звертаєте лише на страждання чоловіка.
Дополнение от автора
Дякую 🌹мабуть дійсно мені варто піти до психолога, а він вже був у психолога) рози 3 та він сказав що психолог йому не розуміє, і більше не хоче, Скажіть будь ласка чому він не постійно мені каже що він недостойний чоловік якщо я його не дочекалася що він дуже поганий що він не хоче жить що він даремно народився це маніпуляція така? щоб я розповіла йому що він хороший? та я і так завдяки його хвалила постійно кажу що люблю його.
психолог онлайн
цитата:
а він вже був у психолога) рози 3 та він сказав що психолог йому не розуміє, і більше не хоче
Це добре, що був. ) Але три консультації для якихось суттєвих змін в житті - це замало. І якщо той психолог не зрозумів Вашого чоловіка, то він може пошукати собі іншого, який зрозуміє. В наш час це не така велика проблема.
цитата:
Скажіть будь ласка чому він не постійно мені каже що він недостойний чоловік якщо я його не дочекалася
Це я на жаль не знаю. Це треба у Вашого чоловіка питати, чому він так думає.
Я думаю, у нього є якась нав'язана установка, що він повинен бути єдиним в своєї жінки, і розбиратись з коренями установки йому треба як раз у психолога.
Дивіться, він дорікає Вас тим, що Ви його не дочекалися, коли Ви певне ще не були знайомі з теперішнім чоловіком та не знали, що він існує в природі! З точки зори логіки, це абсурд. Ви ж не провидиця, щоб знати, що у Вас в майбутньому буде чоловік, який ревнуватиме до минулого, тому до нього зась з кимось спілкуватись і спати. Ви ж і під час минулих стосунків були дорослою жінкою зі своїми емоційними та фізичними потребами, а чоловік не трамвай, щоб його чекати. Можна, звісно, сказати чоловіку, що його цінність не визначається тим, чи був у Вас хтось до нього, але без психологічної допомоги навряд чи це на нього подіє.
А ще, у чоловіка до Вас хтось був? Якщо так, то це вже подвійний стандарт, бо чому йому можна мати минуле, а Вам - ні?
Відредаговано автором 12-10-2023 20:14:10
Дополнение от автора
Дякую)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Скажіть будь ласка чому він не постійно мені каже що він недостойний чоловік якщо я його не дочекалася що він дуже поганий що він не хоче жить що він даремно народився це маніпуляція така?
Это манипуляция.
Ваш муж манипулирует вами, а вы ведетесь на его манипуляции.
Например тогда, когда
цитата:
хвалила постійно кажу що люблю його
Вы правы в том, что
цитата:
він веде себе як дитина
так как ваш муж застрял в детском возрасте (манипуляции присутствуют у детей 3-ех лет).
Поэтому и капризничает как ребенок -
цитата:
хочу і все
И точно так же, как невозможно о чем-то договориться с маленьким ребёнком, так и у вас не получится сесть за стол переговоров с мужем.
Поэтому вам надо учиться распознавать его манипуляции.
А также убирать крючки, на которые он вас ловит (обычно это страхи, обиды и/или чувство вины), увеличивать уверенность и противостоять его манипуляциям, с помощью специальных психологических приёмов.
Для таких изменений вам потребуются индивидуальные консультации -
цитата:
мені варто піти до психолога
С этим вы можете обращаться ко мне.
Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
P.S.
цитата:
може в нього щось з психікою?
Даже если у него и есть психическое расстройство (об этом может сказать только психиатр), вам все равно придется учиться взаимодействовать с ним, если вы хотите сохранить семью.
Дополнение от автора
Дякую вам ) а якщо він не хоче іти до психолога, чи це може закінчитися? мені здається що він нікому не вірте і не довіряє ,
психолог онлайн
цитата:
а якщо він не хоче іти до психолога, чи це може закінчитися?
Вам надо все же исключить наличие у мужа патологической ревности.
Для этого нужно обратиться к психиатру.
Потому что если муж не будет работать с психологом и/или лечиться, то состояние его будет только ухудшаться. Потому что он ничего не делает со своими страхами и неуверенностью и это приводит к появлению у него навязчивых мыслей.
Вам же придется прилагать большие усилия, тратить свою энергию, время и деньги для работы над собой с помощью психолога. И пока у вас будет мотивация сохранить семью, вы будете противостоять нападениям мужа.
Но если вдруг потеряете смысл, тогда это все закончится тем, что вы не сможете с ним жить и семья распадется.
Дополнение от автора
Дякую.
Дополнение от автора
Добрий ранок) підкажіть будь ласка, чи нормально коли чоловік, хоче знати дрібниці сексу з моїм колишнім хлопцем, з яким зустрічалася до чоловіка, та було це дуже давно що я нічого і не памʼятаю, але він вимагає щоб я розповіла як це було, що йому буде легше жити,я його кажу що не памʼятаю дрібниць бо була це 22 роки тому, він не вірить ( тай в загалі як можна таке питати, та розповідати, чи може це нормально? підскажіть, я в роспачі, здається що мій чоловік зійшов з розуму,чи не поважає мене ,іноді робить моє житя жахливим. Він не може змиритися що в мене до нього були стосунки, через це не хоче жити, та вважає себе (покидьком)…… я в шоці, що це з ним відбувається
психолог онлайн
цитата:
Він не може змиритися що в мене до нього були стосунки, через це не хоче жити, та вважає себе (покидьком)…… я в шоці, що це з ним відбувається
Це схоже на патологічні ревнощі до Вашого минулого. Я не психіатр, щоб виставляти діагнози, але з психологічної точки зору подібна поведінка чоловіка нездорова. бо свідчить про наявність в нього невирішених внутрішніх конфліктів, які він переносить на Вас. Чоловіку терміново треба до психотерапевта, якщо він звісно хоче припинити страждати через те, що у Вас до нього хтось був.