У мене є проблема
У мене є проблема. Я не знаю де мені працювати і ким, ще думаю що нічого не можу робити, хоч навчалася в інституті. Думаю, що недостойна багато заробляти. Як мені бути та з чого почати? Не працюю, не можу навіть резюме скласти і на співбесіди ходити страшно.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Ірина Миколенко
Євгеній Олексійович Ортенберг
Доброго вечора, Юліє!
Можете, будь ласка, детальніше розповісти про свою життєву ситуацію?
На кого Ви навчалися в інституті? Чи це та спеціальність, яку обрали Ви собі самі чи за чиєюсь порадою, чи подобається вона Вам? Чи знецінював хтось Ваші досягнення, коли Ви були дитиною та підлітком, чи казали, що у Вас нічого не вийде? Адже такі думки про себе не беруться з пустого місця, частіше за все вони нав'язані кимось з родичів чі інших значущих осіб у житті людини.
І ще, чи є у Вас хоббі, інтелеси, щось, чим Вам було б цікаво займатися у якості роботи?
цитата:
Думаю, що недостойна багато заробляти.
Чому так думаєте? Яке у Вашій родині було ставлення до грошей, і яке ставлення до грошей у Вас? Яка, на Вашу думку, людина, яка достойна багато заробляти?
цитата:
Як мені бути та з чого почати? Не працюю, не можу навіть резюме скласти і на співбесіди ходити страшно.
У чому саме полягає складність з резюме, на якому етапі не виходить це зробити, і що Ви при цьому відчуваєте?
Почати краще за все зі звернення до психолога, бо самовизначення - це складна задача, яка потребує психологічної допомоги.
психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
цитата:
У мене є проблема. Я не знаю де мені працювати і ким, ще думаю що нічого не можу робити, хоч навчалася в інституті.
Ви ще взагалі не працювали після інституту чи були вже спроби?
цитата:
Думаю, що недостойна багато заробляти.
Навряд чи Ви будете відразу багато заробляти. Але ця думка свідчить про Ваше ставлення до себе і грошей. Чому вона у Вас сформувалась?
цитата:
Як мені бути та з чого почати?
Можете почати з дослідження своїх страхів, бажань та потреб. Краще це зробити з психологом.
цитата:
Не працюю, не можу навіть резюме скласти і на співбесіди ходити страшно.
Що страшного у Вашій уяві відбувається на співбесідах? Навіщо Вам потрібно працювати?
психолог онлайн
Доброго дня!
А может проблема в том - что вы в целом не хотите работать?
( вопрос на подумать)
Просто очень много преград сразу себе ставите...
Критиковали ли вас в прошлом знакомые и родственники?
( ощущение, что вы или критики боитесь от людей. Или не успеха)
Есть ли люди которые в вас верят?
И верите ли вы в себя? Верите ли вы себе?
Какое у вас образование?
И нравится ли вам ваша профессия?
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Я не знаю де мені працювати і ким, ще думаю що нічого не можу робити
Чтобы выбрать профессию, желательно ориентироваться в трех вещах:
1. "Хочу" - определить профессиональные интересы и склонности (желания и потребности в определенных видах деятельности). От этого зависит привлекательность работы, интерес к ней.
2. "Могу" - оценить профессионально важные качества, определяющие проф. пригодность. Кроме здоровья и квалификации, сюда относятся способности - индивидуальные качества человека, от которых зависит возможность успешного осуществления деятельности (например, темперамент).
3. "Надо" - узнать, какие профессии пользуются спросом у работодателей на рынке труда. Иначе говоря, определить что сегодня востребовано.
Если сумеете совместить "Хочу", "Могу" и "Надо" - выбор будет удачным. Вы получите интересную и привлекательную профессию, соответствующую вашим способностям и пользующуюся спросом на рынке труда.
цитата:
Як мені бути та з чого почати?
Вначале вам надо убрать страхи и вернуть уверенность в себе.
цитата:
не можу навіть резюме скласти і на співбесіди ходити страшно.
Затем взять карьерную консультацию, чтобы составить правильное резюме и настроиться на прохождение собеседований.
Если хотите решить свою проблему, можете обращаться ко мне. Я работаю с такими запросами и могу вам помочь.
С работой вы сможете определиться за 1 встречу, с помощью специальной авторской профориентационной методики. На второй консультации составим резюме.
И этого уже будет достаточно для того, чтобы искать работу.
психолог онлайн
Доброго вечора.
Як ви вже написали, що самостійно ви це питання не вирішили.
Тому рекомендую звернутись до психолога або психотерапевта.
Я з таким запитом працюю.