Адаптація в дитсадочку дитини 4.5 років
Найдите психолога в Украине: психолог Киев, психолог Харков, психолог Одесса, психолог Днепр и другие регионы Украины или онлайн.
Владимир Анатольевич Тарасенко психолог Запоріжжя 08-12-2023 11:01:51 |
1
Доброго ранку! цитата:
Мій онук, 4 роки, пішов до дитсадочка. Родина тимчасово переміщених осіб. Я живу далеко від них. Онук у садочку ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ. не роздягається, не одягається, нічого не їсть, не п'є, не грається з дітьми, ВЗАГАЛІ НЕ РОЗМОВЛЯЄ! Дома все навпаки. Розповідає , що було в садочку, співає пісні, які вчили діти і т.д., Натомість було б корисніше, якби сюди звернулись безпосередньо батьки хлопчика. Щоби реально допомогти, необхідно спілкуватись безпосередньо з ними, адже лише вони в курсі справ на 100%, лише вони можуть дати відповідь на уточнюючі питання. Саме вони зають все або майже все про характер сина, його особливості тощо. Це ж вони спілкуюються в садочку з вихователем і психологом. Отже, без врахування наведених обставин і аспектів навіть не варто щось конкретне говорити. Звернув увагу ось на це цитата:
Ніякі обіцянки, погрози, умовляння не діють. цитата:
Тобто, в садочку йому непогано. Мама і тато постійно з ним розмовляють, займаються, спілкуються на різні теми, малюють . Дома - щаслива дитина . цитата:
міський психолог, провівши діагностування, зробила висновок, що дитина розвивається чудово, все норм. Відредаговано автором 08-12-2023 11:03:39 |
08-12-2023 11:06:45Дополнение от автора |
Дякую за відповідь. |
Ольга Владимировна Головченко психолог Дніпро 08-12-2023 14:45:32 |
2
Владимир Анатольевич Тарасенко Добрый день! цитата:
Мій онук, 4 роки, пішов до дитсадочка. Родина тимчасово переміщених осіб. Я живу далеко від них. Онук у садочку ВЗАГАЛІ НІЧОГО НЕ РОБИТЬ. не роздягається, не одягається, нічого не їсть, не п'є, не грається з дітьми, ВЗАГАЛІ НЕ РОЗМОВЛЯЄ! Дома все навпаки. Розповідає , що було в садочку, співає пісні, які вчили діти і т.д., цитата:
Тобто, в садочку йому непогано. Мама і тато постійно з ним розмовляють, займаються, спілкуються на різні теми, малюють . Дома - щаслива дитина . Але на всі розмови одна відповідь : нічого не буду робити!. Ніякі обіцянки, погрози, умовляння не діють. цитата:
Психолог у садочку нічого не може вдіяти, міський психолог , провівши діагностування, зробила висновок, що дитина розвивається чудово, все норм. Батьки працюють, |
Юлия Витальевна Якименко психолог Дніпро 08-12-2023 15:28:41 |
1
Здравствуйте! Детям сложно адаптироваться в новой для них обстановке, тем более если дома ему хорошо и безопасно, зачем ему привыкать к новой незнакомой обстановке, где он не может получить для себя достаточно внимания? Конечно для ребенка это сресс, и нет понимания зачем и почему ему там находиться, на все необходимо время, и ребенку так же привыкнуть по немногу оставаясь в садике и увеличивая время прибывания! |
Тетяна Артеменко психолог Черкаси 08-12-2023 18:17:06 |
|
Павел Леонидович Басанский психолог Київ 10-12-2023 13:30:00 |
Треба зрозуміти причину такої поведінки дитини.
Це або його ПРОТЕСТНА реакція на: - вихователів, - дітей, - ситуацію в перші дні перебування там. І тоді це підлягає корегуванню та виправленню. Або особливість особистості - і тоді це буде проявлятися неодноразово - в різних ситуаціях та з різними людьми. І тоді це НЕ змінити. Це щось на зразок маніпулятивності. В будь-якому випадку потрібна очна допомога дитячого психолога. НЕ за перепискою. Потрібна взаємодія з дитиною - спостереження, проективне тестування, психокорекційні ігри. |
10-12-2023 13:31:50Дополнение от автора |
Дякую |
10-12-2023 13:33:41Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356102 для Ольга Владимировна Доброго дня. Так, він ходив у садочок до війни.все було норм |
10-12-2023 13:34:19Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356105 для Юлия Витальевна Дякую |
10-12-2023 13:38:49Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356110 для Тетяна Артеменко Доброго дня. Вибачте, я не зрозуміла. Ви маєте на увазі взагалі забрати чи змінити садочок? Якщо змінити, так це вже другий садочок, реакція ідентична. Дякую щиро за відповідь |
Павел Леонидович Басанский психолог Київ 10-12-2023 14:49:15 |
цитата:
Ви маєте на увазі взагалі забрати чи змінити садочок? Якщо змінити, так це вже другий садочок, реакція ідентична. Можливий нарцисизм (егоїзм, брехливість, театральність, маніпулятивність). 2, 3 та 4 проявляв за Вашим описом. Як щодо 1-го? |
10-12-2023 15:03:44Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356197 для Павел Леонидович Вибачте, не зрозуміла виразу, що до 1-го? Якщо Ви про садочок, то в 2 рочки онук пішов у садочок нормально. Період адаптації проходив недовго, потім було все добре. Зараз все по-іншому. Я згодна, що це може бути маніпуляція, але.... в 4 роки витримати не розмовляти, не їсти ,не пити, не одягатися, не гратися протягом дня, і так уже більше 3 тижнів!!!!!! Сім'я у розпачі. Вдома його - не переслухаєш. Поганого ні про вихователів, ні про діток не говорить. Дякую Вам за увагу і відповіді. Може щось порадите |
Павел Леонидович Басанский психолог Київ 10-12-2023 16:29:31 |
цитата:
Я згодна, що це може бути маніпуляція, але.... в 4 роки витримати не розмовляти, не їсти ,не пити, не одягатися, не гратися протягом дня, і так уже більше 3 тижнів!!!!!! Щодо 1-го я мав на увазі егоїстичнисть - вона присутня в онука? Егоїстичність - коли свої інтереси ПОНАД УСЕ, коли бажання інших не приймаються до уваги, а людина наголошує ТІЛЬКИ на своїй позиції. |
Тетяна Артеменко психолог Черкаси 10-12-2023 20:23:27 |
|
11-12-2023 00:18:10Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356229 для Тетяна Артеменко Дякую, зрозуміла. |
11-12-2023 00:29:04Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356204 для Павел Леонидович Ні, такого ступеня егоїзму в онука не було до цього моменту |
Павел Леонидович Басанский психолог Київ 11-12-2023 12:11:36 |
цитата:
Ні, такого ступеня егоїзму в онука не було до цього моменту В будь-якому разі бажано запросити до себе досвідченого дитячого психолога, який зміг би поспілкуватись і з дитиною, і з її батьками. Стало б зрозуміло набагато більше. |
11-12-2023 12:40:36Дополнение от автора |
↩ Реакція на відповідь № 356274 для Павел Леонидович Дякую, зрозуміла |
Советы посетителей
Ещё нет комментариев. Вы можете быть первым, кто предложит автору какой-либо совет.
![]() |
|
Наши психологи
Похожие онлайн консультации
Рекоммендуем

Ваш психологический возраст поможет установить онлайн тест. Наш психологический возраст не всегда совпадает с тем, что зафиксирован в паспорте.

О кризисе, который приходит к нам, когда мы приближаемся к возрастной отметке «40» и это очень напоминает ту же отметку «40» на термометре, когда мы болеем.

Проблема приятия своего возраста становится в нашей стране все актуальней, в наш век культа вечной юности принимать свой возраст тяжело.

Взросление – дивный процесс. Дивный он тем, что не совсем понятно, что именно он из себя представляет, и каков его результат...

Старение неизбежно, но мы все так же можем рассчитывать на своих друзей, бывших мужей и бросать вызов времени. Конечно, опора для каждого своя.

Характеристики инфантильных черт личности. Кидалты - взрослые дети стремящиеся манипулировать. Зависимость, несамостоятельность.