Пробувати далі?
Працюю в ресторані, а над рестораном є квартири і так трапилося що я почав помічати там гарну дівчинку, і захотів познайомитися, і залишив на лобовому склі кіндер сюрприз та записку в якій написав що вона дуже гарна, я чекав доки вона напише, але нічого не сталося , А я сам по собі сором'язливий чоловік і підійти познайомитися в житті для мене важко, але все ж таки я підійшов і знову сказав що вона красива і запитав чи є у неї Інстаграм вона сказала що є, але не дала, вона не сказала що ні не дам, а так - у мене є але мені 16 років вибач, а мені 18 але виглядаю на 23-25, і можливо вона цього злякалася, я хотів сказати що мені 18 але щось не подумав про це і просто пішов, і нещодавно дізнався що її мама розмовляла з моїм шефом і сказала що для них цей кіндер на лобовому склі незвичайно і вони не хотіли, щоб я таке далі робив, я просто в іншій країні зараз і можливо інший менталітет, ну не знаю, я сьогодні з цією дівчинкою випадково побачився і нічого їй не сказав, а вона подивилася на мене і усміхнулась, чи це означає щось? Я думаю підійти до неї та сказати що мені 18 років та вибачитися за той сюрприз що зробив, та там або завершити спілкування або продовжити його
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий вечір. Я пам'ятаю ваше питання, ви нещодавно його вже задавали. Ви хотіли б почути щось конкретне, задаючи питання вдруге?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365332 для Ксенія Шалімова
Так,щось я думаю, що буде краще щоби я підійшов і сказав їй що мені 18 і вибачився, але не знаю чи треба, бо вона може боїться мене, або наоборот, і ці думки не дають мені спокою, бо якщо їй все рівно, то щоб я собі не додумував якісь історії в голові
психолог онлайн
цитата:
щоб я собі не додумував якісь історії в голов
Ви вже додумуєте. Може є якісь факти, які змушують вас думати, що ви їй цікаві і їй не вистачає тільки вашого (третього) кроку?
Дополнение от автора
Фактів ніяких нема, просто ото знаєте, як я поняв я в неї закохався, а від неї ніякої відповіді нема, таке чувство всередині серця, така тривога і якби неспокійно , як би душа ниє, в мене вже таке було ну просто не хочеться щоб таке продовжувалось, місяць два, я думаю може підійти і прямо так сказати їй, поговорити з нею спокійно, але ще я замітив, що її якийсь хлопець на машині забирає, то я не знаю чи то друг чи можеш хлопець, то хотів би дізнатися і там вже або закрити цю тему або як там вже буде
психолог онлайн
Є відчуття, що ви просто хочете отримати від психологів дозвіл на прояснення. Вам потрібен такий дозвіл?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365370 для Ксенія Шалімова
Ні, я просто хочу дізнатись як зробити це правильно
психолог онлайн
Правильно НЕ чіпати неповнолітню дівчину закордоном. Взагалі.
Бо у Вас можуть бути ВЕЛИКІ ПРОБЛЕМИ з законом и на роботі - можуть швидко вигнати, якщо мати дівчини ще раз пожаліється на Вас керівництву.
Я написав це в Вашому минулому питанні. Але мабуть Ви не прочитали, або не зрозуміли.