Як налагодити відносини між сестрами
Вітаю! Сестра сказала що їй стало важко зі мною спілкуватись. Що я стала як " щось липке на яке налип пісок". А все тому що я злегка почала реагувати на її грубощі. Вона заявила що я стала притрушена тому що я не маю чоловіка . Смішно те що це таке вона випалила лише після того як вийшла заміж ( вперше, їй 39 років, а я вже там була і заміж більше не хочу). Про зовнішність то взагалі маразм ( на мою думку) все життя вона чіпляється до моєї дупи, стегон. Каже: деяким чоловікам навіть подобаються великі стегна ( при вазі 55кг)))))) На що я їй відповіла що не деяким , а зазвичай чоловікам подобаються жіночні стегна. Вона не очікувала такої відповіді , почала гнати що зі мною їй важко спілкуватись стало. Далі взагалі дно- вона сказала що її чоловікові я не подобаюсь і стегна мої не подобаються і що він не вибрав би мене. Оце я б здивувалась якби він відповів інакше))) Таке вже меле, що вже якось і гидко спілкуватись. У мене є хвороба і я десь вичитала що при ній навіть можуть інвалідність дати. Розказала про це сестрі, ми часто з нею болячки обговорюємо. Тоді вона і каже мені- а ти оформи інвалідність і тоді до тебе черга чоловіків стане, типу щоб не забрали. У мене вже немає сил на це її лайно реагувати. Ще й її дуже злить коли я відповідаю на все це. Вона ж звикла що я мовчки ковтаю усе це . Жодна людина мене так не обси....ла як моя двоюрідна сестра . Ще й таке завжди дивне щось каже. То чіпляється що у мене тонкі губи, каже що ненавидить таку зовнішність як у мене . Що вона б на моєму місці накачалаби губи. Я от думаю, може вона мені заздрить все життя. Я і у дитинстві мала стандартну милу зовнішність, а вона ні. Та і зараз у свої 36 я б не сказала що погано виглядаю і до чого вона все це мені каже не розумію. Мені, наприклад , не подобається когось ображати, я , мабуть, під землю провалююсь сказавши їй все що думаю.
Вопрос от: ; Возраст: 37

психолог онлайн
цитата:
Тоді вона і каже мені- а ти оформи інвалідність і тоді до тебе черга чоловіків стане, типу щоб не забрали. У мене вже немає сил на це її лайно реагувати. Ще й її дуже злить коли я відповідаю на все це. Вона ж звикла що я мовчки ковтаю усе це . Жодна людина мене так не обси....ла як моя двоюрідна сестра .
Вітаю вас.
А чому ви весь час мовчки ковтаєте? Чому так склалося у відносинах із вашою двобрідною сестрою? Що вам заважає відстоювати себе?
Саме від нас залежить як до нас ставляться інші люди. Щоб ви хотіли змінити у ваших відносинах, та як?
Відредаговано автором 20-05-2024 21:48:17
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366055 для Ірина Віталіївна
Дякую за відповідь! По-перше я не бажаю ні з ким сперечатись і щось доводити. Ну і по друге мене з дитинства навчили що її потрібно жаліти бо у неї не було батьків. Вона навіть жила у нас . Але щось пішло не так)) і вона вважає що якщо я не кажу їй нічого гидкого то вона ідеальна а я згодна із всім що вона на мене каже. Більш того вона навіть нав'язує мені якісь свої установи- вона впевнена що всі хто не заміжні страждають і мріють вийти заміж як вона до свого заміжжя. Вважає ідеальним все що робить . Вона навіть із лікарем своїм сперечалась))
психолог онлайн
Добрий вечір. На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю!
Ваша сестра за описом токсичний нарцис, який за своєю суттю просто НЕ МОЖЕ не самостверджуватись за чужий рахунок - вважаючи себе ідеалом (може навіть і богинею, що зійшла з небес на грішну землю) та в усьому правою, принижуючи та знецінюючи інших (в даному випадку - Вас). Це вроджена особливість її психіки, яка з допомогою неправильного виховання (через дурний жаль) стала ще гіршою, ніж могла бути.
А те, що Вас навчили так...то Ви ж людина, яка має здатність приймати власне рішення і не повинна постійно дотримуватись того, чого її навчили - бо НЕ тварина, і НЕ в цирку, щоб бути дресированою.
Тому ДОСИТЬ жаліти ту, яка кусає та отруює, вчіться себе захищати від токсичних наїздів. А ще краще, тримайте від неї психологічну дистанцію, ігнорте її випади та НЕ діліться інтимною інформацією, якою вона може скористатись проти Вас (нарциси полюбляють таке).
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Доброго дня!
Тут немая відносин, тут суцільне знецінення та агресія. Людина не цінує вас і навіть не поважає. Коли ви проявляєте свої емоції на таке «сестринське відношення» відбувається газлайтинг, все перекручують і роблять вас неадекватною. Насправді це перверзія особистості вашої сестри.
Я згодна з колегою, що це нарцисичний профіль особистості.
Іноді можна погодитись з її претензіями і сказати, що ви не дотягуєте до такого рівня культури та усвідомлення світу як у неї і відсторонитися. Тобто не сперечатись, а проявити парадоксальну відповідь, щоб вже ні за що не було зачепитись їй.
Дистанція - це спасіння, бо тоді ви не будете донором її значущості. Вона ж кожен раз виводить вас на негативні емоції і це дає їй енергію. Ви про неі думаєте, реагуєте і не можете звільнитись від токсичності.
Співчуваю! Стосунки можливі лише тоді коли двоє спроможні на них. У вашої сестри немає співчуття до вас, прихильності, а лише зневага та бажання стверджуватись і висміювати вас.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго ранку, Monik!
цитата:
Сестра сказала що їй стало важко зі мною спілкуватись. Що я стала як " щось липке на яке налип пісок". А все тому що я злегка почала реагувати на її грубощі.
Вважаю, що реакція сестри цілком логічна і закономірна, адже Ви почали змінювати сценарій ваших відносин. Вона тепер не отримує того, що отримувала раніше. В її сприйнятті змінився Ваш образ - тепер Ви стали незручною(!) Тому від неї полетіли у Ваш бік образи і звинувачення, обезцінювання. Чому? - бо вона така людина. Сама проблемна, але визнавати цього боїться. Через те ховається в позиції зверху по відношенню до Вас, ніби має право клеїти ярлики і кидатись образами.
Отже повернімось до Вашого питання
цитата:
ЯК НАЛАГОДИТИ ВІДНОСИНИ МІЖ СЕСТРАМИ
Передусім варто замислитись - для чого налагоджувати відносини?
От, справді, послухайте себе - що Вам дають відносини ТЕПЕР в тому вигляді, як є зараз?
Чи вірите Ви в здатність сестри переглянути свою підходи щодо стосунків з Вами?
Яким чином з нею може відбутись така трансформація?
І, нарешті, які взаємини з сестрою були б для Вас бажаними?
Вважаю, лише після відповідей на ці питання можна буде подумати, ЯК налагодити стосунки.
цитата:
Мені, наприклад , не подобається когось ображати, я , мабуть, під землю провалююсь сказавши їй все що думаю.
В конструктивних відносинах прийнято говорити про себе і свої почуття, не звинувачуючи іншу сторону. Є навіть такий термін ненасильницьке спілкування. Завдяки йому унеможливлюється агресія, зростають підстави і умови для прямого і відкритого спілкування.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Налагоджувати є сенс не всі стосунки.
Сестра виплескує на Вас свою агресію в різних формах .
Можливо, це дійсно внаслідок заздрощів.
І Вам тут вже не варто спиратись на жалість через її сирітське дитинство.
З дитинства минуло багато часу.
Те, як зараз вчиняє з Вами ця сестра- вже вибір дорослої людини, НЕ дитини, якій потрібна ваша допомога.
Важливо, що перестали мовчати.
Лишилось поміркувати а для чого Ви хочете "налагодити " те, чого немає?
психолог онлайн
Можливо, ваша сестра переживає свої власні проблеми або комплекси, і це впливає на її спілкування з вами. Часто люди виражають свої негативні емоції через критику або образи в інших, коли самі вони відчувають себе некомфортно або незадоволеними собою.
Однак важливо захистити свою емоційну та психічну гідність. Ви маєте право на повагу та повагу в вашому спілкуванні з іншими людьми, включаючи вашу сестру. Якщо її слова або поведінка завдає вам болю, ви маєте право висловити свої почуття і встановити межі у вашому взаємодії.
Можливо, буде корисно вам відкрито поговорити зі своєю сестрою про ваші почуття та спробувати з'ясувати, чому вона веде себе таким чином. Це може допомогти вам зрозуміти, які причини лежать в основі її поведінки і як ви можете працювати разом, щоб полегшити ваші взаємини.
Насамкінець, пам'ятайте, що ви маєте право на щасливе та здорове спілкування з вашими близькими, і вам не потрібно терпіти будь-яке недоброзичливе або образливе поводження. Не соромтеся звертатися за підтримкою, якщо вам це потрібно, і робіть все можливе, щоб захистити свої емоційні та психічні границі.