Ось і до мене дійшла черга поділу майна... А чоловік, схоже, не знає, на яку сторону стати...
У шлюбі 10 років, прекрасний чоловік, дітки... Одне слово, я справді щаслива.
І ось із чоловіком вирішили купити нову машину. Частину суми плануємо позичити у чоловікової сестри, бо нам не вистачає... І все б нічого, але постало питання, на кого цей автомобіль зареєструвати. Скажу відразу, що у мене немає водійського посвідчення, я не вмію водити... Тому на роль власниці надто не претендувала, мені комфортно, коли коханий мене возить, куди потрібно. Чоловік же працює у відповідних органах, і, щоб було менше "запитань" вирішує, що авто буде зареєстроване на мені, як дружині... І тут почалося... Мама чоловіка, дізнавшись про це, почала відмовляти його, мовляв, авто має бути на ньому! Почала наводити різні аргументи, зокрема той, що раптом війна закінчиться, і вона попросить його відвезти її на Батьківщину, у Білорусь, до рідних у гості, і тому подібне (а оскільки я буду власницею, без мене вони кордону не перетнуть) і т. д.
Скажу чесно, чомусь стало неприємно... Та й чоловік, бачу, замислився над цим... Додам, що він дуже піддається чужій думці. Аргументував мені тим, що треба все зробити грамотно. А ДАЛІ - ЯК У ФІЛЬМАХ ПРО ПОДІЛ МАЙНА....)))
Я стаю холодна, дуюся, бо розумію звідки вітер віє.... Чоловік дивиться на мене розгублено, а потім додає: та не хвилюйся, на тобі авто буде, заспокойся!
З одного боку, ЙОГО сестра позичає кошти на авто, ВІН буде за нього виплачувати гроші, і ВІН буде їздити за кермом.... То хай воно і буде на ньому. Значно гірше було б, якби наше авто вирішили переоформити на свекруху....)))
АЛЕ ЧОМУ МЕНЕ ВСЕ ЦЕ ТАК ТРИГЕРИТЬ?
Найсмішніше в цій історії, що якби ВІДРАЗУ чоловік оформляв авто на себе, цього всього виру емоцій з усіх сторін не було))) (я б не засмутилася, що його родичі почали відмовляти).
Допоможіть розібратися! Дякую! І як чоловіку донести правильно свої почуття?
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Доброго дня!
Ця подія з регестрацією майна підіймає просто наявну динаміку ваших стосунків. Ваш чоловік не має достатньо ресурсів і матеріальних і психологічних, тому так залежить від думки матері, сестри. Вас це злить і це неприємно, проте це правда. Я би фокусувалась увагу на вашому подружжі, не звертаючи уваги на його родинні процеси.
Ви можете укріплювати ваш союз і вчитись бути опорою один одному. Ваші почуття можна обробити в роботі з психологом!
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Допоможіть розібратися!
Давайте спробуємо, адже будь-якому рішенню має передувати усвідомлення того, що відбувається. Згодні?
цитата:
Як би ж, але реальність розпорядилася інакше. Тепер на гору виповзли сумніви, побоювання, особистісне ставлення родичів...
Вважаю, що саме це і тригерить. Певна недовіра Вам, з одного боку. І, напевно, бажання чоловіка задовольнити свої певні потреби, а також заспокоїти Вас - з іншого.
До речі, про ці аспекти можна вести розмову і роздивлятись, що до чого, звідки пішло...
цитата:
І як чоловіку донести правильно свої почуття?
Правильно - це як можете сьогодні. Як вийде. Без обмежень і приховувань. Так і тими словами, які на душу невимушего приходять.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ситуация с авто лишь подсветила проблему, которая есть в ваших отношениях - в них лезут другие, а муж не может ни сам решения принять, ни осознать, что семья это он и вы, а не мама, сестра и другие люди.
Вы сами пишите, что муж очень зависим от мнения других.
Что вы хотите донести до мужа?
Как вам жить с тем, что в ваши отношения лезет свекровь и другие люди?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366391 для Алла Володимирівна
Чудово розумію про що Ви) - сфокусуватися на своїх стосунках і родині. Ми так і живемо, підтримуємо один одного і все інше) Чоловік теж завжди на моєму боці і прислухається більше до мене. Але ж напевно через те, що його сестра дає фактично половину суми на авто( - він ніби розфокусувався...
Я відкрито йому тоді сказала: розумію, що логічніше і справді тобі, як чоловіку, господару, бути власником. Але мені неприємно, що твої рідні так реагують...
І знаєте, здається він мене зрозумів і, я б сказала, відчув.... Бо у нас із ним є сильний емоційний зв'язок. Впевнена, що більше він цю тему не підніматиме. А якщо і підніме - я відпущу ситуацію, хай робить, як вважає за потрібне.
А от як мені тепер до його рідних ставитися? ... Хоча, знаю. Як до людей, які мені не довіряють і знецінюють мою присутність у житті їхнього сина/брата... Тому - відповідно.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366394 для Володимир Анатолійович
Так і було) Я відкрито у той же день сказала: так, ти чоловік, господар у родині, і логічніше, що автомобіль буде зареєстрований на тобі. Я, до речі, відразу на цьому наполягала! Але мені неприємно, що твої родичі так відреагували на мене... (Я вже давно завжди говорю йому все що думаю, не тримаю в собі)
Він намагався їх вигородити, типу я не так зрозуміла, треба все зробити документально правильно...а потім... Побачивши моє повне розчарування в ньому...і я цього не приховувала навіть у погляді....думаю, він відчув, що все наше чудове сімейне щастя може рухнути - а ми обоє справді щасливі в нашому сімейному житті. І все стало на наші місця... Він заспокоїв мене, що авто буде на мені.
І для мене тут уже справа не у власності, а у іншому..... У його ставленні до мене.
Хоча з іншого боку, можливо, йому, як чоловіку, на підсвідомому рівні це важливо? Для свого его, так би мовити...Бути господарем і по документах - оце вже я тут замислююсь.
Бо не хочу бути переляканою бабою, яка все на себе у родині реєструє, бо не довіряє мужикам... P.S. у мене така свекруха, до речі, все майно - на ній! Свекор там ніхто - вона йому так і каже.. це жах...
А в родині сина, бачте, як заспівала.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366397 для Валентина Михайловна
Дозвольте з Вами не погодитися) Так, раніше був жах(((як згадаю, що ми кожні вихідні мали їхати до його мами і т.д. (це як один із прикладів)
Зараз - абсолютно ні, у нас свої плани, мрії, відпочинок і т.д. На першому плані - наші інтереси. Свекруха перебісилася і змирилася. Так, за ці 10 років я доклала зусилля, щоб зробити все так, як хочу Я у нашій родині. У багатьох питаннях чоловік прислухається саме до мене.
Щодо авто. Емоції вщухли, і до мене почало доходити, що можливо йому, як чоловіку, на підсвідомому рівні справді хочеться бути власником і по документах... А сестра з мамою просто "підштовхують" його до цього. (Звісно, в них є свої на це види)..а він це добре сприймає і тому замислюється...тим паче, сестра позичає половину суми...
У будь якому разі, я не можу викреслити 10 років шлюбу, залишити дітей без тата і т.д., бо чоловік іноді "пливе", і прислухається до родичів. Бо у багатьох питаннях ми справді дуже щасливі, як сім'я! Залишається працювати над стосунками.
психолог онлайн
цитата:
Хоча з іншого боку, можливо, йому, як чоловіку, на підсвідомому рівні це важливо?
Напевно, що так. Без знаку запитання.
І відповідно до цього позиція сестри може виглядати як турбота про внутрішнє відчуття свого брата чоловіком і господарем, на відміну від Вашого свекра. В такому разі негатив у Ваш бік розчиняється.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366414 для Володимир Анатолійович
Дякую. Певно, я відпущу ситуацію, і хай буде так, як вирішить чоловік.
Це буде мудро.