Що робити, якщо хлопець пішов, але я завагітніла?
Ми з хлопцем зустрічались 6 років. Потім завершили стосунки, але я завагітніла вже потім. Хлопець гуляє з друзями та слухавку не бере, коли я телефоную. Він не знає, що я чекаю дитину. Проживаю з батьками, ще навчаюсь, шукаю роботу.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Доброго дня ))
Яку саме пораду ви хочете отримати тут? Про відносини із хлопцем? У вас були тривалі відносини... Або що робити із вагітністю?
Чи знають про вагітність батьки? Наскільки ви можете отримати від них підтримку, розуміння?
Чи, взагалі, ви хочете цю дитину не залежно від того, що потім вам скаже хлопець?
Це справді не простий вибір - як будувати свое життя, якщо обставини змінились. Але яке рішення ви б не прийняли, важливо щоб воно було саме вашим... Та взяти підтримку від людей яким ви довіряєте ))
Відредаговано автором 11-06-2024 21:24:02
психолог онлайн
Доброго ранку!
Я правильно Вас зрозуміла: Ви про вагітність дізналися тоді, коли хлопець пішов: "Потім завершили стосунки, але я завагітніла вже потім"?
Хлопець пояснив чому він пішов? Була якась розмова між вами перед цим?
Це перше.
А друге. Щоб давати якісь поради, недостатньо інформації. Ви телефонуєте хлопцю, щоб що? Щоб повернути його, використавши свою вагітність, чи просто хочете, щоб він знав, що у нього може бути дитина?