Як яким чином позбутися думок про людину, з якою дружила (але це тільки дружба з моєї сторон‛ясу)
Мені здавалося що це дружба,людина знайшла до мене підхід, чим прив'язана мене до себе, згодом я почала помічати нотки маніпуляції, ніколи на мене часу нема, ініціатором розмови завжди я ,в один момент я відмовилась допомогти цій людині через власні переконання і серйозність вирішення питання, так зрозуміла зустріч наша була остання і просто зараз від тієї особи ні слуху ні духу.На деякий час наші дороги розійшлись в буквальному розумінні( але от думки не покидають,чого саме так поступили зі мною)
Вопрос от: ; Возраст: 36

психолог онлайн
цитата:
в один момент я відмовилась допомогти цій людині
Коли ви думаєте про цю людину, чи відчуваєте ви роздратування? Якщо так, то про що?
Що ви тоді отримували від цієї дружби? Чому згодились?
Дополнение от автора
Інколи відчуваю, роздратування, коли немає відповіді на повідомлення, коли пропонуєш зустрітися, відповідь її може змінюватися велику кількість разів. До ігнорування вже привикла (чого кажу ігнорування тому що про мене згадує коли втрапляє в якусь халепу,або неладнає з домашніми.) Від дружби не отримувала нічого-бо в заміні нічого не потребувала,лише хорошого ставлення. Як розірвати цей емоційний зв'язок,чи як це правильно назвати. І чому виникла якась така нездорова прив'язаність до цієї особи.
психолог онлайн
Очевидно, что это что-то из личной истории. Нарциссический родитель или брат-сестра. Кто-то из родных поступал подобным же образом. В данных нездоровых отношениях пазл просто сложился.
А по-иному и быть не могло. Результат психотравмы, полученной в детстве.
Разорвать можно лишь на психотерапии с психологом - проработав не только данные патологические отношения, но и детскую психотравму.
психолог онлайн
Вітаю. А які саме думки про цю людину вас переслідують? Нерозуміння чому саме так сталось? Або бажання щось довести до її відома, "досказати недосказане"? Чим саме вас та людина зачепила? Буває іноді так, що коли ми вкладаємо в когось, чи в щось зусилля (емоційні в тому числі) - то потім прив'язуємось сильніше, ніж того хотіли. Ви пишете, що були ініціатором, а людина маніпулювала - чи не може це бути саме така причина? Якщо завгодно "ефект казіно"? Чи траплялось з вами щось подібне колись до цього?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366924 для Нора Маркман
Стосовно думок і ті і ті вами перелічені. Таке зі мною не траплялось, це в перше така прив'язаність.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366924 для Нора Маркман
А ще й такі думки, а що вона зараз робить,чи все в неї гараз і в такому плані. Розумію що це все ненормально,але як це зупинити.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 366924 для Нора Маркман
З ефектом казино! Ви попали просто в ціль.