Чому так?
В мене є чоловік,разом вже 3 роки,мені не подобається з ним цілуватися,він цілує,а я машинально відвертаюсь,хоча до нього зустрічалася з хлопцем і було нормально все,могла цілуватися довго,а з чоловіком не можу,якось неприємно чи шо,я не розумію чому так?
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня.
А як Вам відчуваються інші контакти тактильні з чоловіком? Така реакція тільки на поцілунки, чи на будь-які доторки?
Всі три роки на поцілунки така реакція? Як Ви справлялись раніше?
Якщо ні, то коли і можливо після якої подіїї поцілунки стали неприємними?
Важливо зрозуміти, які переживання стоять за цією реакцією, тому що однозначного "вгадування" чому це так не буває
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367142 для Яна Дмитрівна
Інші теж саме, на будь-які дотики,як починала тільки зустрічатися відразу не подобалося, раніше намагалася не звертати уваги, сильно любила,а зараз взагалі не можу цілуватися,мені не подобається з ним цілуватися,він і сам в мене запитував в чому справа,а я не знаю,що відповісти.Останні роки в плані інтиму теж проблеми,як би то сказати,мені важко возбудитися чи шо,мені зачасту не хочеться близькості з ним
психолог онлайн
Це напевне, дуже ускладнює стосунки для Вас із партнером, особливо з наявністю почуттів. Але тут потрібно розбиратись з чим це пов*язано.
Ваше "не подобалось" - це що за емоції? Відраза? Огида? Злість? СТрах? Ще щось чи їх сукупність? Які думки виникають при поцілунках чи думках про них? Якісь чіткі слова, можливо?
А як з іншими людьми? Обіцями, поцілунки в щоку, торкання? Ви вказували, що з попереднім хлопцем проблем не було, чи відбувалось якесь потрясіння, особисте, у Вашому житті в період між стосунками?
психолог онлайн
Добрий день. Чому ви з цим чоловіком разом? Як ви познайомилися? Як почали зустрічатися?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Інші теж саме, на будь-які дотики,як починала тільки зустрічатися відразу не подобалося, раніше намагалася не звертати уваги, сильно любила
Щодо сильно любила можуть бути великі сумніви. Чи справді то було кохання? Адже в коханні партнера приймають цілісно, а не вибірково - типу характер подобається, а сексуального потягу немає. Більше того, є щось схоже на відразу, яка проявляється у супротиві до близького тілесного контакту. Для пристойності вона маскується під нейтральне "не подобається."
А ось і Ваші слова на підтвердження моїх висновків -
цитата:
Останні роки в плані інтиму теж проблеми,як би то сказати,мені важко возбудитися чи шо,мені зачасту не хочеться близькості з ним
Таким способом Ваше тіло заперечує слова про любов(!) Вчіться довіряти тілу. Воно не бреше.
Відредаговано автором 19-06-2024 09:23:21
психолог онлайн
Ваш дискомфорт під час поцілунків і дотиків, а також проблеми з інтимністю можуть мати різні причини. Щоб розібратися в цій ситуації глибше, рекомендую звернутися до психолога. Професійна допомога допоможе вам знайти причини ваших відчуттів та вирішити проблеми у стосунках.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367145 для Яна Дмитрівна
Ваше "не подобалось" - це що за емоції?
Скоріше огида тут буде доречніше,а з іншими все навпаки, виникає думка поскоріше б це припинилося
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367147 для Віталія Юріївна
Доброго дня, познайомилися ми 7 років тому,я закінчувала 11 клас,він мені тоді сподобався,спілкувалися,потім перестали,я йому була нецікава.Почали зустрічатися в 2020 році,він мені написав,ми прогулялися, потім пропав,потім знову з'явився,його цікавив чисто секс,а він моє перше кохання,розуміла це,але все одно була з ним,потім ми розійшлися бо я на літо поїхала в інше місто, вдруге зустрілися в зимку 2021, спочатку мені було байдуже, думала,що все пройшло,а потім він почав залицятися,проявляти знаки уваги, сказав,що зрозумів шо любе мене,на початку стосунків весь час мене доводив мене до сліз,оскорбляа,а я стояла і слухала його,і плакала,але все одно погодилася з ним жити,мені здавалося,шо він робив для мене те,чого ніхто не робив,часто дарував квіти,приїжав у місто і забирав мене додому за 100км, заради мене кинув роботу і переїхав до міста,забрав мої речі і почали жити разом,багато сварилися, збирала речі...
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367156 для Володимир Анатолійович
Доброго дня)
Мені на той момент здавалося,що люблю,бо він моє перше кохання,я вважала,шо причини в мені,або він шось не так робе.Як позбутися тоді цієї нав'язливої думки про те шо кохаю, якщо навіть моє тіло його не приймає?
психолог онлайн
З вашою історією вам варто звернутися в індивідуальну роботу з психотерапевтом. Бо мені здається,що є ще деякі деталі,які мають велике значення щодо ваших тілесних реакцій.
Ви багато пишете про нього,і мало пишете про себе.
психолог онлайн
цитата:
Мені на той момент здавалося,що люблю,бо він моє перше кохання,я вважала,шо причини в мені,або він шось не так робе.
Перше кохання... З ним стільки пов'язано. І через нього стільки всього відбувається... Воно як дар для більшості людей. І, буває, прокляттям або важким тягарем для інших.
цитата:
Як позбутися тоді цієї нав'язливої думки про те шо кохаю, якщо навіть моє тіло його не приймає?
Ну як позбутись? Сміливо піти вглиб почуттів, намагаючись розібратись де кохання, а де спогади про кохання та склавшийся в ранній період життя погляд, ніби НЕМОЖНА зрадити першому коханню, переступити крізь нього. Це, власне, про відвертий діалог з собою - чистий і невимушений, без опасінь і упередженості. Допомогти його організувати і провести може психолог, до якого виникне ДОВІРА.
Ось тут -
цитата:
мені здавалося,шо він робив для мене те,чого ніхто не робив,часто дарував квіти,приїжав у місто і забирав мене додому за 100км, заради мене кинув роботу і переїхав до міста,забрав мої речі
, на мій погляд, криються усі відповіді на Ваші поточні проблеми. Там буде про бажані емоції, брак життєвого досвіду, про певний обмін дарами, точніше жертвами - він для Вас, а Ви, в свою чергу, для нього.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 367205 для Володимир Анатолійович
Велике Вам дякую)Ви допомогли мені визначити в якому напрямку рухатися,хоча б з чого почати)