Мені здасться що в мене біполярний розлад
Я не можу контролювати свої ємоції у повній мірі, мене може довести до сліз маленька проблема, я буваю дуже дуже зла, настільки, що намагаючись приховати ємоції здасться що зараз взірвусь. Є періоди десь по 3 місяці де в мене все добре, дуже добре, я не звертаю увагу на розпаяуюяі речі, радію життю і нічого не заважає. Після закінчення цих трьох місяців починається друга фаза теж у три місяці де я почуваюся себе так як написала вище у початку. Дуже часто мені хочется щоб в мене зупинилося сердце, вмерти хочу на підсвідомості, щоб не відчувати такі сильні почуття розпачу у цей період. це триває десь на протязі 5 років,але в останні 3 проявляється дуже яскраво
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Оксана Николаевна Третьякова
Доброго ранку, Лізо!
МЕНІ ЗДАСТЬСЯ ЩО В МЕНЕ БІПОЛЯРНИЙ РОЗЛАД
Може, є розлад, може, ні - з цим має розібратись фахівець.
Одне безперечно - Ви правильно зробили, звернувшись на цей форум. Тобто визнали наявність проблеми і відкрились. Тепер можете отримати не лише підтримку психологів сайту, а й рекомендації щодо подальших кроків.
На мою думку, Вам необхідно наважитись і відвідати психотерапевта за місцем проживання. Вас там уважно вислухають, уточнять певні деталі та обставини і в разі необхідності призначать лікування. Це допоможе нормалізувати Ваш емоційний стан.
Також, постане притання щодо з'ясування умов, в яких насьогодні перебуваєте, стосунків з рідними та близькими. До речі, чи є у Вас з ними контакт? Вони знають про те, що Ви переживаєте?
психолог онлайн
Доброго дня, Лізо! Перш за все, маю запитати: які у Вас відносини з батьками?
цитата:
це триває десь на протязі 5 років,але в останні 3 проявляється дуже яскраво
Батьки знають про це? І якщо знають, то чому не звертають уваги на Ваш стан? Вам треба якнайшвидше звернутися до психіатра чи лікаря-психотерапевта. Але оскільки Ви неповнолітня, до лікаря відвести Вас можуть лише батьки чи опікуни, які їх замінюють.
Також маю попередити, що оскільки Ви неповнолітня, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і за законом консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу.
Удачі Вам.