надмірне накручування себе, тривога, розлучення з хлопцем
я розійшлась з хлопцем, з яким пробула у стосунках пів року. в цих стосунках мене контролювали дуже сильно, постійна не довіра, бажання партнера постійно знаходитись поруч, перевірка мого телефону, прочитання особистих переписок, обмежував моє спілкування з людьми. Контроль почався із-за мого довгого язика, не стримання обіцянок, бажання особистого простору, брехні. Але після нашої розмови на 4 місяці відносин я почала мінятись, повністю живучи як скаже мій партнер. Я жила ним, робила все що він бажав. Але потім я в один день обсуждала з подругою що я вже устала в цих відносинах, бо постійні сварки, нема свободи, ніби в мене не хлопець, а наглядач. Я свого батька не так боялась як хлопця. Що вже сумніваюсь у своїх почуттях і не знаю що робить. Хлопець прочитав переписку цю і розірвав стосунки, заблокував у всіх соцмережах. Але після цього я не можу їсти( на мене це зовсім не схоже, я завжди мала гарний апетит) , кожен ранок прокидаюсь в тривозі, трясусь, навʼязливі думки що моє нормальне життя закінчилось, що я залишилась сама, що всі від мене відмовляться. Я не можу нормально жити, я боюсь іти далі, я постійно в стані тривоги . Як мені закінчити це все?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрий день, дуже хочеться вас підтримати в цей непростий для вас момент життя. Розрив відносин, це завжди непросто, але і так, як вам було у стосунках - це теж не ок. Так, може бути по різному, іноди можуть бути і сварки, і непорозуміння, і різні погляди, але головне - в стосунках має бути добре обом партнерам.
Розрив (вихід) із стосунків, особливо раптовий, неочікуваний - це завжди стрес для людини, і те що ви описуєте про себе: нема апетиту, тривога, нав'язливі думки про себе, своє життя, про майбутнє, - це все свідчить, що ви зараз знаходитесь саме в такому кризовому стані. В такі періоди дуже важлива підтримка рідних, близьких, з ким можна поділитися своїми думками, почуттями, кому ви довіряєте і хто зможе вас підтримати. Можна звернутися до психолога, якій в теплій, безпечній, підтримуючій атмосфері буде супроводжувати вас в цей період, допомагаючи вам проходити цей етап вашого життя. Але, в цьому випадку, потрібно заручитися підтримкою і згодою свої батьків (опікунів) на работу з психологом (такі правила, якщо вам ще немає 18 років).
психолог онлайн
Боятися людину, з якою стосунки- навряд чи за такими стосунками є сенс сумувати.
Хлопець явно був таким, від якого краще було б піти самій.
Тривога звісно може бути, адже кожна конфліктна ситуація нас хвилює.
Але згідно з теорією, ми емоціями реагуємо НЕ на саму ситуацію, а на НАШУ ОЦІНКУ цієї ситуації.
От Ви , наприклад, думаєте, що це дуже жахливо бути без стосунків.
Звідкись такі думки заповзли у вашу голову та заважають всебічно оцінити ситуацію.
Звісно, такі думки можуть викликати тривогу.
А от якщо Ви усвідомите, що позбулись людини, яка по суті є тираном, то можна буде відчути величезне полегшення та неймовірну свободу.
Спробуйте подивитись ширше/глибше.
Ті стосунки, що були НЕ робили Вас щасливою.
А хіба не для щастя потрібні стосунки?
То хіба не супервезіння, що від Вас нарешті відчепився хлопець, який Вам погіршував життя?
А загалом Вам є сенс поміркувати на тему "а для чого особисто мені потрібні стосунки ".
І щоб в цих міркуваннях були саме ваші бажання, а не "всі так роблять", щоб не бути "гіршою за всіх" тощо.