Людина раптово зникла з життя
Доброго дня! Постійно чую від знайомих історії про те, як люди в парі поступово будують одне з одним відносини, коли раптово одна з половинок зникає і більше не відповідає на дзвінки/повідомлення, та робить вигляд ніби проведеної сумісно великої кількості часу взагалі не було. Мені цікаві можливі причини такої поведінки. За моїми здогадками справа скоріше за все в стилі привʼязаності, але описана вище поведінка виглядає надто екстремально щоб так просто її пояснити. Можливо є ще якісь варіанти? Можливо так званий «гостинг» особливо притаманний якомусь із розладів особистості?
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня)). Навіть один той самий розлад у різних людей може виглядати по різному, з різними особливостями.
Чому вам так хочеться поставити діагноз? Від яких думок, відчуттів вас це захистить?
цитата:
Можливо так званий «гостинг» особливо притаманний якомусь із розладів особистості?
Тип прив"язаності справді впливає на те, якими будуть відносини. Але у відносинах завжди є 2-е, та кожний вносить в них своє особисте - потреби, реакції, тощо.
цитата:
коли раптово одна з половинок зникає і більше не відповідає на дзвінки/повідомлення, та робить вигляд ніби проведеної сумісно великої кількості часу взагалі не було.
Як довго ви були у відносинах? Можливо Половинка зрозуміла що такі відносини не дуже підходять або складно саме для нього/ неї? НЕ кожен має сміливості, вмінь пояснити свої відчуття... Мені шкода. Можливо у вас ще буде можливість це прояснити.
психолог онлайн
Вітаю. Скажіть, якщо можете, чи це сталося з вами? В плані - що хтось, з ким ви спілкувалися - зник? Чи ви хочете допомогти знайомим, з якими так вчинили? Ви питаєте, чи характерна така поведінка для хворих людей? Можливо для деяких розладів статистика вища. Але ж питання головне - це стан самої людини, яка шукає відповідей - чи варто їй шукати їх ззовні, чи треба намагатись отримати їх від того, хто відмовив у спілкуванні. Чи можливо, має сенс відновлювати стан довіри і налаштовуватись на щось більш тепле у майбутньому?)
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
так званий «гостинг»
Вас интересует теория данного вопроса?
Или кто-то с вами так поступил?