Нав‛язливі сни
Доброго дня!
Мені майже щоночі сниться сон, де чоловік від мене йде. Я відчуваю образу та розчарування, пробую його втримати але безрезультатно.
Минулої ночі снилось, що від мене відвернувся (теж пішов) мій перший чоловік (він помер 5 років тому) і паралельно йде теперішній.
Як це можна (і чи можна) це пропрацювати з психологом?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Добрий день. Ось з цими почуттями важливо попрацювати, а можливо і ще з деякими. Щось недопрожите в минулому.
цитата:
Я відчуваю образу та розчарування,
Можна
цитата:
Як це можна (і чи можна) це пропрацювати з психологом?
психолог онлайн
В якій реальній ситуації зараз ви відчуваєете образу та розчарування? Ось цю ситуацію і треба опрацювати, бо ваша психіка саме це намагається зробити уві сні, а сюжет сну має дуже віддалене значення. Запрошую на сеанс.
психолог онлайн
Доброго дня Галино!
Ситуацію зі снами, на мою думку, не лише можна, але і конче потрібно пропрацювати індивідуально з психологом. Адже, мова іде про теперішні стосунки з чоловіком, як це не дивно. Бо такого роду сни, постійно нагадують про те, що на рівні підсвідомості, дуже глибоко є психо-емоційна проблема, яку Ви після смерті першого чоловіка намагалися забути, приховати від самої себе. Так буває тоді, коли або людина не змогла внутрішньо прийняти, змиритися зі
смертю близької людини, або коли була якась проблема в стосунках, яка "зависла", не була вирішена в стосунках за його життя. І в першому, і в другому випадку - це дуже небезпечно для теперішніх стосунків. Адже, так влаштована наша підсвідомість, що все, чого ми дуже сильно боїмося, зачасти, справджуються заради того, щоб ми нарешті звільнилися від свого страху і... Стали щасливими.
Ви пишете, що "Минулої ночі снилось, що від мене відвернувся (теж пішов) мій перший чоловік (він помер 5 років тому) і паралельно йде теперішній". Припускаю, що на рівні підсвідомості, смерть першого чоловіка Ви сприйняли як те, що він Вас кинув саму. І тепер ця придушена образа ? та страх?бути покинутою транслюється на другого чоловіка.
Небезпека полягає в тому, що Ви сама, навіть не усвідомлюючи цього, подумки уві сні програєте наперед ситуацію, що від Вас іде другий чоловік. Тобто, не бажаючи цього, "вичавлюєте" його зі
свого життя.
Коли є непрожита травма, вона, зачасти, програється саме уві снах, як це відбувається і з Вами
Я б Вам щиро радила індивідуально почати працювати з психологом щодо підсвідомої травми, пов'язаної зі смертю першого чоловіка.
Відредаговано автором 12-07-2024 15:55:47
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечора, Галина!
цитата:
Мені майже щоночі сниться сон, де чоловік від мене йде.
Можу припустити, що таким чином через нав'язливі сни до Вас намагається прорватись страх втрати чоловіка(!)
Через що виник цей страх, що його підживлює, чому не можете дати собі ради, а замість цього на щось закриваєте очі або не надаєте відповідного значення - з цим усим потрібно розбиратись на зустрічі з психологом. До речі, онлайн цілком підходить.
Розгляд сновидінь буде на суб'єктній стороні, тому що персонажі у сні - реальні люди, а не якісь абстрактні образи або предмети.
психолог онлайн
Сни допомагають виявити психологічні проблеми.
Часто бачать сон зі сценарієм, що повторюється, люди з тривожним розладом.
Якщо сон часто повторюється, Вам слід звернути увагу на якийсь життєвий аспект, на те, що Вас турбує.
І коли тривога піде, сон перестане повторюватися.
Попрацювати з тривожністю Вам допоможе психолог
Відредаговано автором 12-07-2024 18:38:27