Сняться кошмари
Доброго дня , така ситуація.. останні неділю сняться кошмари.. то вбивства ,то самогубства не знайомих людей , загострення війни і так далі. Сьогодні наприклад снилось що крадій в квартиру заліз .. і я його через штору знайшла .. я не розумію вже просто, я переживаю може це якась шизофренія чи с ума схожу .. я не розумію.. чи таке буває іноді .. дуже страшно.
Але є і стреси звісно, відключення світла , війна і так далі .. в стосунках були свої проблеми теж давало на нерви.. з чим це може бути повʼязано? Бо я вже себе накрутила
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня. Тривожні думки, з якими Ви намагаєтеся впоратись вдень, проявляють себе у вигляді кошмарів уві сні вночі
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Часто картини нашого несвідомого внутрішнього світу вражають, але так психіка обробляє переживання, події та дає сигнали. Часто грабіжники, терористи сняться при сильній подавленій агресії і ця енергія захвачує вас там де може, тобто у снах, бо вона хоче приєднання.
Як ви себе почуваєте під час бадьорості, що відчуваєте протягом дня? Можливо, ви боїтесь власної агресії і більше перебуваєте у стані жертви? Страх можна малювати як і власну агресію і тоді динаміка снів має змінитись, трансформуватись в інші сюжети. Моїм клієнтами на початку роботи саме такі сни сняться і важливо знайомитись зі своїми внутрішніми фігурами і почуттями, а не ставити собі діагнози.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Є думка, що кошмари ночами — своєрідне тренування нервової системи.
Психологи припускають, що так людині буде легше впоратися зі стресом у реальному житті.
Емоції та почуття, які ми переживаємо, виходять «на поверхню» саме уві сні.
Стрес-фактори оточують нас скрізь. Це можуть бути внутрішні конфлікти чи сімейні сварки. Також причиною може бути посттравматичний стрес.
Пізня вечеря або прийом лікарських засобів, таких як антидепресанти, теж може викликати моторошні сни.
Шум і світло у спальні негативно позначається на якості сну. Тільки у повній темряві виробляється гормон мелатонін, а він відповідає за якість та повноцінність нічного відпочинку.