Чи могла це бути панічна атака?
Добрий день!
Сьогодні вночі я раптом проснулась і через деякий час мене почало нудити. Я страшенно боюсь блювати і мені стало страшно. Я боялась, що можу втратити свідомість коли блюватиму, тому що таке вже ставалось, але тоді я була не одна, а цього разу я залишилась сама.
Мене почало трусити і сильно билось серце. Я вся спітніла. Також зʼявилось поколювання в руках і було відчуття, що я можу втратити свідомість прямо зараз, тому я почала глибоко вдихати, щоб заспокоїтися.
Через деякий час мені все ж стало легше і я заснула.
Зранку я проглянула в інтернеті що це може означати, і мені вибило, що можливо це панічна атака, але я не певна, тому хотіла поцікавитись вашої думки.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Сказать достоверно, что это было, вряд ли возможно.
Важно еще понимать, что с вашим здоровьем происходит, может это плохо так на жару или какой-то сильный стресс.
Что накануне происходило с вашим самочувствием и эмоциональным состоянием?
Что вам снилось?
Если это паническая атака, то что для вас это означает? (вы пишите, что вас выбило от этой мысли)
Такое состояние впервые у вас?
психолог онлайн
Доброго вечора, Іро!
цитата:
За багатьма ознаками схоже на панічну атаку.
Певні переживання (треба разом з Вами дослідити, які саме) гальмуюються, не помічаються або пригнічуюються, створюючи, умовно кажучи, емоційний тиск надмірної сили. А звичні захисні механізми не можуть з тим тиском впоратись. От тому прорив відбувається вже на тілесному рівні. Він також супроводжується потужними страхами.
Пропоную відео на цю тему.
ПАНИЧЕСКИЕ АТАКИ. КАК ПРИРУЧИТЬ "ДРАКОНА"
https://upsihologa.com.ua/audio-video-460
Також раджу не зволікати зі зверненням до психолога. Проблему завжди краще і легше вирішити в її зародку.
психолог онлайн
Вітаю.
Складно сказати. Але,на мою думку, це не панічна атака ,тому що
"Я страшенно боюсь блювати"
Коли людина "страшенно" боїться блювати- це називається еметофобія. До того ж, вважаю , що Ваша нудота носить психогенний характер, тобто Ваш організм специфічно реагує на стрес або навантаження. Бо, зазвичай , психогенна нудота (рвота) супроводжується такими проявами, які були у Вас:
"Мене почало трусити і сильно билось серце. Я вся спітніла. Також зʼявилось поколювання в руках і було відчуття, що я можу втратити свідомість прямо зараз"
З хорошого- з цим можна працювати,як і з іншими фобіями. Для цього Вам треба звернутися до фахівця.
Відредаговано автором 15-07-2024 21:34:58