Кохана людина приймає рішення розлучитися. Я не готова відпускати. Як бути?
Хлопець, хоча і важко це було йому, прийняв рішення розійтися. Я не готова зовсім. Є бажання розібратися, проблеми, які є (нерозуміння один одного, я його не чую) для мене не крапка у відносинах. Я хочу це вирішити, але рішень ніяких не пропоную, по факту хочу, але нічо не роблю. І зрештою я його люблю. Чи потрібна ця боротьба, коли один вже вирішив, що це кінець? Я дуже хочу врятувати наші стосунки, але і липочкою для нього стати - це не мій варіант. Як розібратися і знайти шляхи для вирішення, показати йому, що я готова на зміни, на компроміси, але не про втрату себе.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Марта Калина
Важливо визначити - це причини чи привід для розриву стосунків. Запропонуйте йому звернутися разом з Вами на сеанс парної психотерапії
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368514 для Віталій Вікторович
А в чому різниця причини від приводу?
Він не така людина, яка буде прикриватись, шось вигадувати для розлучення.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Лучше всего будет в вашей ситуации - понять и разобрать - ПОЧЕМУ ВЫ ЕГО НЕ СЛЫШИТЕ?
Или не хотите слышать? Или что такого не приятного - он вам хочет донести?
Либо что вы не правы - а вы не хотите признавать свою не правоту. Хотите чтоб всегда по вашему было...
Но так длительные и доверительные отношения не построить.
Рано или поздно люди устают подстраиваться и уходят... что видимо и хочет сделать ваш парень.
Он просто устал подстраиваться и пытаться вам донести свое мнение.
А вы вообще принимаете чужое мнение от людей? ( не только от парня)
Если оно с вашим мнением не сходиться или с вашими желаниями.
Либо же, чтото такое - что вас ранит и не приемлемо для вас ( тут нужна конкретика)
А он пытается свое вам навязать...
" Я хочу це вирішити, але рішень ніяких не пропоную, по факту хочу, але нічо не роблю."
Почему так - почему такая тактика у вас как думаете?
Может потому что, боитесь решить проблемы? Боитесь взять ответственность за результат?
Боитесь разочароваться? Или не считаете, что в чемто опять же не правы?
Хотите чтоб он все уладил?
Тут мало конкретики - вы пишите у вас много взаимного недопонимания - в чем именно?
Лучше всего найдите психолога - и с ним проговорите - это все.
Или психолога который работает с парами - если мужчина захочет.
"Чи потрібна ця боротьба, коли один вже вирішив, що це кінець? "
Может и не нужно бороться... может пора признать - что надо идти дальше - поблагодарить и идти дальше.
Вы уход не хотите его принимать - вам не хочется быть покинутой и одной - невротическое в этом чтото есть - может липучкой вы уже становитесь - потому он и хочет уйти.
Либо же, ждет от вас инициативы - которых вы не показываете ему.
В любом случае, надо разбирать ситуацию более детально.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Розлучення з коханою людиною - болісна подія. Важливо зараз почути його і використати цей час, дистанцію для роботи над собою. Переключитись з нього, на себе, на аналіз, роботу над помилками. Як ви зараз можете йому щось обіцяти, якщо ще не змінились?
Можливо вам обом треба пауза і це було б і вам, і йому на користь.
Порефлексуйие самі над своїми стосунками:
Яка ви без нього?
Як ви будуєте стосунки?
Що даєте в стосунках, що потребуєте? Чи є в цьому баланс?
Який я партнер? Чи несу я свою відповідальність в цих стосунках, в чому конкретно?
Є безліч питань, які можуть допомогти вам краще зрозуміти хто ви? Де ви зараз? І що насправді хочете ви? Інший не може вдовольняти всі потреби, бо партнерство це про розвиток і спільний шлях. А чи є він у вас, знаєте лише ви.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Хлопець бачить певні проблеми, які для нього настільки важливі, що він хоче розійтися.
Ви це не вважаєте серйозними проблемами.
Можна припустити, що Ви дійсно його не чуєте.
Що саме Ви не чуєте, на думку хлопця?
А на вашу?
"Зберігати" старі стосунки- це знов створювати дискомфорт для хлопця.
Але якщо змінити щось всередині себе- є шанс збудувати нові.
Навіть з тим же партнером.
"Стати липучкою"- можливо для Вас бути щирою та відкрито розмовляти про свої почуття це аналог бути нав'язливою?
Ви не станете "липучкою" тільки через те, що спробуєте відкрито поспілкуватись.
Можливо Вам заважає формувати стосунки дещо перебільшена захисна позиція?
Чому не пропонуєте самі ніяких рішень?
Які це могли б бути рішення?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Різниця в тому, що якщо основна причина, за якої він хоче розійтись, є розв'язуваною, тобто її можна вирішити, тоді за умови вирішення цієї причини - зникають і підстави для розлучення.
Якщо ж насправді людина визначилась для себе, що не хоче з Вами бути за жодних обставин, то справа не в привідах, які він приводить, як підставу для розлучення, а в тому що він не хоче далі продовжувати стосунки, за причиною, яка відома тільки йому, але вона є справжньою.
Наприклад, він зрозумів що він Вас вже не кохає, розчарувався у Вас, або покохав іншу. Каже що хоче закінчити стосунки, а Ви не погоджуєтесь і нічого не хочете чути, вимагаєте з'ясувати: ЧОМУ!? Тобто Вам треба щось пояснювати. Добре, тоді можна сказати щось типу, що ми різні люди (ну так звичайно ви різні: він хлопчик а Ви дівчинка, це як мінімум, але це не значить, що це погано і вам потрібно розійтись), або що: "Ти мене не чуєш". Гаразд, але це теж не причина не бути разом. Тому що, якщо він Вас кохає, то все може виглядати приблизно так: "Я тебе так кохаю, ти для мене дуже важлива, але іноді мені здається, що ми нібито говоримо на різних мовах і ніяк не можемо почути одне одного, я просто у відчаї і не знаю як нам вирішити цю проблему, до кого звернутися, можливо ти знаєш, що нам робити - скажи?"
А так виглядає як: "Я вирішив все остаточно, нам треба розійтися. Ти питаєш чому? Сама здогадайся! Ну як так, ти не здогадуєшься: "От ми, наприклад, буває одне одного не розумієм, хіба це не причина? Ні? Гаразд, ти мене "не чуєш", не в буквальному сенсі звісно, а в переносному, але все одно, хіба це не вагома причина? Ні? Ну тоді я не знаю, які ще тобі причини (а насправді - привіди) ще знайти