Як розпізнати депресію або виявити депресивний стан
Бракує енергії для досягнення цілей, сил начебто вистачає тільки на саму ідею, а от з реалізацією проблеми. Зменшилось бажання спілкуватись, взаємодіяти з соціумом. Емоції відчуваються не так яскраво, стан апатії та тривожності.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий день. Як довго триває у вас стан зниженої енергії?
З вашого опису більше схоже на те, що у вас присутнє якесь розчарування, що ви не можете реалізувати свою ідею.
Клінічна депресія має вираження у хронічній втомі, апатичних думках, в порушенні сну, концентратії, занижена самооцінка, відчуття безкорисності, навіть заявляються думки закінчити життя. Діагноз Депресія ставить психіатр.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Згодна з колегою, що діагноз ставить лише лікар.
Але Ваш стан більше схожий на емоційне вигорання.
Такий стан може бути також при низькому рівні гемоглобіну. І треба дивитися на показник феритину (заліза).
Низький рівень феритину може викликати такий стан, як у Вас.
Але 2 крапельниці вирішують проблему.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ваше состояние может быть связано с различными факторами, такими как эмоциональное выгорание, депрессия или тревожное расстройство. Важно понимать, что подобные состояния требуют внимания и заботы о себе. Вот несколько шагов, которые могут помочь вам восстановить энергию и мотивацию:
Попробуйте понять, что именно вызывает у вас чувство апатии и тревожности. Это могут быть проблемы на работе, в личной жизни или недостаток отдыха. Записывание своих мыслей и чувств в дневник может помочь выявить причины.
Регулярные физические упражнения способствуют выработке эндорфинов, которые улучшают настроение и общую энергичность. Это могут быть прогулки, йога, бег или любая другая активность, которая вам нравится.
Питание и гидратация: Здоровое питание и достаточное потребление воды играют важную роль в поддержании энергии и настроения. Постарайтесь включить в свой рацион больше фруктов, овощей и цельнозерновых продуктов.
Несмотря на уменьшение желания общаться, постарайтесь поддерживать контакт с близкими людьми. Они могут предложить вам эмоциональную поддержку и помочь справиться с трудностями.
психолог онлайн
Доброго ранку, Daria!
цитата:
Бракує енергії для досягнення цілей, сил начебто вистачає тільки на саму ідею, а от з реалізацією проблеми.
Знаєте, буває іноді так, що ідея і не варта реалізації. Згодні?
Ваша ідея, зокрема, наскільки реалістична?
Наскільки Ваша, а не чужа, запозичена?
Зрештою, що Вам може принести в залишку її реалізація?
цитата:
Бракує енергії для досягнення цілей
Хочу дещо уточнити разом з Вами. Енергії бракувало завжди чи лише останнім часом?
Якщо енергія в минулому все ж таки була, то варто дослідити, куди Ви її спрямовували? На чому "спалювали"?
цитата:
Зменшилось бажання спілкуватись, взаємодіяти з соціумом.
Припускаю, що це може бути проявом економії сил. Тієї ж енергії. Не витрачати те, чого й так бракує.
цитата:
Емоції відчуваються не так яскраво, стан апатії та тривожності.
Чи вважаєте себе вразливою особистістю, яка схильна сильно розчаровуватись, коли події йдуть не так, як бажано?
цитата:
ЯК РОЗПІЗНАТИ ДЕПРЕСІЮ АБО ВИЯВИТИ ДЕПРЕСИВНИЙ СТАН
Для цього існуюють психологи і лікарі-психіатри. А в них є певні інструменти, як от: професійне спостереження, своєрідні питання та спеціальні тести. Можна почати з зустрічі з психологом.
Відредаговано автором 17-07-2024 10:58:56