Я мені бути
Я хочу додому,в мене немає тут майбутнього ,але зараз додому я повернутись не можу ,морально настільки тяжко
Вопрос от: ; Возраст: 17
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Доброго вечора!
Коли у Вас почався такий емоційний стан? В яких умовах Ви зараз живете (в Україні чи за кордоном)? В яких умовах знаходяться Ваші близькі, зважаючи на війну в Україні?
Чи є у Вас коло підтримки (близькі люди та друзі, до яких можна звернутися за підтримкою)? Чи є у Вас можливість почати працювати з психологом, щоб полегшити свій емоційний стан? Поки Вам нема 18, робота з психологом можлива лише зі згоди бальків, але Ви можете самостійно звернутися до психолога у навчальному закладі чи на телефоні довіри, або дочекатися поноліття для самостійного вибору психотерапевта.
психолог онлайн
Доброго дня! Ви зараз разом з батьками? Поговоріть з ними про те, що Вас турбує. Оскільки Ви неповнолітня/ій, відповідальність за Вас несуть Ваші батьки, і за законом консультація психолога можлива лише за умови їх дозволу.