Як перестати вбиватися морально через те що зараз створити сімʼю не можу?
Доброго дня, я дівчина, мені 19 років, і я дуже хочу створити сімʼю, а саме я дуже хочу народити дитинку.
Я у відносинах з хлопцем, в відносинах все чудово, нас один в одному все влаштовує, але він поки що зовсім не хоче планувати дітей. Я розумію його , і розумію що це має будити спільне бажання. Але мене турбує мій стан, я постійно плачу коли починається ця тема, я постійно згадую цю тему, мене це дуже пригнічує, і я починаю втомлюватися. Я розумію все добре, і своє бажання і його, але моя поведінка та стан приводить і мене в шок, допоможіть..
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня!
Співчуваю, ви переповнені почуттями та розгублені. Для цього вам потрібно поділитись переживаннями з психологом.
Скажіть, ви заміжня з цим хлопцем? Як довго ви зустрічаєтесь? Можливо, ви просто не відчуваєте серйозних намірів та відповідальності від коханого? Чи притаманна вам внутрішня безпека і можливо ви проектуєте на створення своєї родини бажання відтворити всі дефіцити дитинства? Ваша реакція просто подібна до дитячої, ви плачете і навіть не можете говорити, доросла людина б злилась, що її бажання не враховуються. Я рекомендую вам психотерапію! Знайдіть собі спеціаліста і проживіть свої страждання, сумніви.
Дополнение от автора
Так , я зазвичай злюсь, дуже, але коли розумію що все це на смарку, починаю плакати, коли розумію що я не можу його змусити бо і не маю на це право З хлопцем ми зі школи разом так сказати 5 років . Я розумію всі його бажання, та те що він поки що не готовий, (йому 21 рік)
Але мій стан мене торгує, я не розумію чому саме такі емоції та такий жахливий стан в мене це викликає
психолог онлайн
А як ви переживаєте, що щось може бути не за вашим бажанням? Тут ніби фонить неможливістю прийняти та змиритись з тим, що є на даний момент.
І чи дійсно ви вже готові як пара до дітей? Чи обговорювали коли хлопець буде готовий до весілля, народження дітей? Чи є у вас якісь орієнтири як пережити фрустрацію ваших бажань? Для хлопця це дійсно дуже рано, бо вони формуються як особистіть ближче до 25 років, як фізіологічно так і психологічно.
Дополнение от автора
Так, я не можу потяг йти той факт що , я можу досить не скоро стати мамою.
Я як окрема особистість вважаю що так, я готова до дітей, як пара мабуть ні, так як хлопець не хоче планувати, він не проти їх зараз якби так вийшло що я випадково завагітніла , ми обговорюємо це, але прям планувати він їх зараз не хоче, каже що живе для себе. З дитиною так не вийде. Він в мене по життю повільний, він каже що дуже хоче зі мною сімʼю, він прагне її створити але не зараз, і мене це розбиває. Бо я до сліз хочу зараз , але намагаюсь врахувати і його бажання
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Добрий день! Наразі у Вас та Вашого хлопця різні бачення щодо того, коли створювати сім'ю та планувати дитину. З часом ці бачення можуть змінитись та стати однаковими. Підтримую Вашу думку, що бажання мати дитину має бути спільним. Ви маєте право хотіти мати сім'ю та стати мамою. Разом з тим, і Ваш хлопець має право створювати сім'ю тоді, коли буде готовий до цього. Пишете, що багато плачете та маєте сильні емоції на цю тему - потурбуйтесь про себе - зверніться до спеціаліста та попрацюйте зі своїм запитом
психолог онлайн
Це свого роду горе - втрата того, чого тобі не можуть дати на даний момент. Співчуття вам і сил впоратись з цим! Це треба пережити і бажано в просторі психотрепевта. Горе має всі стадії - від ігнорування, злості, безсилля і десь там за горизонт є примирення з реальністю…
психолог онлайн
Если в 20 лет срочно хочется замуж и детей, то тут стоит задуматься о том, что есть некоторые установки про то, когда и как нужно создавать семью и рожать детей и от чего-то хочется сбежать в материнство и замужество. Скорее всего статус жены и матери что-то дает ценное и важное.
И тут нужно индивидуально разбираться в том, почему вместо того, чтобы учиться, мечтать, пробовать исполнять свои мечты, путешествовать, знакомиться с людьми и с миром, вам нужно погрузиться в быт и пеленки.
Как человек, который сознательно рожал (в 29 лет), будучи в декрете пошел учиться второй раз и поменял свою профессию, я прекрасно отдаю себе отчет, что ребенок это помимо удовольствия и кайфа, огромные ограничения и много не свободы. И учеба с ребенком на руках и без него это огромная разница.
И вот у меня очень много любопытства зачем вы выбираете сейчас ребенка и замуж?
Что там такого ценного в 20 дет для вас?
Дополнение от автора
Я получаю высшее образование, у меня все хорошо с реализацией, работой, и образованием, поэтому я считаю что именно этой части в моей жизни очень не хватает. Я знаю что рядом со мной тот мужчина что не сделает мою жизнь рутиной с ребенком, или какой-то сложной. Я знаю что я смогу так же с ребёноком развиваться и путешествовать. В моей жизни я выстроила все так как мне хотелось, и все идет очень хорошо, а вот именно это я выстроить не могу.
Спасибо вам большое, наверное слов поддержки от кого-то мне очень не хватало, так как до этого я это не выносила куда либо. Я понимаю свой юный возраст. Но с 16 лет я обеспечивала себя сама, и я уже готова ко всему. Даже сейчас я имею работу, которая полном обеспечивает меня. Наверное то что я рано повзрослела, теперь все так торопить в моей жизни
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368814 для Наталія Фулим
Дякую вам, я буду працювати ☺
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368816 для Алла Володимирівна
Дякую вам, я буду намагатися працювати, та проходити всі стадії ☺
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368817 для Валентина Михайловна
Доповнення від автора
психолог онлайн
Я бы все же предложила вам подумать над тем, зачем вам ребёнок и семья?
Это явно болезненная тема, если не просто ну хотелось бы, а прямо уживаетесь морально из-за невозможности это получить.
Часто в желании рождения ребенка кроет потребности вовсе не взрослого человека, а желание компенсировать себе что-то, что не дополучено в детстве. И тут такой момент - рождение своего ребенка всегда актуализирует свои травмы, болезненные места, о которых вы можете даже не подозревать.
Не хочу вам обидеть и это правда круто, что вы работаете, учитесь и обеспечиваете себя сами, но 20 лет это правда еще совсем юность.
Как так вышло, что с 16 лет вы работаете и обеспечивание себя сама?
Какие отношения с родителями?
Что даст вам рождение ребенка?
Что для вас будет означать, если вы выйдете замуж и родите ребенка, например, в 25-27 лет?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368822 для Валентина Михайловна
В подростковом возрасте у меня не срослись отношения с отчимом, мама не очень могла ему противоречить, на тот момент я была в отношениях с парнем, мне было 16, когда мои отношения с отчимом стали невозможные, я уехала к парню. Я продолжала получать образование, работала сезоно. Отношения были 2,5года, мы расстались спокойно, переросла как я считаю те отношения. Стала жить сама уже, Сейчас я в новых отношениях, с парнем живем вместе , с родителями отношения уже спокойные, с того момента я не жила с ними, я была сама за себя. Но в отношениях уже хороших.
Я хочу стать мамой, хочу что бы у меня был свой ребенок, что бы я строила свою семью, я не могу ответить точно на вопрос что мне это даст. Я не хочу требовать что-то от ребенка, или что бы он что-то мне залечивал или давал. Я просто хочу этот этап
Если я стану мамой позже , выйду замуж так же позже, не знаю, я не буду считать что я от этого буду какой-то не такой, просто моё стремление именно сейчас к этому очень сильное, но я в любом случае понимаю что я смогу потом, если не выйдет сейчас. И я буду все так же это желать, просто поменяется время
психолог онлайн
Вот вопрос зачем вам ребёнок очень важный. И мне кажется ответ в вашей ситуации с мамой и отчимом. Ребёнок, как вам может казаться и даже неосознанно, что-то даст вам то, чего не получили дома. Но это не так.
Я бы предложила вам работу с психологом, чтобы разобраться в своих переживаниях. Заодно как поймёте, то спадет напряжение по поводу этой темы и спокойно будете принимать, что все идеи своим чередом
психолог онлайн
Доброго дня!
Дивіться, ось це:
цитата:
я дуже хочу створити сімʼю
насправді напряму НЕ пов'язане з ось цим:
цитата:
а саме я дуже хочу народити дитинку
Бо існує велика кількість бездітних сімей.
Тому таке Ваше бажання є НАДцінним, по нездоровому надцінним.
ЧОМУ і ЯК сформувалася ця надцінність - треба досліджувати разом з психологом на терапії.
Інакше ситуацію не виправити.
Відредаговано автором 23-07-2024 17:21:48
психолог онлайн
"зараз якби так вийшло що я випадково завагітніла "- за цієї умови питання стає зовсім іншим.
"Випадково"?
"Якби"?
Виходить, що дитина вже є.
Ви вирішуєте, чи залишати її?
Це зовсім інший рівень питання.
Чи це ваші міркування, "якби так вийшло ", а я не зрозуміла (
Відредаговано автором 24-07-2024 16:53:37
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368885 для Наталия Горская
Я не вагітна, і хлопець якби я навіть зараз була вагітна , з радістю прийняв цю дитину. Він просто не хоче саме ПЛАНУВАТИ зараз, але якби вийшло так вже я вагітна, то дитину би залишили 100% и це спільне рішення, ми це обговорювали
психолог онлайн
Вибачте, я невірно зрозуміла