Стосунки на відстані, депресія
Доброго дня. Питання про стосунки. З початком повномасштабної війни втратила роботу, спочатку мала можливість допомагати купляти ліки і донатити з того, що мала. Деякі мої друзі тоді буди у війську і були дуже поряд (я живу біля Ірпеня), тому мала можливість допомагати. Пізніше стало менше грошей і, на щастя, більше нагальних потреб почало закриватися державою та фондами. Я не знала, що робити в Києві без роботи і після кількох місяців спроб, маючи пропозицію від маманих знайомих, поїхала від молодіжної  організації на рік до Польщі. Мої колеги були чудові і місце, де я працювала, було дуже дружнім, але я завжди планувала повернутись в Україну по цьому році і знову вирішувати питання пошуку роботи. В кінці року мені запропонували почати стосунки, хлопець не з України, але см говорили про проблеми стосунків на відстані і обидва тоді зійшлись на тому, що це можливо, що ми можемо періодично бачитись і зїдемося з часом, спробуємо побудувати життя в Україні. Я повернулась в Україну, на початку минулого року він приїхав до мене, що я дуже оцінила. Пізніше я знайшла віддалену роботу і отримала можливість їздити до нього, що і робила. Останній раз ми бачилися у травні, кілька тижнів. Наступний раз мав бути у липні, але він досить різко і неочікувано для мене сказав, що хоче розстатись. При чому причина була, що його сусід по квартирі, котрий також має стосунки на відстані, виглядає щасливішим з дівчиною ніж ми. Для мене це було дуже різко, бо у травні він сам запропонував познайомитись з його сімєю і це був дійсно важливий крок для мене і для нього теж, ніби. Тоді я вирішила просто прийняти цю новину і дати йому час подумати. Наступні кілька днів він досить багато писав мені і знов ухотів говорити по телефону, що ми і робили. На моїй роботі меніьзапропонували взяти кілька проектів у місті де він живе (це міжнародні компанія і вони знали, що я маю там хлопця), я сказала йому про це і він запропонував залишитись у нього на довше ніж ті кілька тижнів, які мені треба були для проекту. Я погодилась. Це було приблизно три тижні тому. Я вже маю квитки на післязавтра на поїзд і моя компанія не орендувала мені готель, бо я сказала, що маю де зупинитись, розраховуючи, що його ропоз ція була з метою налагодити стосунки. Після тої пропозиції ми ще кілька днів дуже часто спілкуватись, а потім у нього почались екзамени (він студент) і все сповільнилось. Сьоголні я вирішила прояснити як все має бути і виявилось, що він забув про свою пропозицію, але сказав, що дуже радий, що я приїду. На даний момент я почуваюсь дуже погано і тупо. Я не можу відмінити поїздку, але мені буде дуже важко залишатись в зьним в кімнаті впродовж кількох тижнів які я працюю. Я не можу орендувати готель, бо значна частина моєї зарплати піде на це, це досить дорога країна, я не можу жити в хостелі, бо мені треба тихе місце з розетками, де я зможу працювати хоча б 8 годин. Я не бачу сенсу намагатись продовжити стосунки, не знаю чи я права, чи це лише гордість. Розумію, що стосунки на відстані це важко, але я відчуваю, що після його одного приїзду в Україну більше вкладаюсь я ніж він.  Зараз я невпевнена чи це має майбутнє,я почуваюсь некомфортно і незахищено поруч з ним зараз, бо розставання було для мене неочікуваним абсолютно і янаіть за умови, що він захоче щось відновлювати, не знаю чи зможу крізь це пройти,  так не має бути, як на мене. Я маю кілька питань стосовно цієї ситуації, перш за все чи виглядає це як стосунки, що можуть мати майбутнє і заслуговують на те, щоб за них боротись. Мабуть, також варто уточнити, що він молодший за мене, йому 21, мені 26. У обох нас, насправді, не було стосунків раніше. У мене були спроби, але яніколи не визначала це як стосунки, просто намагалась щось будувати, базуючись на тому, що вже був суспільний тиск. Тому питання, може, дурне, але я, дійсно, не можу оцінити на скільки поступовим варто бути а стосунках і де це вже втрата самоповаги. Друге, мабуть, важливіше питання. Я давно відчуваю потребу звернутись до психолога і зроблю це по поверненню в Україну за будь-яких обставин. Тим не менш, моя поїздка зовсім скоро і триватиме вона мінімум 2 тижні. Я не вірю, що у нас вийде щось відбудувати і знаю, що це буде неймовірно важко морально. Я вже відчуваю,що маю щось близьке до депресії чи вже депресію. Бо окрім цієї історії я також маю знайомих на війні, частина яких загинула, і бачу весь сум, що відбувається довкола. Я не знаю як витримаю ці еіл ка тижнів чи є можливість придбати якісь загальні антидепресанти чи щось подібне, щоб пережити ті кілька тижнів, але і не нашкодити цими ліками собі? В подальшому, як я вже сказала, я планую звертатись до психолога.
Вопрос от: ; Возраст: 26
Дополнение от автора
В продовження питання. Загалом, я можу відмовитись від цих проектів. Це буде погано, але , можливо, це один правильних шлях до збереження відносно нормального психічного стану. З іншого боку я переживаю, що це буде відчуватись як щось незавершене. Перепрошую за таке довге питання і дякую за відповіді

психолог онлайн
Анна, хочу сказати, що, як правило, всі романтичні стосунки на відстані.- це велика проблема.
. При спілкуванні на відстані може сильніше виявлятися "ефект рожевих окулярів" - коли ми дивимося на партнера не реалістично, а вважаємо за краще покладатися на власні фантазії про нього.
Але через деякий час перед партнерами постійно постає питання: а що далі?
Дайте відповідь собі на кілька важливих питань:
Чи враховуються під час комунікації ваші інтереси та потреби?
Чи часто ви бачите збіг даних обіцянок та їх реалізації?
Чи можете Ви з довірою ставитися до людини та її вчинків?
Якщо більшість відповідей на ці запитання — «ні», то дуже велика ймовірність того, що стосунки на відстані не переростуть у ближчий формат.
Пов'язано це з тим, що людина, з якою Ви починаєте спілкуватися, має явно виражений пріоритет своїх потреб, нехтуючи Вашими. У таких умовах практично неможливо побудувати хороші стосунки.
Один із психологічних механізмів, які найчастіше виявляються в дистанційних стосунках, — це проекція: ми наділяємо наших партнерів зі спілкування властивостями та рисами, яких вони не мають у реальності. Ми добудовуємо їхній образ у своїй голові, але практично завжди він ілюзорний. І реальний партнер не відповідає вигаданому..
Хлопець не виправдав Ваших надій. І трагедії в цьому немає - життя показало, що це не Ваша людина
Відредаговано автором 26-07-2024 04:11:23
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Насправді, відповіді на всі три питання були "так" до моменту розриву стосунків. Саме тому це так неочікувано і розчаровуючи для мене. Він пояснив це тим, що стосунки його друга розвиіаються швидше, як йому здається, хоча вони мають такі самі стосунки на відстані і бачаться приблизно так само части, я не бачу в цьому причини так різко рвати все і не дуже це розумію. Зараз я не відчуваю довіри, звісно і не знаю чи доцільно та можливо це змінювати, бо я загалом не знаю чи може вийти з цього щось здорове тепер, я б хотіла спробувати все налагодити, якщо це виглядає можливим. Так само причина може бути у віці, у 21 рік я теж була менш дисциплінованою та не була націлена на роботу над стосунками. Тим не менш, в цьому випадку я пішла на стосунки з цією різницею у віці саме тому що бачила дорослі вчинки, як мені здавалось, і дійсно намагання побудувати стосунки і не очікувала такого різкого рішення.
психолог онлайн
Розставання— завжди хвороблива та неприємна подія. А якщо коханий просто розірвав зв'язок, то ситуація незавершеності, невизначеності дуже негативно впливає на жінку.
Зрозуміти мотиви вчинків партнера не завжди буває просто, особливо якщо йдеться про такий тонкий момент, як розставання..
Давайте подумаємо, що може стати причиною такої поведінки Вашого партнера.
Можливо хлопець просто інфантильний.
У цьому випадку чоловік просто не може, не вміє поводитися по-іншому. Він ще психологічно не зрілий, не готовий брати відповідальність та дорослішати.
.Чоловік-інфантил не навчився розуміти свої потреби, емоції, брати за них відповідальність і, більше того, не здатний враховувати та поважати почуття жінки.
Такому чоловікові страшно взяти на себе відповідальність за свої дії та вчинки. Його лякають Ваші очікування, перспективи спільного майбутнього. Його може лякати Ваш успіх чи натиск. Тому він вважає за краще «сховатися», а саме зникнути.
Його можна спробувати знайти та постаратися з'ясовувати причини. Але навіщо? Такий чоловік не готовий не лише до стосунків із Вами, а до стосунків із жінкою в принципі.
психолог онлайн
Анна, доброго дня!
Антидепресанти призначає тільки психіатр і відпускаються вони, виключно, за рецептом лікаря.
Чи їхати, чи відмовлятися від проектів це має бути ваше рішення, тому, що тільки ви знаєте відповідь на питання: "Як буде краще?"
Вік в стосунках немає значення. Має значення тільки самоусвідомлення та прийняття відповідальності на себе за свої рішення та своє життя та партнера.
У вашому зверненні відчувається висока тривожність. Чи є у вас близька людина з якою б ви могли про це поговорити?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 368987 для Інна Олегівна
Дякую за відповідь. Ні, такої людини, на жаль не має.
психолог онлайн
Вітаю, дорога авторко. Дуже вам співчуваю - це справді неприємна історія. Ви намагаєтесь знайти пояснення його поведінці, хоча якщо чесно - хіба ці пояснення можуть бути такими як "його сусід по квартирі, котрий також має стосунки на відстані, виглядає щасливішим з дівчиною ніж ми" або " він забув про свою пропозицію, але сказав, що дуже радий, що я приїду".. Скоріш за все ви мали справу з людиною, яка не може відповідати за власні слова і плани. Можливо, з нестабільною психічно. (інфантилізм у дорослих якщо від нього страждає оточення - це вже не є нормою, нажаль). Ось ви пишете про вік, про різницю у віці - хіба кілька років тому ви б поводились так?) З приводу ліків - ви можете звернутися навіть онлайн до невролога, психіатра або і вашого сімейного лікаря - якщо вам потрібен рецепт на антидепресанти або на заспокійливі препарати (так, це виписує не тільки психіатр, якщо що. Плюс існують безрецептурні препарати які можуть тимчасово трохи допомогти теж). І ви абсолютно праві що вам дуже корисно буде знайти психолога і підримку. Чи не може бути так, що якщо ви побачите його - що кількість питань без відповідей може, нажаль, тільки збільшитись? Відчуття незавершенності і непорозуміння, сумніви, іноді і втрата довіри - це те, що відбувається з нами після стосунків з хворою психічно або дуже незрілою людиною( Ми можемо застрягати в питаннях "шо не так ми зробили?", "шо не так сказали?", "чи це різниця в культурі така?", "може проблема в самих нас?".. Найкраще що ви можете зробити зараз для себе - це спитати - якщо б ви так вчиняли з людиною - то що мала б вам ця людина зробити, наскільки вона вам мала б бути чужа, шоб ви вчинили те або інше? Або ще так - уявіть чи це чоловік вашої мрії потребує пошуку виправдань "ну просто він трохи молодший, як виросте - зрозуміє" і тд. Сподіваюсь, це вас хоч трохи розвеселило :) Наскільки ця поїздка з такими умовами в плані житла, важлива для вашої кар'єри в майбутньому? Чи може ваша компанія якось піти вам на зустріч, щоб ви не втрачали посаду або репутацію, тому що змінились обставини?