Як подолати страх стосунків ?
Доброго вечора.
Хочу почати стосунки із хлопцем, але не виходить. Не можу знайти собі хлопця та завести стосунки, але коли знахожу підходящого і подобається, ми починає спілкуватись, він мені стає не цікавим. Чому так ? Так із всіма хлопцями, і гарний, і добрий, і багатий і все все, але не має цих метеликів ? Я не вмію кохати чи відчувати кохання. Зараз хлопець подобається, завтра ні, і все, далі почуття не заходять. Намагалась розібратись в цьому сама. Ймовірно, більш з все, це травма дитинства. Батько бив матір, выпивав, вони сварились, ми йшли з дому. І так майже все дитинство. На зараз вони тільки сваряться, без бійок, вік вже не той, я стараюсь не звертати увагу, але не виходить . До чого це я? .. можливо через це що я бачила і бачу, я боюсь стосунків? Як перебороти цю травму і зрозуміти, що друга половинка потрібна, що бути одній - це не добре. До травми можна ще багато чого віднести, які думки з приводу чоловіків, по типу брудні речі, безлад і з жінки хочуть зробити слугу, а я цього не хочу. Я хочу щоб чоловік в мені душі не чаїв! Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Проблема Ваша не проста. Давайте розбиратися.
Чоловіки, яких Ви вважаете нудними, - це часто серйозні люди, які дуже повільно йдуть на зближення. Щоб вони Вам відкрилися, почали розповідати щось особисте – треба встановити довіру. А довіра з ними встановлюється довго.
Дивіться, перш за все, на їхнє ставлення до Вас і дайте їм шанс, якщо вони виявляють інтерес.:
Люди з багатим внутрішнім світом просто так у цей внутрішній світ нікого не пускають. Вам же стає нудно шукати до цього світу ключі.
Якщо фізично людина подобається, і вона йде на контакт – варто спробувати її розкрити. Просто повірте – глибокі, цікаві люди дуже рідко чудові комунікатори. .
Важливо перестати орієнтуватися лише на «метеликів у животі».
Метелики – вони звідкись з дитинства – перший потяг до людини навіть не вимагає самої цієї людини. Це ваші фантазії про неї. Пропоную критерій того, що чоловік подобається фізично – це не «метелики в животі», а чи можете його просто уявити в ліжку.
Кохання – це не миттєвий спалах. Подивіться будь-який романтичний фільм. Наприклад, Бріджет Джонс теж першого хлопця обрала по «метеликам». А другий пробивався через занудство та светри з оленями.
Найсильніше вміють подобатися, зачаровувати, комунікувати легко та красиво нарциси і. гіпертими. Вони вроджені комунікатори. Чарівні, креативні. Їх Ви полюбите .швидко.
Але вони діти усередині. Їм все швидко стає нудно,
Можливо, і у Вас багато цього психотипу, і Вам стає нудно, тому перш ніж шукати партнера, так важливо розібратися в собі. У цьому Вам допоможе психологє
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Вітаю!
У вас травматичний досвід дитинства, де ви не переняли моделі глибоких теплих стосунків, а отримали аб‘юзивну модель. Щиро співчуваю! Я підозрюю, що ви заморозили свої почуття і травми, щоб не відчувати те, чого ви надивились… У вас зараз нічим любити, ви як закрита система. Ви пишете розумні логічні речі, але вони не впорядковані з вашими відчуттями. Тут рекомендація лише одна - довготривала постійна психотерапія. Чим раніше ви приступити до цього - тим швидше можливі стосунки! Зараз потрібно зосередитись на стосунках з собою, зі своїми переживаннями та підшукувати власні переконання, ціннності, і сама базова цінність - це ви самі для себе, а не для когось. Ви хочете щоб вас любили, але ви не пишете, що ви хочете любити. Коли ми хочемо щоб нас любили - це стан дитини, а коли ми любимо - ми віддаємо, це доросла позиція. Ви шукаєте насправді батьківську фігуру, а не партнера, тому потягів сексуальних просто може і не бути…
Відредаговано автором 04-08-2024 02:22:54
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
цитата:
ЯК ПОДОЛАТИ СТРАХ СТОСУНКІВ ?
Мені здається, що у Вас все вийде. Чому так вважаю? А ось чому
цитата:
можливо через це що я бачила і бачу, я боюсь стосунків? Як перебороти цю травму і зрозуміти, що друга половинка потрібна, що бути одній - це не добре. До травми можна ще багато чого віднести, які думки з приводу чоловіків, по типу брудні речі, безлад і з жінки хочуть зробити слугу, а я цього не хочу.
Тобто Ви чудово уявляєте причинно-наслідкові зв'язки між перебігом подій в дитинстві, впливах на формування Ваших уявлень і свідомості в цілому і теперішньою ситуацією.
Завдання на тепер - зняти оте "прокляття." Насправді, мова йтиме про Ваші власні рішення, прийняті в дитинстві на майбутнє(!) Що реалізуються на підсвідомому рівні -
цитата:
Хочу почати стосунки із хлопцем, але не виходить. Не можу знайти собі хлопця та завести стосунки, але коли знахожу підходящого і подобається, ми починає спілкуватись, він мені стає не цікавим.
Насправді, звичними є почуття з минулого
цитата:
Батько бив матір, выпивав, вони сварились, ми йшли з дому. І так майже все дитинство.
Вони добре знайомі і, очевидно, відлякують від зближення з чоловіками.
цитата:
можливо через це що я бачила і бачу, я боюсь стосунків?
Припускаю, що саме так. Є підсвідоме прагнення уникнути для себе того сценарію, що існував між батьками. В цьому проявляється обмеженість - так, як було у батьків не хочу, а по-іншому не можу через брак уявлень про здорові взаємини між чоловіком і жінкою.
цитата:
Як перебороти цю травму і зрозуміти, що друга половинка потрібна, що бути одній - це не добре.
Зарадити може співпраця з психологом. Там зможете відпустити свої страхи і побоювання. повірити в себе. Збудувати спроможність довіряти собі і партнеру, спроможність йти на виправданий ризик, адже наперед ніхто не може знати, як воно. зрештою, складеться.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Григорівна Веленко
Доброго вечора!
Травму НЕ переборюють, її пропрацьовують на психотерапії, разом з психологом.
Це цілий процес і простими порадами він обмежитись не може.
Тож обирайте собі спеціаліста. Та вирушайте разом з ним у подорож - до себе рідної.