Розлучення батьків
Я вже писала про подавлений стан, і мені дали пораду сприймати ситуацію, яка виникла в моєму житті як випробування. Я так себе і налаштовувала, але як тільки я зайшла в квартиру після відпочинку,мене проковтнула ця атмосфера я не можу тримати сльози. Бабуся жаліється мені на маму та виливає весь бруд мені, мама на тата і на життя. А я нікому не можу сказати, як мені тяжко це сприймати. У моїх батьків дуже погані відносини останнім часом і ось вони вирішили розлучитися. Тато був моєю опорою, підтримкою, другом...всім хоч він і не рідний. А тепер його не буде... Все йшло до розлучення, і за цим всим я спостерігала. Тепер я в безвихідному положенні, через пару неділь в школу І я маю підготуватися, бути свіжою як огурчик. А у мене в середині не зрозумілі відчуття, я не знаю що робити, як жити.. хочеться пропасти,і з'явитися коли все закінчиться. Це ніби страшний сон, з якого я не можу вийти. Прошу підкажіть, що робити
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Яна Кіркеснер
Наталия Горская
Співчуваю вам! А татові можете розказати як ви його любите і як боляче переживаєте це? Якщо він був опорою - він знайде добре слово для вас. Почніть з’являтись і ділитись своїми переживаннями, пробуйте у свій лад та темп. Можливо напишіть повідомлення якщо боїтесь і не можете це озвучити.
Бабусю можна зупиняти і просити свої почуття до мами і тата не виміщувати об вас, бо це ваші рідні і дорогі серцю люди. Бачите, кожен справляється як може, і може ще не зовсім справляється…
У вас зараз можна сказати горе - розпадається родина і ви в сильній тузі, страхові, розгубленості і навіть в больових відчуттях. Все це треба прожити, заснути чи пропасти не вийде… на жаль… Виписуйте свої переживання в щоденник, випускайте всі свої думки, образи на папір. Випробування сильне і потрібно багато турботи до себе рідної. Виплакуйте і проживайте всі свої почуття навіть якщо хтось зараз не сильно у вас включений.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Яна Кіркеснер
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Ваш стан можна зрозуміти. Важко жити у сім'ї, де дорослі скаржаться дитині один на одного.
Ви починаєте поділяти з дорослими відповідальність за їхні взаємини.
Ви стаєте емоційним відром для сміття.
Але Ви можете сказати. "Я нічим не можу допомогти вам, я дитина!"
Ви також можете казати їм: "Я думала, що ви будете мене любити і бачити, що мені погано. А ви займалися з'ясуванням своїх взаємин і забули про мене!"
Я розумію, що у Вас були певні очікування від батьків. Ви хотіли б бачити ідеальну картинку взаємин у сім'ї.
Що мама та тато будуть щасливі.
Щоб на душі полегшало, варто забрати свої очікування від батьків. Це можна зробити за дрпомогою такої практики.
Уявіть собі маму, тата.
Які очікування у Вас є? До мами, тата? Загалом до сім'ї? Які вони у вигляді образів?
На вдиху скажіть своїм очікуванням: "Я вас забираю, ви мої!"
Що ви відчули, коли забрали очікування?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369516 для Алла Володимирівна
Дякую вам!!!)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 369518 для Ирина Константиновна
Я казала це батькам не один раз. Але мене не чують.
Очікування...навіть не знаю. Я чекала або розлучення або вирішення ситуації з сторони батьків: Що все вийде, це етап життя і вони налагодять стосунки.
Очікування в мене розвалилися самі, коли я дізналась про розлучення.
Можливо я не так вас зрозуміла...
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
"Тато був моєю опорою, підтримкою, другом...всім хоч він і не рідний. А тепер його не буде"- але ж він розлучається з мамою, НЕ з Вами.
Якщо тато є людиною, яка змогла побудувати такі теплі стосунки з Вами, незважаючи на те, що по крові він не біологічний, то він зможе продовжити ці стосунки з Вами навіть після їх розлучення.
Поговоріть про це з татом, відкрийте йому, що для Вас це важливо.
Щодо тих, хто намагається скинути на Вас вантаж своїх емоцій- напевно прийшов час навчитись зупиняти людей, навіть якщо це мама і бабуся.
Тримайтеся.