Допоможіть мені
У мене є наречений, мені 19, йому 22.
Але зараз в нас тяжкий період .
Щоб вам було краще зрозуміти
Опишу так:
Плюси мого нареченого:
Він турботливий, уважний до мене, не зраджує , в цьому впевнена на всі 100, кохає мене , коли погано підтримує , згоден на всі мої авантюри,робить все як я хочу , або чого забажаю, робить компліменти , коли роблю йому зауваження що мені там мало уваги або ще щось , він відразу прислухається і відразу діє , я в нього на першому місці , казав раніше що я на першому, батьки на другому .
Сімʼянин, не любить клуби, гучні тусовки і тд .
А тепер мінуси:
Він перфекціоніст трохи, у нього все має бути правильно , він розкажу мені завжди як робити правильно те як робити правильно се , перекидує той свій перфекціонізм і на мене. Паро разів було таке що він казав мені як одягатися , тобто, чому ти не ходиш в лосинах? Чому вдома не носиш шортики? Робить з мене малу дитину , ніби я нічого не можу сама . Кожен раз коли я наприклад воду розіллю чи щось таке , закатує очі ніби це катастрофа. Коли був злий штовхнув мене (ми сварились ) і сказав шо вдарить . Після того вибачався переді мною , плакав , падав на коліна , клявся що не буде . Йому настільки було важко після цього що він пішов до психолога . Признаюсь я його сама виводила на емоції і пригала до нього коли бачила що він вже все… я теж була маніпулятором. Після того реально такого більше не було . Але в мене впала самооцінка через те що він оце сказав що вдягати , каже як що робити , як мені жити , я відчуваю себе біля нього тупою малою дитиною . Я сказала що я не можу так , що ти мені оце все розказуєш як краще . Я хотіла розійтися або пожити окремо. Він сказав шо для нього це нормально бо для нього це піклування казати як і що робити. Питався мене зупинити , сказав шо буде мінятися , вибачався , каже що я його весь світ і він буде боротись за мене. Я все відмовляла відмовляла . Ми сіли , він сказав якщо все так погано, давай підемо до сімейного психолога .
Чи є шанс в такий відносинах ?
Чи можна тут щось врятувати?
Я заплуталась , незнаю що робити , ми багато разом пройшли .
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Вы описали как пределяет внимание ваш парень, и о чувствах вашего парня.
А о своих чувствах вы как то... и не рассказали к нему...
Вы его любите? Или любите его внимание к себе? ( это разные вещи)
Как вы о нем заботитесь? Уступаете ли ему?
Знаете о его желаниях? Он для вас на первом месте?
"Він перфекціоніст трохи, у нього все має бути правильно , він розкажу мені завжди як робити правильно те як робити правильно се , перекидує той свій перфекціонізм і на мене. Паро разів було таке що він казав мені як одягатися , тобто, чому ти не ходиш в лосинах? Чому вдома не носиш шортики? Робить з мене малу дитину , ніби я нічого не можу сама ."
Потому что вы и есть еще не зрелая девушка - вы же сами написали - что он полностью под ваши желания подстраивается - что вы захотите - то он и делает - это инфантилизм и как раз так поступают маленькие дети - когда хочу и хочу...
В том то и дело, что вы именно себя так и ведете инфантильно еще - вот он вас и воспринимает так - и старается уже вам указывать и командовать вами ( даже в мелочах) на что у него нет права - но если б вы вели себя более по взрослому - то и он бы наверняка вами б так не поныкал...
Вам надо взрослеть, и менять тактику поведения - не под меня все подстраивайтесь - а я готова к компромиссу - но чтоб мной не руководили - то есть с одной стороны не жду чтоб, все мои желания исполняли - и сама чтото начинаю делать и выбирать. Иначе таким способом вы всю власть ему отдаете - когда ждете, чтоб он все ваши желания исполнял ( он это фиксирует для себя и видимо думает - что теперь может вами управлять).
"я теж була маніпулятором." - если честно вы оба манипуляторы - каждый в своем.
Но хорошо, что вы сейчас это признаете! Не каждый манипулятор это признает))
Вы им пытаетесь управлять - а он вами. Потому и тяжело вам договариваться - не умеете еще нормально договариваться - каждый свое пытается прогнуть - не умеете вставать на место друг друга ( плюс темперамент и молодость)
Напоминает ли ваш парень когото с родителей ваших? или родственников?
Ктото уже пытался вами раньше управлять, и ставить в детскую позицию?
"Слушай меня! Я лучше знаю! Что ты снова натворила и т д" - вот ктото подобное вам говорил ранее?
Ваш парень может и искренне хочет вам советовать как лучше - но он перебарщивает с указаниями - не видит в вас взрослой позиции - потому что вы сами не берете на себя ответственность, за себя и свои решения. ( вам удобнее на когото это все перекинуть на парня, или еще когото - плюс упиваетесь эмоционально - когда он виноват перед вами... когда просит прощения - тогда вы меняетесь ролями - тогда уже вы главная - ну такие роли у вас - родитель - ребенок)
Да лучше всего, вам сходить к семейному психологу.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Іра, вітаю!
Ваші стосунки відображають ваші дитячі комплекси, які є у вас і вашого хлопця. При кожній нагоді - вони спалахують. Тому і вам, і вашому хлопцеві треба працювати над собою, усвідомлювати себе, заглядати у свій внутрішній світ і не чекати від іншого його заповнення.
Ваші стосунки подібні до співзалежних, де будь-яке відокремлення сприймається як розлучення, що терміново сприймається загрозою з боку хлопця. Не кінець світу пожити окремо і на відстані знову вибудувати довіру, стосунки. Можливо саме відстані вам і не вистачає для розвитку, бо дуже душно від того, що ви описуєте.
Що окрім того, що ви є один у одного є ще у вас? Можливо у вас трапилось просто замикання один на одному? Іноді власне невдоволення сильно проектується на іншого у вигляді контролю і замасковується в «турботу», якою не пахне зовсім.
Ніхто не скаже чи є у вас майбутнє, бо це ваша відповідальність і ваша внутрішня робота, яку за вас ніхто не зробить.