Як опанувати свої почуття/емоції?
Мені важливо щоб у мене було багато уваги. тобто спілкування.я почуваюся нікому не потрібною, тільки тому, що мені не кажуть що я потрібна для людини.як перестати відчувати паніку через це?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Доброго вечора.
Як часто Ви почуваєтеся нікому не потрібною? Як давно почалися такі стани, після яких подій у житті? Кому саме Ви не відчуваєте собі потрібною і як почуваєтесь наодинці з собою?
Чи є якісь інші психологічні проблеми (проблеми зі сном та апетитом, самосприйняттям та самооцінкою, емоційні гойдалки, селфхарм, суїцидальні думки, ризикована поведінка, тощо), які Вас турбували б?
В будь-якому випадку, слід звернутися до психотерапевта особисто (для цього треба спочатку отримати згоду бальків, оскільки Ви неповнолітня, або дочекатися повноліття, щоб звернутися самостійно). Якщо наявні якісь із симптомів з минулого абзацу мого тексту - то ще й до психіатра для діагностики.