Чи правильно я вчинила? Або чому «друзі» зацькували за відстоювання власної думки?
Взагалі нас 4 подруг, у кожної є хлопець. В такому складі ми спілкуємося 2 роки. Одна з цих подруг( назвемо іі А), хоч і думає що не лідер, діє через інших людей, у своїх цілях. Їй (А) з нами сумно, але коли трапляються потусовки наших знайомих, вона перша біжить на це дивитися і ще декілька днів з нами це обговорює. Між нами ці потусовки називаємо «сечкі». Не можу прикривати те що всі ми лицеміри та обожнюємо спостерігати подібні шоу, і дуже часто ця подруга А маніпулює і провокує такі «сечкі», всім нам це подобається. Ми як глядачі кіно, вона як дережер.
З іншою подругою( назвемо її Б) порвав стосунки хлопець. Не буду вдаватися в подробиці, він брехливий та не може відповідати за свої слова. Я підримала Б, так як вважаю що побудова кордонів та прямо сказані слова на початку відносин це нормально, а хлопець некажучи чого він справді хоче, та не побудувавши кордони погоджувався зі всім у відносинах.
Утворилося два лагеря, Я з Б та А з іншими. Ми прийняли рішення з ними не спілкуватися, але ж вони самі нас звали постійно, але навіть не починали діалог з нами.
Ситуація сталася наступна: знайомий підійшов та спитав де А та інші, звісно я відповіла. Він сказав що хоче випити і можливо у них є алкоголь. Я сказала що не бачила в них алкоголю. Він пішов, через 5 хв нам телефонує інша подруга(назвемо її В) та агресивно питає чому ми не прийшли, адже нас цей знайомий кликав з ним? Ми сказали що нас ніхто не кликав, а взагалі спитає де вони і за алкоголь казав. Наче поговорили, знову звонить В: ви нас не зрозуміли , чому ви знайомому відповіли з незадоволеним лицем? Ми сказали що емоції в той момент були не від його питання, а взагалі з фізіологічних причин( болі в животі). Нам ніхто не повірив, нас все таки покликали. Ми прийшли, та я почала питати в знайомого чого він бреше, бо ситуація зовсім інша була чим він її описав. Слово за слово, в агресіі почала його принижувати та переходити на особистості кордони. А він почав казати взагалі за вагу іншої людини. Я хотіла сказати що вагу ніколи не треба чипати, бо це низько і щоб він зрозумів привела приклад його ж сестри. В цей момент А і В записали голосові повідомлення сестрі знайомого. Далі я з ним нормально без агресіі один на один поспілкувалася, і наче все вирішилося.
Приходить сестра знайомого і дуже стримується щоб мене не вдарити, питає якого…. Я її ображаю за вагу. Я починаю доказувати, але таким людям не докажеш. Щоб їй стало легше я сама підставила лице для ляпасів. Але її дівчина ( сестра знайомого лесбійка) сама мене вдарила 3 рази по лицю бо якщо б це зробила сестра знайомого то по їх словам мене по кусочкам не зібрали б. Вже не було сенсу говорити далі, я пішла.
В цей момент було дуже образливо що нас з Б підставили і навіть потім не захистили, бо ситуація була пекельна. Потім я почула як їм було весело та приємно що я отримала ляпасів по лицю.
Наступного дня Б їх заблокувала, а я ще ні. І ввечері того ж дня вони придумали нову провокацію, що я казала за В, тим паче сама А видала мені її секрети. Але ввина я. Після цього я кинула слухавку, в мій адрес у смс посипалося дуже багато образливих слів з матами та те що я дно що вожуся і «підлизую Б»
До речі мені ще погрожували у слухавці що те як дала мені дівчина сестри знайомого по лицю то квіти, а от В мене до не впізнаваності побʼє.
Як зараз справитися з переживаннями та внутрішнім болем?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Скажи мені хто твій друг і я скажу хто ти.
Навіщо Вам друзі в яких розуму, як у равликів? 🐌 🐌 🐌 Ви будете попросту деградувати разом з ними.
Батьків не обирають, а з ким водитися, з ким ні - Ви вільні обирати самі.
Де немає більше дров, там вогонь погасає. Якщо Ви не будете з ними спілкуватися, їм не буде за що зачепитися до Вас і вони будуть гризти один одного
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370148 для Віталій Вікторович
Дякую, Вам за відповідь.
Після смс і погроз я їх заблокувала та ігнорувала. Але бачу що вони намагаються додзвонитися (приходять смс, не можуть додзвонитися, бо заблоковані). Але вони досі не заспокоюються і кожного дня бачу, як вони намагаються вийти на контакт. На такі маніпуляції не ведуся.
Але страшно, якщо я вийду наприклад в магазин, вони можуть і слідкувати за мною. І вже просто ігноруванням від них не відчепитися
психолог онлайн
Ви молодець, все вірно робите. І їх намагання, зайвий раз доказують, що Ви на вірному шляху. Адже Ви нічого поганого не робите, але їм потрібна жертва для цькування і в цьому їх мерзотна сутність. Але не цікаво цькувати того, хто не ведеться на маніпуляції, тому наберіться терпіння і вони відстануть і переключаться на інших, хто ще залишається, на свою біду, в їх порочному колі.
Ситуація, яка з Вами трапилася - жахлива, але завдяки їй у Вас з'явився шанс усвідомити що ці люди Вам ніякі не друзі. З такими "друзями" і ворогів не треба.
Ви розумна дівчина, це видно навіть з того як цікаво Ви описали ситуацію, як математичну задачу де є вихідні дані: А, Б і також В.
Завдяки цій неприємній події у Вас з'явилася можливість припинити стосунки з людьми, які нижче Вас за розвитком. Вам і так було це видно до цього і Вам було некомфортно знаходитись серед лицемірів.
Потрібно трохи часу і наполегливості і вони відстануть зовсім.
Можна також звернутись за допомогою юриста, тому що вони такі сміливі тільки на словах і тільки проти тих хто не може дати відсіч. Лицемірство і боягузтво, насправді, дві сторони однієї медалі
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370191 для Віталій Вікторович
Дуже дякую , Вам за вичерпну відповідь. Погоджуюсь це не просто їх ігнорувати, але стараюсь. І до речі можливо психосоматично я зараз захворіла, і мій організм зараз кричить про відпочинок та не виходити декілька днів на вулицю.
І доречі дякую за рекомендацію звернутися до юриста. Я думала що цього не потрібно робити, якщо якось мені нашкодять. Візьму до уваги, якщо щось станеться
психолог онлайн
Так, психіка і тіло тісно взаємопов'язані і Вам дуже необхідно перезавантаження у Вашому житті, тому що психологічно ці події Вас травмували.
Щодо юриста: саме тому я і порадив звернутися до юриста за консультацією, а не до поліції. Тому що юрист може наперед порадити як краще діяти і себе поводити взагалі у цій ситуації, а поліція діє вже по факту злочину і то їм треба вагомі підстави для того щоб почати ворушитися. Але це вже на крайній випадок, сподіваюся що все вирішиться набагато простіше. Але річ іде про Вашу безпеку, тому консультація юриста може не бути зайвою.
Якщо Вам не буде складно - тримайте мене надалі у курсі, мені не байдуже, що з Вами відбувається
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370194 для Віталій Вікторович
Величезне дякую за розʼяснення ситуації з юристом. Буду тримати вас в курсі подій. Гарного вечора
психолог онлайн
Будь ласка і Вам гарного вечора і доброї ночі