Психиатр советуют отложить мне знакомства с девушками и сепарацию от мамы до завершения войны
Добрый день, мне 31, парень, родился и живу в Харькове с матерью и бабушкой.
В 2014 я заболел психическим расстройством и с тех пор наблюдаюсь у психиатра.
Было 3 психоза, из которых выходил в среднем по 2 месяца.
Личной жизнью не доволен давно, хочу знакомиться с девушками.
Думаю это потому что я живу с мамой и бабушкой и они мне женскими энергиями перекрывают мою мужскую.
Но психиатр советует мне не искать знакомств и не переезжать от мамы пока не закончится военное положение и мобилизация.
Что он под этим имеет в виду?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Здравствуйте!
цитата:
Что он под этим имеет в виду?
Этот вопрос лучше всего обсудить с лечащим врачом. Давая рекомендации, он же на чем-то основывался.
цитата:
ПСИХИАТР СОВЕТУЮТ ОТЛОЖИТЬ МНЕ ЗНАКОМСТВА С ДЕВУШКАМИ И СЕПАРАЦИЮ ОТ МАМЫ ДО ЗАВЕРШЕНИЯ ВОЙНЫ
Вы сами как считаете - уже готовы справиться с задачей отделения от мамы и бабушки, а также поиском партнерши?
психолог онлайн
Марія Радченко
Іванна Пюрковска
Ірина Миколенко
Здравствуйте.
Я бы на вашем месте прислушалась к рекомендации вашего лечащего психиатра. На основе вашего анамнеза и текущего состояния врач очевидно сделал вывод, что ваше психическое состояние еще не готово к таким значительным переменам в жизни. На фоне стресса войны дополнительный стрес (хоть и положительный) може сыграть с вами злую шутку. В стабильном статичном окружении легче стабилизировать психическое состояние.
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Добрий день!
Ваше питання дуже важливе, і я розумію Вашу стурбованість.
цитата:
Психіатр може хвилюватися, що будь-які суттєві зміни (нові стосунки, переїзд) можуть спровокувати новий психоз або інші ускладнення, що буде складніше контролювати в умовах воєнного стану. У нього можуть бути припущення, що, залишаючись у знайомому середовищі з рідними людьми, Ви можете отримувати більше підтримки та стабільності, що зараз може бути критично важливим.
Дозвольте уточнити кілька моментів, щоб краще зрозуміти ситуацію:
- Як проявлялися психози, які Ви пережили? Мене цікавить, які саме симптоми Ви відчували під час цих епізодів (наприклад, галюцинації, марення, епізоди параної тощо).
- Чи були якісь конкретні обставини або події, які передували виникненню психозів? Наприклад, стресові ситуації, конфлікти, зміни в житті, чи, можливо, зміни в прийомі ліків?
- Що говорить Ваш психіатр про можливі причини цих епізодів? Чи було визначено, що могло спричинити психози, чи є якісь гіпотези щодо цього?
- Яке лікування Вам допомогло вийти з цих станів? Це допоможе зрозуміти, які методи були ефективними і що стабілізувало Ваш стан.
Ці деталі дозволять краще оцінити Вашу ситуацію та зрозуміти, чому психіатр дає такі рекомендації.
Також хотіла би звернути увагу на те, що відчуття "перекритої енергії", про яке Ви згадали, може бути пов'язане не тільки з присутністю матері та бабусі, а й з внутрішніми психологічними аспектами. Наприклад, це можуть бути почуття невпевненості або залежності, які можуть впливати на Ваше сприйняття себе і своїх можливостей. Вам це відгукується?
Ці питання також можна обговорити з Вашим психіатром або психологом, щоб краще зрозуміти його природу і знайти шляхи для покращення Вашого стану.
Бережіть себе, і, якщо у Вас будуть ще питання, завжди можете звертатися.
Відредаговано автором 21-08-2024 12:23:10
психолог онлайн
Если есть проблемы по психиатрии, есть врач, который наблюдает вас, знает все нюансы, то с ним и стоит обсуждать этот момент. Он и обоснует вам, почему дает такие рекомендации