що робити коли мені не довіряють?
я іду гуляти, займаюсь своїми справами, я не вживаю нічого, абсолютно нічого. за кожен мій провал, що я прийшла на 5-10 хв пізніше ніж мала, в мене забирають телефон, читають всі мої переписки, видаляють постійно соц. мережі. Я не можу більше це тепріти
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Здравствуйте!
Я так понимаю тел забирают родители или кто?
Если родители - то они вас тиранят... не уважают ваши границы личные - и ведут себя нагло.
Поставьте на тел пароль цифрами - и тогда никто не сможет читать ваш телефон просматривать.
( а цифровой пароль держите у себя в памяти - никуда не записывая его)
Если у вас еще родственники - к кому вы можете обратиться за защитой?
психолог онлайн
Вітаю!
Коли вам не довіряють, то важливо домовлятись! Ваші батьки переповнені страхами і хочуть убезпечити вас, проте це займає сильну контрольну домінантну фіксацію. Співчуваю вам!
Скажіть, без звинувачень, а через власні відчуття, що ви з цього приводу відчуваєте і що ви самі втрачаєте повагу та довіру до них. Попросіть їх почути та побачити вас реальну, а не лише їх фантазії та страхи. Я пропоную вам відверту і щиру розмову з ними, бо ви ще неповнолітня і ми не можемо без їх дозволу вас консультувати. Шукайте шляхи примирення!
психолог онлайн
Вітаю!
Це Ваші батьки?
Ви пробували з ними поговорити? висловити Ваші почуття по цьому питанню?
Чи є підстава для такого контролю? можливо були якісь причини?
можу припустити, що ваші батьки дуже тривожні люди.
в даній ситуації тільки озвучувати свої почуття та переживання. робити акцент, що їхня недовіра Вас ображає.