Депресивний настрій
Добрий день. Я не можу так далі існувати і розумію, що якось це треба вирішувати, але якщо чесно не хочу приймати таблетки, але іншого варіанту я не бачу(до психіатра ще не ходив, але я так думаю що в Німеччині сильно розбиратись не будуть, впихнуть антидепресанти і все). Як вже стало зрозуміло я живу на зараз в Німеччині. Коли приїхав(десь березень 2022) ніяких проблем в мене не було, я одразу ж почав інтегруватись, вчити мову, знайшов купу друзів, і все було гарно, я не думаю що змінення мого положення якось на мене вплинуло. Але потім - так, я повинен був переїхати в інше місто і на жаль з більшістю друзів/знайомих втратив зв’язок. Потім я два роки підряд намагався знайти навчання, але так і не зміг. Я грав на гітарі, займався музикою з самого дитинства, а багато чим цікавився, як наприклад мови, історія. До війни я будував свою карʼєру в якості програміста ще з червня 2021, коли мені було ще 16 років. На це я витратив багато часу, сидів по 10-12 годин за комп’ютером, пропрацював рік в професії але потім почалась війна, і я не можу продовжувати той же шлях тут. На гітарі теж саме, я віддавався цьому на повну, як і своїй професії грав весь вільний час і покращував свої навички, отримував величезне задоволення, граю не як професіонал але я і справді досяг того, до чого більшість навіть близько не підходить. Мій стан погіршувався з кожним місяцем останні два роки. Останні пів року ставало все гірше і гірше. В мене постійно змінюється настрій, скакає лібідо, якась ломка по відносинам. Я вже пів року не грав на гітарі, але останній тиждень мені знову захотілось, і я грав майже весь день, справді отримував задоволення. Тепер сів сьогодні знову грати, і вже знову починається то «звук не такий», то пісня якась нудна(граю на електро), хоча вона мені дуже подобалась. Зараз ще здаю на права, і хожу на мовні курси, повертаючись з курсів я йду на практику по правам. І останній тиждень повертаючись додому і гравши на гітарі, я нарешті почав відчувати що ось, я знову почав жити нормальним, наповненим життям. Режим не змінився зовсім, але відчуття вже знову не ті. Мені нічого не хочеться, я сиджу просто 24/7 за телефоном щоб хоч якось прогаяти час. Лібідо останній тиждень було низьким, тепер знову високе. Я вже не знаю що мені зробити, розумію що знайти відносини це не рішення проблеми, піти працювати - теж(хоча в будь якому разі скоро піду), алкоголь - взагалі мовчу. Настрій може бути нормальним, але потім я знову нічого не хочу, і відчуваю себе дуже погано.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте. Почему вас пугают антидепрессанты? Что в них такого страшного? Они помогут вам выровнять ваше состояние. Да, необходимо их принимать в сопровождении психиатра, чтобы можно было поменять их в случае если вам не подойдет какой-то препарат. Сейчас очень современные препараты, которые вызывают минимальные побочные эффекты, и не вызывают привыкания.
Судя по вашей истории, вам пришлось очень сложно переживать перемены в вашей жизни. Понятно, что это связано с войной. Не каждый может выдержать, и продолжать жить, не теряя своего душевного самообладания. Но так случилось. Вам удалось выстроить свой мир, и он опять разрушен переездом. Я думаю, это очень больно. Я бы рекомендовала вам терапию. Она поможет вам выстроить новые перспективы своей жизни, облегчит адаптацию в новых условиях.
Дополнение от автора
Во первых слышал что влюбится под антидепрессантами почти не возможно, не очень хотелось бы потерять человека из за этого, и тут же никак не проверишь, она мне просто не понравилась или антидепрессанты повлияли. Если начну пить - то уже не слезешь с них, так как по другому жизнь будет опять плохой. И если оно выравнивает ощущения, то я так понимаю, если в жизни будет и правда очень хороший момент, от которого я мог бы по настоящему радоваться, он для меня станет обычным. Так что не знаю, по этому и боюсь. Как бы там не было, на препаратах жизнь полноценной тоже не будет, и даже не знаю на сколько она будет лучшей чем сейчас. С другой стороны я понимаю, что разговорами тут не помочь. У меня конечно было тяжелое детство, но с большинством комплексов, неуверенности в себе и так далее я поборолся самостоятельно. А тут я просто иссяк, потерял какую либо мотивацию и желание жить. Я считаю себя человеком с сильным характером, и в Украине я шел по пути сам. Я честен с собой и понимаю разницу между когда мне лень, и таким состоянием как сейчас. Я просто не вижу в этом смысла, что то пытаться сделать, к чему то стремится. Так что наверное да, вы правы. Но с другой стороны, не знаю чего ожидать от немецких врачей, может и скажут, что он иди ибупрофен попей и все пройдет(ну это их любимый препарат, подорожника только не хватает)
психолог онлайн
Вы очень заблуждаетесь по поводу действия антидепрессантов. И на счет того, что с них не слезешь. Это какие то старые совковые взгляды. Да, они могут снизить либидо во время продолжения лечения. Но это временно. И на счет психиатров в Германии ничего сказать не могу.
Зачем то вы сюда написали? Какого вида помощь вы хотите получить?
Дополнение от автора
Скорее убедится, что ничего мне не поможет наверное кроме антидепрессантов.
психолог онлайн
Вітаю!
Окрім таблеток ще існує психотерапія з психологом. Щоб не просто "прибити" симптоми, а розібратися в справжніх ПРИЧИНАХ, що привели до такого стану. Та виправити те, що можна виправити.