Що робити?
Постійно відчуття що я нічого не досягнула в житті. Страх що життя закінчиться, а я нічого не зробила важливого. Нічого не встигаю. Мучать нічні страхіття постійно про війну що бомблять мій дім. Нервують люди, не має терпіння нікого слухати. Хочеться десь сховатися щоб ніхто мене не бачив.
Вопрос от: ; Возраст: 39

психолог онлайн
Доброй ночи!
Устали ... сильно устали от негатива вокруг... от стресса... нервное перенапряжение...
Нужно максимальное расслабление... чтото чтоб успокаивало вас ... может музыка... может хобби... может творчество... может просто сон... может просто разговор теплый и с пониманием.
"Постійно відчуття що я нічого не досягнула в житті. Страх що життя закінчиться, а я нічого не зробила важливого."
Это кризис возрастной у вас - 40 лет - переоценка ценностей и жизненного пути - все этот кризис проходят.
И конечно тяжело его проходить, когда мало что достиг, чего хотел достигнуть.
Легче проходить - когда жизнь удалась - хотя бы относительно.
А чего вы хотели достигнуть - но у вас не получилось?
И по каким причинам?
Еще такое бывает ... у людей когда чтото держит из прошлого... (психологически люди... воспоминания... обиды... ожидания...) что теперь нечего не успеваете... потому что не живете в настоящем... а прыгаете то с прошлого ( разочарование и досада) - в будущее ( мечты - которые так и остаются, только лишь мечтами)
Отсюда большое разочарование возникает - вообще всего пути - как будто все зря... отсюда и раздражение...
отсюда и раздражение и злость на людей ( возможно скрытая зависть) что у них то, лучше, чем у меня? У них то получилось?
Хотя люди, склонны показывать, только лишь фасад своей жизни - а что там внутри происходит, мало кто знает... и как человеку, может быть, не просто держать такой внешний фасад. ( какой ценной - одиночеством или слезами, или непониманием близких, или жуткой усталостью от работы и т д)
"не має терпіння нікого слухати" - почему не верите им?
Или боитесь критики и оценки?
А себя бы хотели послушать?
Принять, что ты в тупике и запутался - именно осознать это тоже храбрость нужна!
Порой даже больше - чем чегото достичь!
А вот за пониманием - что ты в тупике - должно натолкнуть на трансформацию и выхода с этого тупика!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 370594 для Ірина Миколенко
Думаю що ви праві. Тільки не знаю як вибратися з того тупика.
Людям не вірю. Зовсім. Коли почалася війна і багато людей стали вимушеним біженцями, я намагалася допомагати і житлом і роботою і просто розмовами підтримкою. А виявилося, що багато кому просто хотілося щоб безкоштовно щось отримати. А потім як все отримали то покупляли нові машини з салону і т.д. хоч казали що голі-босі.
Я могла бути дизайнером, але мама не дала вчитися, а відправили вчитися на бухгалтера. Я все життя шию і дуже добре, а бухгалтер змене ніякий. Працюю взагалі в школі з дірками з особливостями. І чесно- ця робота моя найбільша радість.
Маю двоє діток своїх. Їм дозволяю і всіляко підтримую всі їх побажання, хоббі, інтереси. Щоб вони вибирали в житті те що робить їх щасливими.
А на себе немає уже ні часу, ні сил, ні бажання.
І постійно лякає тітка, яка дивитися на мене кожен ранок з дзеркала.....
Що з цим робити?
психолог онлайн
Какая же вы прекрасная личность!)
Аж настроение мне подняли - Спасибо!)
Знаете - вы пишите, что уже не верите людям ... знаете, такое у многих людей с годами идет разочарование и в людях ... и вообще в мире... в его устройстве...
Я вот например, тоже как вы с годами... перестала верить людям... тоже разочаровалась в людях во многом...
Но хочу вам сказать - не для того, чтоб вас утешить... или скрасить ситуацию... нет.
А просто для объективности - есть и хорошие люди - такие как вы отзывчивые к чужому горю!
Главное их найти! Они правда есть - но их мало в этом мире... или нет так много...
А остальные да лицемерные приспособленцы...
Но не надо думать про них - пусть они уходят с вашей жизни... ( не фокусируйтесь на них - вы еще не отпустили разочарование )
А пусть приходят к вам люди, такие же, как вы - добрые, настоящие, и достойные!
Сколько вы добра сделали людям!
Только вот они не оценили... это уже их ответственность...
Вывод тут только один - если и помогать людям - то только тем, кто вашу помощь ценит!
А не тупо пользуется вашими ресурсами, или вниманием и временем... и вашей помощью.
"Маю двоє діток своїх. Їм дозволяю і всіляко підтримую всі їх побажання, хоббі, інтереси. Щоб вони вибирали в житті те що робить їх щасливими." - компенсируете так - то что вам мать не дала... свободу выбора вашего пути!
"Я могла бути дизайнером, але мама не дала вчитися, а відправили вчитися на бухгалтера. Я все життя шию і дуже добре, а бухгалтер змене ніякий."
Вот откуда ваше тотальное разочарование в жизни - в жизненном пути - потому что не своим путем пошли... а навязанным вам родственником - матерью...
Вы с ней сейчас общаетесь?
Говорили ей, как она вам путь жизненный испортила?
Так может, продолжить развиваться в этом направлении - в шитье и дизайнерстве - просто подумать как именно.
Может курсы окончить. Найти людей ктоб, вам помог свое какоето дело открыть - ну как вариант.
Даже в 40 лет можно - еще выбрать другое направление в своей жизни!
И начать жизнь по другому - по своему - но уже не боятся чейто оценки или осуждения ( маминого ) вам вот с этим надо на психотерапию.
"А на себе немає уже ні часу, ні сил, ні бажання.
Що з цим робити?"
потому что слишком сильно растворяетесь во всех... пытаетесь так получить любовь и принятие... а себя еще не принимаете и не любите...
Что делать? - Начинать на себя по другому смотреть!
Вы прекрасная! ( это без лести)
Начинать себя любить - но по настоящему! Вы достойны любви!
Дополнение от автора
Дякую вам велике! Я тепер знаю що зробити! У мене є підтримка сім'ї і я буду продовжувати те що робила. І спробую себе реалізувати як дизайнер.
А за маму... я її дуже люблю. Вона мене і сестру ростила сама і її поради були чисто практичними. Вона хотіла щоб ми з сестрою були самостійні. Ну у мене її поради не втілилися в реальність. Але вона завжди мені давала материнську любов і розуміння тому я не можу сказати їй що вона мені зруйнувала життя.
Зараз вона радіє всім моїм досягненням.
Я вам дуже дякую за ваші слова і поради! Ви крута!
Якщо можна, я б хотіла з вами поспілкуватися приватно. Бо думаю і відчуваю що ви мене зрозуміли. Я не знаю як працює цей сайт, але була б рада мати вас як психолога. Як з вами зв'язатися?
Ви мені уже допомогли, але я потребую ще трошки порад. Тому якщо є шанс мати ваші консультації, скажіть як і я зв'язався з вами. Дуже дякую! Ви чудовий спеціаліст! Дуже буду рада якщо ви мені допоможете!
психолог онлайн
Дуже дякую вам!)
Вот самое главное - что вы уже выбрали направление - не бойтесь начинать все сначала - даже в 40 лет!
Вам просто чуть не хватает поддержки и понимания да...
Рада что у вас есть поддержка семьи! Это самое главное!
И хорошо - что мама вас уже сейчас и понимает и поддерживает!
( видимо она хотела как лучше - но не смогла учесть - что как лучше вы сами для себя должны выбрать - а не она за вас)
"Якщо можна, я б хотіла з вами поспілкуватися приватно. Бо думаю і відчуваю що ви мене зрозуміли. Я не знаю як працює цей сайт, але була б рада мати вас як психолога. Як з вами зв'язатися?"
Конечно можно! Зайдите ко мне в анкету - там есть мой номер телефона - звоните и пишите.
Пообщаемся и поработаем.
Буду рада вам помочь) Спасибо большое!)
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Працюю взагалі в школі з дірками з особливостями. І чесно- ця робота моя найбільша радість.
цитата:
Мушу з Вами не погодитись, бо по-іншому сприймаю Ваші слова і ситуацію в цілому. Ви зробили навіть БІЛЬШЕ, ніж значна кількість людей у Світі. Я не перебільшую. Ви на своєму прикладі, своїми власними зусиллями ЗЛАМАЛИ, напевно, давній родовий сценарій, коли батьки керували долею дітей, нав'язуючи їм власне світосприйняття і свої цінності.
Ви своїх дітей по-справжньому любите. Даєте їм змогу зростати в атмосфері безумовного сприйняття і свободи, де є священне право ВИБОРУ(!)
цитата:
А на себе немає уже ні часу, ні сил, ні бажання.
Що з цим робити?
Зустрітись з тією тіткою і розмовляти. Почути, що вона хоче, в чому зацікавлена? Напевно, вона хоче справжньої уваги і турботи і не за принципом "в останню чергу собі". Власне, йдеться про любов до себе. Про уміння надавати її собі у вигляді цінування своїх бажань і потреб. А для цього знадобиться пропрацювати теперішній сценарій - піклуватись про інших за рахунок власної жертви.