Не могу нормально обо всем поговорить с родителями
Здравствуйте, проблема такая.
Родители постоянно держат дома и не выпускают на улицу.
Гулять запрещают. Девушку искать запрещают(хотя уже есть).
Деньгами моими сами распоряжаются(хотя в законе вроде написано, что с 14 лет я могу сам распоряжаться своими финансами).
Сами решают, куда пойду, в вуз или техникум.
Если я что то начну говорить против, выскажу свое мнение(ну естественно адекватно), то мама устроит большой скандал, который может длится и несколько дней, постоянные психи, скандалы...достали уже...
Вопрос:
Как правильно поговорить с мамой о всех проблемах, которые выше перечислил?
Какие есть варианты решения проблемы?
Как лучше всего и более правильно найти подход?
Как попытаться договориться о решении каких либо проблем?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Какие есть варианты решения проблемы?
Как лучше всего и более правильно найти подход?
Как попытаться договориться о решении каких либо проблем?
В чому для вас складність говорити з мамою? Як на мене,на ці ваші питання відповідь - домовитися з мамою про бесіду, типу"давай поговоримо", я не розумію,мене бентежить/ображає...
психолог онлайн
Всегда ли так было?
Где вы живете? В нынешней ситуации это немаловажный момент.
По поводу распоряжение финансами не поняла немного. Откуда в 15 лет у вас свои финансы и как вы ими можете распоряжаться?
Где ваш отец и какие отношения с ними?
психолог онлайн
Доброго дня!
С таким контролем от матери и уже тирании - тут только искать помощи на стороне.
Есть ли у вас еще родственники? Где ваш отец? Общаетесь ли вы с ним?
Обратитесь к школьному психологу - и расскажите ему всю ситуацию.
психолог онлайн
Ця ситуація дійсно є нелегкою і важливо підійти до неї обережно.
Щоб поговорити з мамою підберіть спокійний момент, коли мама не буде зайнята ,не буде стресувати. Це може бути під час спільного відпочинку. Замість того, щоб звинувачувати її, варто говорити про власні почуття. Наприклад: «Я відчуваю себе дуже обмеженим, коли не можу гуляти з друзями» або «Мені важливо мати можливість самостійно приймати рішення про свою освіту». Спробуйте також вислухати маму. Можливо, у неї є свої побоювання чи причини для такого контролю (тим паче, незрозуміло з якого ви регіону, можливо, дійсно багато небезпеки). Запитуйте, чому вона так робить, і звертайте увагу на її відповіді. Якщо за один раз все обговорити складно, можна почати з однієї теми. Наприклад, спочатку обговорити, чому важливо мати можливість зустрічей з друзями. Ви можете запропонувати конкретні варіанти, які можуть задовольнити обидві сторони. Наприклад, повідомляти ,коли і з ким саме гуляти, обговорити частоту зустрічей з дівчиною тощо. Якщо є можливість, поговоріть з психологом, можна шкільним або з кимось із значимих дорослих людей, які можуть допомогти висловити ваші думки або взяти участь у цьому.
Спробуйте сказати мамі, що вам потрібно більше незалежності, адже ви дорослішаєте. Пообіцяйте дотримуватися певних правил або розпорядків у відповідь на її страхи (якщо ви дійсно плануєте це робити).
І, Владе, зміни у родинних відносинах можуть зайняти час. Будьте готові не до однієї розмови, так як зміна поведінки не відбувається миттєво. Успіхів та натхнення.