Не можу працювати
Добрий день
Хочу розібратись чи можу я вирішити свою проблему із психологом. Справа в тому, що вже не знаю скільки часу єдине, що я хочу робити це лежати і дивитись фільми. Я поєдную роботу (котру люблю) з невеличким власним бізнесом (де теж працюю майже сама). Загалом наче все добре, обидві роботи я встигаю виконувати, проте поверхнево. У мене є вільний час, проте відчуваю якусь внутрішню втому (не фізичну). Оце моє лежання навіть днями не допомагає. Не можу сказати, що це вигоряння чи що я б не хотіла працювати, просто не відчуваю внутрішніх сил та бажання
З чим мені краще працювати?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте, Оля. Предположу, что по вашему описанию у вас депрессивное состояние, астения. Даже не смотря на это, вы неплохо справляетесь. Можно поработать с психологом, и параллельно обратиться к психиатру за медикаментозной поддержкой. Возможна она и не понадобиться. Попробуйте включить в свою жизнь занятие спортом, какой вам подходит, прогулки или любые виды активности, которые не сильно интенсивны. В любом случае, за вас этого никто не сделает. Нужно немного приложить усилия воли, и потихоньку двигаться. И не критиковать себя за то, что сразу не получается.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрый день. Скажите пожалуйста, а когда смотрите фильмы, то при этом что получаете для себя? Что находите в них для себя?
цитата:
що вже не знаю скільки часу єдине, що я хочу робити це лежати і дивитись фільми
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371492 для Анна Борисовна
це допомагає мені нічого не робити
психолог онлайн
Доброго дня, Олю!
цитата:
Хочу розібратись чи можу я вирішити свою проблему із психологом.
Схоже на те, що зможете. На це вказують певні ознаки і обставини з Вашого допису -
цитата:
У мене є вільний час, проте відчуваю якусь внутрішню втому (не фізичну).
Тобто, наскільки я розумію, втома, скоріше, психологічна (моральна). Це так?
Чи не могли б Ви більш детально розповісти про свою втому і загалом про свій стан? Які почуття усвідомлюєте, окрім втоми, можливо, виснаження? Смуток? Апатію? Невдоволення? Образу? Самотність? Розгубленість? Безпорадність? Ваш варіант - ?
Також має значення - після яких подій помічаєте за собою ось таке бажання
цитата:
лежати і дивитись фільми
Як довго воно триває?
цитата:
Я поєдную роботу (котру люблю) з невеличким власним бізнесом (де теж працюю майже сама).
Роботу Ви любите. А чи приносить Вам робота та бізнес задоволення?
Коли Ви працювали і займались бізнесом до настання апатії, яким чином Ви відновлювали витрачені сили і ресурси?
В якому стані перебувають інші сфери Вашого життя - особисті взаємини? захоплення? стосунки з рідними тощо?
На мою думку, оці всі моменти мають значення і кожен у свій спосіб впливає на Ваш емоційний стан та рівень енергії в організмі.
Отже, на Ваше питання
цитата:
З чим мені краще працювати?
, відповідаю - з обставинами реальності, з власними думками, бажаннями, що передували спаду активності, потребами в той час і несвідомим наміром ЧОГОСЬ важливого уникнути за допомогою лежання і перегляду фільмів.
Щодо останнього - які у Вас виникають припущення?
Відредаговано автором 17-09-2024 17:05:00
психолог онлайн
Нужен комплексный подход - психиатр+анализы на основные показатели, которые могут давать усталость и желание лежать (витамин Д, ферритин, гемоглобин - уточните еще что у терапевта или психиатра). Потом психотерапия.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371492 для Анна Борисовна
можливість нічого не робити
психолог онлайн
Для чего вам ничего не делать?
Вы устали?
Вам не нравится работа?
Если бы был пассивный доход, который позволяет вам хорошо жить и не работать, чем бы наполнили свою жизнь?