Сімейні стосунки
Доброго вечора !
Ми з чоловіком живемо гостьовим браком 6 років . В цьому році мене насторожили три конфлікти масштабні які були , де завжди чоловік звинувачував мене .
Сьогодні віз мене додому по трасі вийшла незрозуміла мені ситуація . На його жарт про одружених чоловіків я сказала такий вираз « У мене не було ніколи стосунків з одруженим чоловіком . Це для мене табу» . Він вмить змінився і почав гнати авто та робити обгони , де ми ледве розминулись з авто , що мене дуже злякало . Я попросила так не робити . І запитала що трапилось . Він почав на мене кричати , ображати , вживати нецензурну лексику говорячи нащо йому була ця інформація …
Так же протягом години він гнав авто . Я просила зупинити авто щоб викликати таксі . На що він не реагував .
Привізши додому він сказав мені що я як завжди все зіпсувала ! Щоб я подумала над тим що я зробила . І як дойде що я накоїла - щоб йому зателефонувала .
Я дійсно не розумію що я такого сказала . Як вірно вийти з цього конфлікту ?
Завчасно дякую
Вопрос от: ; Возраст: 45

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго ранку. Nika!
цитата:
Привізши додому він сказав мені що я як завжди все зіпсувала ! Щоб я подумала над тим що я зробила .
А що Ви насправді зробили? Чи є у Вас реалістичне бачення того, що відбулося між Вами?
Ось Ви таким чином відреагували на жарт про одружених чоловіків
цитата:
я сказала такий вираз « У мене не було ніколи стосунків з одруженим чоловіком . Це для мене табу»
Схоже, Ви цей жарт сприйняли якось дуже особистісно. Інакше б не наголошували на своїй принциповій позиції. Чи не так?
А чим, власне, цей жарт Вас зачепив?
Окремо хочу дещо підсвітити у ваших стосунках.
цитата:
Він вмить змінився і почав гнати авто та робити обгони , де ми ледве розминулись з авто , що мене дуже злякало . Я попросила так не робити . І запитала що трапилось . Він почав на мене кричати , ображати , вживати нецензурну лексику говорячи нащо йому була ця інформація …
Ваш чоловік, як бачимо, геть не володіє собою. Він розлютився і почав гнати авто, наражаючи не тільки себе, але і Вас на шалену небезпеку. Мало того, він Вас ображає, зневажає і не дослухається до Ваших прохань.
Враховуючи, що подібне відбулось тричі протягом року, гостро постає питання - навіщо такі відносини взагалі???
цитата:
З конфлікту чи відносин? Схоже, що Ви схильні вважати себе винною, проте достеменно не розумієте, в чому Ваша вина. А, може, її нема взагалі? Може, сценарій ваших відносин далекий від того, щоби називатись здоровим?
Тому я раджу Вам зазирнути в себе і віднайти приховані мотиви зв'язку з людиною, яка таким дивним (диким) чином ставиться до Вас.
Якщо самотужки не вдасться, тоді краще звернутись до психолога. Причому індивідуально, адже листування на форумі має вкрай обемежені можливості.
Відредаговано автором 18-09-2024 09:49:28
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
В цьому році мене насторожили три конфлікти масштабні які були , де завжди чоловік звинувачував мене .
Доброго дня! Дуже складно бути в стосунках з людиною, яка не бачить свого вкладу в неприємні ситуації, які в них відбуваються.
цитата:
А що Ви накоїли? З того, що Ви написали очевидно тільки, що чоловік наражав на небезпеку себе, Вас і інших людей. А також, що Вас зачепив його жарт, а його Ваша відповідь. Схоже, що він не зміг її витримати.
цитата:
Як вірно вийти з цього конфлікту ?
А як Ви раніше виходили з конфліктів з ним? Як Вам взагалі в стосунках з чоловіком? Що з Вами відбувається, коли він реагує так, як цього разу на неприємні для нього події?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371521 для Володимир Анатолійович
Щиро дякую за відповідь !
«Вийти» мала на увазі з конфлікту . Але вже він прислав повідомлення , що не баче майбутнього зі мною , так ,як я не думаю над тим , що говорю . І майбутнє йому страшне з такою людиною.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371523 для Тетяна Штапова
Щиро дякую за відповідь !
Раніше я завжди перша йшла на примирення . Взагалі , якщо не враховувати конфлікти , де я маю завжди миритись , решта мене влаштовує . Я дуже нервую завжди , не можу змовчати ! А потім шкодую , що не стрималась . Я дуже хочу зберегти стосунки .
Але він вже написав повідомлення , що він не бачить майбутнього зі мною , так як я не думаю , що кажу і в майбутньому буду його порівнювати з іншими з минулого .
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Раніше я завжди перша йшла на примирення
А якби Ви не йшли завжди першою на примирення, що б було?
цитата:
Взагалі , якщо не враховувати конфлікти , де я маю завжди миритись , решта мене влаштовує .
Конфлікти в парі насправді багато чого говорять про стосунки в цілому. Важливо, як люди в них проявляють себе, чому вони виникають і як пара з ними справляється. Зазвичай, якщо партнери або один з них залишився розчарованим після конфлікту, то навіть якщо відбулось примирення, невдоволення відносинами, злість на другого всеодно залишається на несвідомому рівні. А значить, будуть нові конфлікти.
Навіть якщо Вас все влаштовувало в цих стосунках, Ви були незадоволені, що періодично мали першою йти на примирення. Те, що Ви про це не говорили чоловіку, не значить, що він цього не відчував. Можливо, Ви не з'ясовували відверто відносини, щоб уникнути ще більшого конфлікту, намагаючись зберегти таким чином вашу пару. Але уникнення конфліктів тільки тимчасово може призвести до збереження відносин.
цитата:
Ви його порівнювали з іншими з минулого чи це лише фантазія чоловіка?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371545 для Тетяна Штапова
Ні , я ніколи такого не робила . І не планувала . Дякую за змістовну відповідь . Не розумію , що мені робити далі ? Стосунки хочу зберегти .
Ще раз дякую
психолог онлайн
цитата:
Стосунки можливо зберегти, якщо цього хочуть двоє. Напевно, Ви багато чого зробили для того, щоб ці стосунки тривали 6 років. Але якщо чоловік не готовий і надалі бути в стосунках, вони не зможуть продовжуватись. У нього можуть бути свої причини для цього. Не всі люди хочуть мати близькі відносини. Але є вірогідність, що чоловік намагається отримати від Вас запевнення, що він найкращий для Вас, максимум відчуття провини з Вашої сторони, намагаючись таким чином залікувати свої рани, які виникли ще в його дитинстві. В такому разі це маніпуляція.
Ви можете тільки залишатись собою і зробити все від Вас залежне, щоб втрата стосунків Вас не зруйнувала, якщо це відбудеться. В будь-якому випадку Вам варто звернутись до психолога, щоб краще зрозуміти, що відбувалось у ваших з чоловіком стосунках, чому Ви їх обрали і так міцно за них тримаєтесь. Чому саме Ви хочете їх зберегти після того, як чоловік наражав Ваше життя на небезпеку, звинувачував у всіх конфліктах, навіть коли причиною були тільки його фантазії, а не Ваші дії чи наміри.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371547 для Тетяна Штапова
Так , дійсно , дитинство у нього було складне …
Дякую Вам за приділену увагу ! Щодо консультації онлайн я подумаю і якщо вирішу - обовʼязково Вам напишу . Яка ціна години консультації ?
психолог онлайн
цитата:
Так , дійсно , дитинство у нього було складне …
Будь ласка. Вартість консультацій є в моїй анкеті на цьому сайті. Звичайно, звертайтесь, якщо будете готові.
психолог онлайн
цитата:
Але вже він прислав повідомлення , що не баче майбутнього зі мною , так ,як я не думаю над тим , що говорю .
Тобто це, виходить, головна причина на його погляд?
А як Вам здається, чоловік хоча б частково правий у своєму висновку?
Я, власне, чому пропоную звернути увагу на цей аспект - в моєму дописі вище були питання до Вас
цитата:
А чим, власне, цей жарт Вас зачепив?
На жаль, Вашої реакції не відбулось. В усякому разі я її не побачив.
Натомість, цей епізод, здається, має принципове значення, бо в ньому проявились суттєві розбіжності у життєвих позиціях і поглядах на відносини кожного з вас.
психолог онлайн
Отношения строят всегда два человека. Без участия второго, без того, чтобы каждый замечал свой вклад в отношения, свою ответственность, отношения невозможны, вернее они рано или поздно закончатся.
Вы пишите, что вы всегда первой идете на примирение.
А по каким тема у вас ссоры?
Что ценного для вас в отношениях? Что вы потеряете, если разойдетесь?
Почему, если не секрет, брак гостевой? Чей это был выбор и по какой причине?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371562 для Валентина Михайловна
Добрый день !
Спасибо за ответ .
Ссоры возникаю по разным причинам . Нет четкой темы , так сказать .
Мне дорогой очень этот человек . У нас много общего !
Брак гостевой - живем в разных городах . У него бизнес и у меня . Ни он ни я не можем кинуть . Искали варианты , но пока не нашли .
психолог онлайн
По поводу брака понятно. Порой и правда сложно, когда все сложилось на местах уже, все переиграть и переехать в другое место.
По поводу конфликтов - кто как ведет себя в них, как вам в этих конфликтах, как в целом в отношениях и тп это все нужно разбираться индивидуально, в работе с психотерапевтом. Отношения строят двое и каждый вносит свой вклад в то, чтобы они сложились определенным образом. Отношения, семья это такой механизм, где меняется один - второй тоже как-то меняется. В какую сторону и как это будет происходить - никто не спрогнозирует. То есть терапия не гарантирует вам, что все наладится. НО. Вы разберетесь в себе, станете чувствовать себя увереннее и спокойнее в отношениях, какие-то моменты возможно пересмотрите и станете спокойнее относится, отпустите, научитесь выставлять границы, по другому взаимодействовать с мужчиной и другими людьми. Поскольку именно вы пишите и вас беспокоит данная проблема, то вам и идти в терапию.
Потому что на сайте можно только примерно обрисовать направления, с какими нужно работать, но это никак не заменит самой работы.
Если надумаете - обращайтесь)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 371630 для Валентина Михайловна
Спасибо за ответ !