Страшні сни
Добрий вечір.Часто мені сниться один і той самий сон,який мене лякає,мені постійно сниться те,що я сплю і в цей момент в квартирі знаходиться,якась чужа людина ,це викликає в мене занепокоєння,я прокидаюсь і годину не можу заснути чому мені часто сняться жахливі сни ??
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Вітаю! У страшних снів є багато пояснень. Картини з життя, або з фільмів - це одна з таких причин. Може бути також що сон доповнює або ілюструє наш стан. Припустимо людина боїться висоти, і живе при цьому або працює десь у багатоповерхівці, і кожен раз піднімається на ліфті з відчуттям тривоги - вирогідно вночі вона може бачити як застрягла в ліфті чи шось подібне. Або у людини нежить і ій сниться що вона тоне в річці і вона прокидається з жахом :) І це далеко не повний перелік теорій чому сняться ті чи інші сни.
Як давно це почалося у вас? Чи була якась тривожна, схожа на сон, ситуація в вашому реальному житті, або можливо ви стали свідком чогось подібного? Можливо ви чули історію як до когось влізли грабіжники або бачили сюжет про це?
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Здравствуйте!
Если вам часто снится один и тот же сон, ваше бессознательное показывает вам во сне не решенную и неопознанную травмирующую ситуацию, и интерпретировать сон буквально неправильно, необходимо это рассматривать с терапевтом. Выберите на сайте и обратитесь. Я работаю с такими запросами
психолог онлайн
Добрий день, Ірина. Непрожиті травмуючі події, емоції, несвідомі конфлікти потрапляють у несвідоме, яке дає про себе знати уві сні у вигляді жахливих снів. З Вашим запитом добре працює метод символдрама, який за допомогою уяви допомагає безпечно виявляти і проживати несвідомі бажання, травми конфлікти. Працюю з такими запитами.
психолог онлайн
Тетяна Олександрівна Дубінецька
Добрий день! Сни, що повторюються, бачать багато людей. Такі сни, обумовлені глибокими переживаннями в реальному житті, страхом невдач та іншими факторами. У сні відбувається реалізація несвідомого бажання. Під час сну контроль свідомості слабшає, і заборонені імпульси виходять назовні, в яких людина не хоче зізнатися у свідомому стані. Сновидіння видозмінюють, трансформують, спотворюють реальність, вони будуються за логікою несвідомого. Образи сну - це знаки, які треба розшифрувати. Впоратися з цією проблемою допоможе усвідомлення негативних причин, які викликають занепокоєння.
Якщо сни викликають у вас стресс, занепокоєння і погіршують якість життя на регулярній основі, то варто звернутися за професійною допомогою до психотерапевта або психоаналітика.
І наостанок, сни, що повторюються, вказують на важливі процеси і події в нашому житті, яким варто приділити підвищену увагу. Скорше за все, ми не усвідомлюємо ці процеси або психічно не готові їх усвідомити.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372428 для Нора Маркман
Доброго вечора ,Якщр чесно зізнатись ,то я дуже боюсь спати одна,коли вимикається світло і нікого нема поруч,мені стає тривожно ,відчуття наче по квартиру хтось ходить ,спати я тепер мушу одна,так як мого хлопця мобілізували(я хвилювалась дуже за нього ),з того моменти мені ці сни сняться