Як жити далі?
Кажуть, що всі психологічні проблеми йдуть з дитинства, і я не виняток. Останній рік я часто задумуюсь про самогубство, за останні пів року було 3 спроби це зробити, і на жаль або на радість, - невдалі, цього я вже не розумію. Моя мати все моє життя звинувачувала мене у всіх негараздах, дуже часто виганяла з домівки, і крайньою точкою став останній випадок, коли просто негативна реакція з боку стала приводом для чергового «вигону». Сил моїх терпіти вже не було і я знайшла квартиру, живу одна, згодом з нею я налагодила відносини, але жити разом вже не буду. Ще одна моя незагоєна рана - це мої відносини у 6 років. Пройшло вже 2 місяця з розставання, з ініціативи хлопця, але з кожним днем пітьма і самотність поглинає мене все більше і більше. Цю людину я і досі кохаю, вважаю самою рідною, бо більше крім цієї людини в мене нікого немає. Намагалась повернути, але у відповідь - блокування і тишина, тишина яка мене вбиває із середини. Не має бажання щось робити, до чогось прагнути, з кимось спілкуватися чи заводити нові знайомства, всі мрії забрала війна (вчилась в авіації), таке відчуття, що всі йдуть далі крім мене. Я така людина, що до останнього бачу і виділяю в людях тільки хороше, але у відповідь отримую тільки цинічні вчинки, які завдають мені біль. Звернутись до спеціалістів у мене немає фінансової можливості, але і робити щось із собою, я зареклася, більше не буду. І ось питання - що робити в цій ситуації, якщо від мене відвертаються найрідніші, як справлятись з думками? ставати цинічною або бути собою?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
цитата:
Кажуть, що всі психологічні проблеми йдуть з дитинства, і я не виняток
Так і є. Трохи розкрию цю тему.
цитата:
Останній рік я часто задумуюсь про самогубство, за останні пів року було 3 спроби це зробити, і на жаль або на радість, - невдалі, цього я вже не розумію
Втеча з цього жорстокого світу, який наповнений несправедливістю та болем НЕ вдалася. І це здорово! Бо втікати - безглуздо.
цитата:
робити щось із собою, я зареклася, більше не буду
І це добре. Підтримую. Треба вчитись тримати удар - та наповнюватись мудрістю. Бо як кажуть: "Те, що нас не вбиває - робить нас сильнішими".
цитата:
Не має бажання щось робити, до чогось прагнути, з кимось спілкуватися чи заводити нові знайомства, всі мрії забрала війна (вчилась в авіації), таке відчуття, що всі йдуть далі крім мене
Війна вплинула на всіх - так, але ЗАБРАТИ мрії вона НЕ в силах. Може Ви самі від них відмовились?
Або може так і було треба? Пройти через ці зміни в житті - і це тільки НА КОРИСТЬ?
цитата:
І ось питання - що робити в цій ситуації, якщо від мене відвертаються найрідніші, як справлятись з думками?
Тут все залежить від відповіді на питання: а чи впевнені Ви, що ці люди для Вас найрідніші? Чи НЕ придумали Ви це для себе? Бо з мамою - ТОЧНО придумали.
Бо це:
цитата:
Моя мати все моє життя звинувачувала мене у всіх негараздах, дуже часто виганяла з домівки, і крайньою точкою став останній випадок, коли просто негативна реакція з боку стала приводом для чергового «вигону»
НЕ про рідність від слова взагалі. Думаю. єдиною місією Вашої мами було: НАРОДИТИ Вас. Що вона й виконала. Все. Інше - ЛЮБОВ, ПІКЛУВАННЯ, УВАГА, ПІДТРИМКА, ЛЮДЯНІСТЬ, ДОБРОТА то вже НЕ до неї.
До речі, ще вона дана Вам така для ТРЕНУВАННЯ - щоб навчитися спілкуватися з такими ж маніпулятивними та цинічними людьми як і вона.
цитата:
ставати цинічною або бути собою?
Цинічною як мама? А хочеться бути на неї в цьому схожою? Тут насправді БЕЗ варіантів: завжди і тільки треба бути СОБОЮ. Це і є один з сенсів життя. Яких багато. Знаєте ще якісь?
цитата:
Сил моїх терпіти вже не було і я знайшла квартиру, живу одна, згодом з нею я налагодила відносини, але жити разом вже не буду
І це єдине вірне й добре рішення для Вас. Бо навіщо себе руйнувати з деструктивними людьми, навіть якщо це мати?
Тепер щодо хлопця:
цитата:
Ще одна моя незагоєна рана - це мої відносини у 6 років. Пройшло вже 2 місяця з розставання, з ініціативи хлопця, але з кожним днем пітьма і самотність поглинає мене все більше і більше. Цю людину я і досі кохаю, вважаю самою рідною, бо більше крім цієї людини в мене нікого немає. Намагалась повернути, але у відповідь - блокування і тишина, тишина яка мене вбиває із середини
з цим треба розібратись ретельно. Тут теж все не так просто. Бо чомусь він вирішив закінчити стосунки. Чому?
Чи вважає він Вас теж рідною людиною?
Ви ж вважаєте його найріднішим САМЕ через те, що справжніх батьків як таких у Вас не було й нема. Мати свою функцію не виконувала, ось Ви й "причепилися" зі своїми дитячими очікуваннями до хлопця: мовляв, "в мене немає сім'ї, будь моєю сім'єю". Але ж, чи він не був до такого готовий, чи ще щось - тому не вийшло.
Щоб не бути залежною від інших в плані ЛЮБОВІ - навчіться любити СЕБЕ.
цитата:
Я така людина, що до останнього бачу і виділяю в людях тільки хороше, але у відповідь отримую тільки цинічні вчинки, які завдають мені біль
Це більше про НАЇВНІСТЬ. А не про "я така людина" - Ви САМІ обираєте, бути Вам наївною, або мудрою. Бачити тільки хороше, або бачити ВСЕ, погане теж. Бо воно ж є. Наприклад в мамі. І в хлопцеві - 100% воно є. І в Вас теж.
Нема чого ідеалізувати світ і людей. Чи Ви живете в "казковій країні рожевих фламінго"? Якщо так, то готуйтесь до болю - він обов'язково повинен бути, через розчарування. А потім і бажання піти з цього жорстокого світу.
Бо не треба ОЧАРОВУВАТИСЬ - і не буде розчарування.
А Ви схильні ІДЕАЛІЗУВАТИ та ОЧАРОВУВАТИСЬ. Це якраз і є результат дитячих психологічних травм.
Бо завдяки цьому ПРИДУМАНОМУ ідеальному світу, Ви й ВИЖИЛИ з цією мамою. Інакше б не вижили.
цитата:
Звернутись до спеціалістів у мене немає фінансової можливості
Шукайте можливість. Бо БЕЗ цього ніяк. Щоб пролікувати і травми дитинства, і травму розлучення з коханим.