Як повернути коханого?
Ситуація насправді дуже важка. З моїм колишнім хлопцем ми були разом 8 років, проходили через багато складнощів, але було й нереально багато чого чудового. Були, як споріднені душі, він постійно казав, що кохає, як і я. Ми переїхали до Києва більше пів року назад, спочатку все було супер, але потім на основі побуту та проблем з фінансами почались сварки. Вже зараз, з холодним розумом я аналізую наші дії і розумію, що десь я перегнула палку, тому що маю дуже запальний характер.Десь він не хотів почути і робив по своєму, незважаючи ні на що. Провина в цьому абсолютно точно 50% моя і 50 % його. Він повідомив мені, що більше так не може і ми розстаємося. Після цього через тиждень почав якісь незрозумілі стосунки з моєю знайомою. Він приховував це два місяці, жив зі мною. Я дізналась про це, коли відчула щось не те і побачила переписку в телефоні. Ця дівчина поїхала в іншу країну, буде приїжджати дуже рідко. Насправді, якісь достатньо дитячі стосунки, поцілунки, сексу не було, дуже швидко закрутилось, зараз лише переписуються. Ми скоро роз`їжджаємося, він не говорить про якусь перспективу з нею, я бачу по його вчинкам та словам, що для нього це просто як забавка. Але досі не можу в це повірити, адже 8 років це достатньо довго, і як після такого періоду, так швидко знайшов заміну. У тому, що він кохав мене щиро сумнівів немає, проте вирішив не вирішувати проблеми зі мною, а піти туди, де легко. Тому і задаюсь питанням, чи кінець це, чи люди після цього з часом розуміють, що вчинили не правильно і намагаються повернутись. Тому що, він наче відпустив вже мене, але при цьому бачу, що йому це важко вдається.
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Какие проблемы были в отношениях, из-за чего вы ссорились?
Вы пишите, что где-то перегнули палку возможно. О чем вы?
Какой возраст МЧ?
По поводу того, переосмысливают ли люди свои ошибки. Люди разные и ситуации разные.
Но люди кардинально меняются в двух случаях - им становится не комфортно настолько, что они начинают работать над собой и меняются, либо жизнь так опускает их, что изменения происходят вынуждено.
Осознает ли МЧ что-то и захочет ли вернуться - кто его знает. Думаю даже он не сможет ответить на этот вопрос.
Но вопрос к вам - зачем вам его ждать? Готовы ли вы тратить свою жизнь и ставить ее на паузу, чтобы ждать непойми чего?
У вас рано начались отношения, вы вместе взрослели. Отпускать тяжело, 8 лет это очень большой срок. Но МЧ сделал свой выбор. А вы можете лишь сделать выводы и проанализировать то, как вы строите отношения и какой ваш вклад в них был. Плюс прожить утрату. Это больно очень и требует усилий, поддержки и проживания чувств.
Если сложно самостоятельно это сделать, то стоит обратиться к психологу.
психолог онлайн
Вітаю!
Ви хочете повернути відношення, а коханий вже зовсім інший… На жаль вам тяжко далось спільне проживання, тобто випробування побутом і близькістю завершилось фіаском. Співчуваю вашим переживанням! Ніхто не знає, що і як буде робити ваш чоловік. Зараз можливо він шукає легкого флірту, новизни щоб не проживати те з чим ви обоє зіштовхнулись.
Сварки, конфлікти - це частина стосунків, ви щось усвідомили і чомусь навчились, проте чоловік не хоче на даний момент продовження і з це важливо почути і не заперечувати вам. Це боляче і неприємно, плюс наявність іншої дівчини - все це дзвіночки що ваша історія завершилась. Можливо почнеться нова, але на даний момент є те, що є…