Допоможіть будь ласка
У мене вже 2 місяці поганий стан. Сам настрій нейтральний, я навіть не можу пояснити його, але відчуваю провину, нудоту, сум, безнадійність. Це іноді проходить, але є осадок та мої відчуття про себе нагадують. Ще є проблема з селфхармом, вже на руках нема місця, я вже ввжаю себе куском м'яса, знаю що дійду до ніг та інших частин тіла, я себе винню за це. Мені шкода що моїх батьків є я, мені їх дуже шкода. Я не хочу вмирати, але хотіла б не народжуватися. Коли я зараз це пишу, то відчуваю себе як маленькою дитиною яка плаче. Я думаю що це пройде, але не селфхарм. Пару років тому були думки, були періоди, але не сам селфхарм. Я не вважаю це проблемою, але думаю що краще звернутися до цього сайту, хоча це мені скоріше за все не допоможе бо, я вже зверталася до онлайн психологів. Це все просто з'явилося. До батьків я не можу звернутися, вони скажуть що проблем нема, а руки показати я не можу, вони не відвідуть мене до спеціалістів бо скажуть тобто кров з пальця ти боїшся брати, а різати себе ні. Або інше, багато сльоз, та нервів але не спеціаліст. Тому марно говорити мені звернутися до когось, я одна зі своїми проблемами. Я думала купити легкий антидепресант без рецепта, якщо буде щось не те, то спробую новий, так далі поки не допоможе. Мені просто треба зрозуміти що це, депресія, біполярка, або інше, або я просто підліток у підлітковому віці яка хоче уваги?
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Добрий день.
Спробуйте згадати, коли такий стан з'явився вперше? Що тоді відбувалося у вашому житті? Що відбувалося незадовго до того? Можливо це трохи проллє для вас світло на причини того, що з вами відбувається.
Але в першу чергу рекомендую звернутися до психолога. Якщо не підходить онлайн, то варто поговорити вживу. У вашому навчальному закладі має бути психолог, спочатку варто звернутися до нього.
І ви пишете, що хотіли б не народжуватися. Але раз ви є, то ви уже цінні. І вам не потрібно виправдовувати своє існування. Ви є і ви потрібна та цінна.
Відредаговано автором 14-10-2024 11:31:06
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 372584 для Ярослав Євгенович
Це почалося мабуть у 12 років. Але нічого не відбулося такого воно просто з'явилося.
Я не можу піти до шкільного психолога, бо вона буде говорити що це із-за інтернета та телефона.
психолог онлайн
Щодо шкільного психолога, то хотів уточнити, чи вона таке вам уже казала? Чи ви з якихось інших причин вважаєте, що вона так скаже?
І так чи інакше, але у вашій ситуації потрібно звертатися до фахівця. Психологи є ще у соціальних службах, зараз також є багато громадських організацій, де можна отримати психологічну допомогу, можна пошукати в інтернеті.