Що зі мною не так?
Добрий день! Хочу звернутися з проблемою у мене постійно якісь занадто пошлі думки, це насправді мене дуже-дуже бентежить бо через це мені здається люди зі мене можливо бояться(чи може це ч себе боюся) На мою думку причиною цих думок є те, що наші кімнати сусідні (+мені доволі не комфортно те що наші кімнати сусідні і я буваю чую 'оці всі прояви любові' в мене аж вивертає, ). А ще мені не подобається що у свій бік я можу почути всякі жартики з пошти підтекстом. І через це я вже давно помітила що в мене з'явилися ці думки (+думка, що люди про мене думають, що як повія, але ця думка це абсурд бо я ніколи відкрито не одягаюся, на ці теми ніколи не жартую і не говорю взагалі і одягаюся як'людина' ) і це просто нестерпно і я хочу якось їх побороти, і хочу щоб сприймала цей світ без всякої сексуацізації, будь ласка допоможіть побороти цю проблему.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий день, Леся.
Чи правильно розумію, що вас непокоять думки, пов'язані із сексом? Якщо так, то перше, про що слід сказати, - цікавитись сексом - це нормально. Тому думаю, що з вами все так.
Чи правильно розумію, що дана тема для вас заборонена (можливо, до цього негативно ставилися у вашій сім'ї) та вам заборонено бути привабливою? І також є певні установки, як має виглядати жінка, як не можна одягатися?
Але виглядати привабливо - це нормально. Схоже, що ви хочете побороти те, з чим боротися не потрібно, а навпаки слід прийняти.
психолог онлайн
Леся, вітаю!
З вами усе добре. Ви переживаєте етап дорослішання в своєму житті і те, що ви помічаєте свої сексуальні бажання - це абсолютно нормально. В вашому віці нормально досліджувати своє тіло, що вам приносить задоволення, фантазувати про секс і хотіти його зрештою з тією людиною, яка вам буде по справжньому близька. раджу вам подивитися серіал "Сексуальна освіта", де підлітки вашого віку досліджують тему дорослішання, сексу, обговорюють свої страхи і переживання.