Що робити з постійним відчуттям відчуження або пустоти?
Добрий день.
Протягом декількох років підряд я помітила, що мій емоційний стан завжди однаковий та постійно. Навіть коли все добре: в навчанні, у взаємодії з близькими та друзями, у хоббі, я постійно відчуваю наче в мене щось відібрали та залишили пустий простір в голові. Такий, де я нічого не хочу, відчуваю себе пониклою та не можу змусити вибиратись з цього стану. Я починаю мовчати або дивитись в одну точку без якоїсь думки, мотивації щось робити, говорити, займатись. Наче все, що я можу відчувати це – пустоту, втому та смуток. Мене люди в багатьох випадках називають емоційною та тривожною особистістю, але це все мені здається неправдивим, окрім тривожності. Мені хочеться поскоріш з усім покінчити протягом дня, та поскоіше піти в ліжко, щоб заснути і нічого не відчувати. Це мені заважає, я хочу позбутись цього, але я навіть не розумію звідки це та з чого треба починати.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Юлия Витальевна Якименко
Наталия Горская
Доброго дня, Анастасіє!
цитата:
Мені хочеться поскоріш з усім покінчити протягом дня, та поскоіше піти в ліжко, щоб заснути і нічого не відчувати. Це мені заважає, я хочу позбутись цього, але я навіть не розумію звідки це та з чого треба починати.
Розумію ваш стан і співчуваю. Але це ще не все. Хочу зазначити, що ви зробили вельми правильно, звернувшись на форум психологів. Не замкнулись в собі. Навпаки - шукаєте вихід. І щоби його знайти, потрібно дослідити вашу особисту історію, відштовхнувшись від того, що є на тепер.
А маємо на сьогодні
цитата:
ПОСТІЙНИМ ВІДЧУТТЯМ ВІДЧУЖЕННЯ АБО ПУСТОТИ
Про що може свідчити відчуження? Про несприйняття оточуючого світу? Способу життя? Себе самої? Про втрату або ще не відкриття своїх власних сенсів, потреб, бажань?
цитата:
Навіть коли все добре: в навчанні, у взаємодії з близькими та друзями, у хоббі, я постійно відчуваю наче в мене щось відібрали та залишили пустий простір в голові.
От спробуйте піти далі цього відчуття - що могли у вас відібрати? Надію? Сподівання? Певні уявлення? Що ...?
І якщо в голові щось було, а тепер залишився пустий простір, то, можливо, це про певний перехід від одного етапу усвідомлення себе до наступного. В цей час є місце для формування відповідних уявлень.
цитата:
Мене люди в багатьох випадках називають емоційною та тривожною особистістю, але це все мені здається неправдивим, окрім тривожності.
Тривожність зазвичай приходить з майбутнього. Або виникає внаслідок переривання якогось процесу, прагнення до чогось, яке зупинене самою людиною. Здебільшого завдяки сумнівам та страху.
Щось подібне у себе помічаєте?
Загалом, я раджу індивідуальну взаємодію з психологом. Змістовну і плідну. Листування навряд чи допоможе якісно просунутись вперед у вирішенні вашої проблеми.
психолог онлайн
Что происходило в вашей жизни до того, как началось такое состояние?
Как раньше вы жили, несколько лет назад?
Что в течении дня вам хочется поскорее оставить и пойти спать?
Что, как вам кажется, у вас отобрали?
Вы находитесь в Украине?
Как переносите войну?
В целом, у вас запрос на индивидуальную работу, чтобы разобраться в себе, понять, о чем ваша пустота и чем ее можно заполнить
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Валерія Володимирівна Шепітько
Доброго дня
Деякі симптоми, які ви описали, притаманні депресивному стану, тож перше і найголовніше, що варто зробити - звернутись на консультацію до спеціаліста. Тут, в форматі простих і швидких реакцій, ми не зможемо знайти відповідь, звідки це взялось.
Можливо варто звернутись до психіатра, він зможе поставити діагнох і виписати медикаментозне лікування.
Вам точно можна допомогти, але для цього потрібно звернутись безпосередньо до конкретного спеціаліста, який допоможе розібратись з вашим випадком і підтримати в тому, щоб вийти з нього.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Вітаю, Анастасія!
Співчуваю вашій історії. У вас є домінантні переживання, які можливо ніяк не можуть прожитись в повній мірі і тому ви хочете не відчувати. Сон - як спосіб забуття, знеболення(((
Якісь стосунки та історії є причиною ваших почуттів. Що трапилось чи можливо чого не трапилось у вашому житті?
Для того щоб відчувати позитивні емоції треба звільнити внутрішній простір, а ви зараз переповнені іншим. Найкращим виходом буде психотерапія, яка допоможе зв’язати ваші події, думки та переживання і у вас з’явиться відчуття зв’язку, бо зараз у вас наявне відчуження від себе і від світу.
психолог онлайн
Анастасія, доброго дня!
Підтримую думку, що описаний вами стан схожий на клінічну депресію. Раджу звернутись на консультацію до психіатра, а потім подумати над особистою психотерапією.
психолог онлайн
Анастасія, доброго дня!
психолог онлайн
Анастасія, доброго дня!
психолог онлайн
Анастасія, доброго дня!